Mitä asioita ei kannata ostaa kaikista halvimpana?
Kertokaa omia kokemuksia ja esimerkkejä.
Itsellä tulee mieleen tietokone, ostettiin ensiksi tosi halpa ja huonohan se oli. No facebookia pystyi selaamaan mutta ei paljoa muuta.
Kommentit (55)
Sänky on ihan viimeinen kohde säästää.. kärsin pitkään uniongelmista ja yksilöllinen sänky oli paras ostos ikinä. Nyt nukun koko yön hyvin ja stressi poistui elämästäni :)
Silmälasit
Kengät
Käsineet
Ulkoiluasut (jos haluaa sateen kestävää, ei hiostavaa)
Hammastahna
WC-paperi
Vierailija kirjoitti:
Auto. Ei ole köyhällä varaa ostaa huonoa.
On on, mun 300€ auto pelittää oikein hyvin eikä mitään vikoja ollu
Kauneudenhoito- ja kampaamopalveluita, hierontaa. Oikeasti, miksi laitattaa kynnet jollain kouluttamattomalla tekijällä, hygieniasta ei tietoa, laatu kuraa ja osa vielä toimii harmailla markkinoilla. Haluan että minua kaunistaa ja tukkaani hoitaa paras mahdollinen ihminen minulle!
Sama pätee hierontaan.
Vanupuikot. Kaikki halvat on ihan hirveitä, se vanupää irtoo ja hajoaa. Hyi.
Vessapaperi. Pehva menee hajalle kaikista muista paitsi Lotus soft embosta.
Juusto.
Autonrenkaat
Vaatteet
Tyynyt ja peitot
Virveli
Tietokone
Veitset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paistinpannua. Halpa on pilalla vuodessa. Minulla on kallis valuurautanen pannu ja on varmaankin elinikäinen.
Mulla taas on Ikeasta ostettu paistinpannu (14,90 euroa) ja on paras ostos ikinä, testivoittajakin.
Kertoisitko sen mallin niin voisin käydä ostamassa itsellenkin :) Tähän mennessä nimittäin kaikki Ikeasta ostamani pannut ovat osoittautuneet todella huonoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sänky on ihan viimeinen kohde säästää.. kärsin pitkään uniongelmista ja yksilöllinen sänky oli paras ostos ikinä. Nyt nukun koko yön hyvin ja stressi poistui elämästäni :)
Totta. Ihminen viettää sängyssä aika ison osan elämästään, joten sen pitää olla kunnollinen.
Viihde-elektroniikkaa, kuten kuulokkeita tai kaiuttimia.
Reppu. Jansportin reppu ahkerassa käytössä ollut 3 vuotta ja ihan kuin uusi. Halvemmista repuista on pohja hiutunut puhki parissa vuodessa tai vetoketjut hajonneet.
Kuulokkeet. Sennheiserien ostaminen kirpaisi, mutta kun miettii kuinka monta tuntia niillä on kuunnelta musiikkia niin ei tule montaa senttiä per tunti
Vierailija kirjoitti:
Reppu. Jansportin reppu ahkerassa käytössä ollut 3 vuotta ja ihan kuin uusi. Halvemmista repuista on pohja hiutunut puhki parissa vuodessa tai vetoketjut hajonneet.
Meidän opiskelijalla näkyy vielä olevan sama jansportin reppu kuin lukiossa. Ei se ollut kyllä kallis, kun sen ostin hänelle joskus.
Lyijykynä, kumi ja terotin. Joo, kuka näitä käyttää, ainakin minä ja nimenomaan niitä terotettavia. Samoin värikynät.
Ikean laatu vaihtelee hirveästi. Jotkut tavarat on hyviä ja kestäviä, jotkut hajoaa heti tai on alusta asti huonoja.