Mitä asioita ei kannata ostaa kaikista halvimpana?
Kertokaa omia kokemuksia ja esimerkkejä.
Itsellä tulee mieleen tietokone, ostettiin ensiksi tosi halpa ja huonohan se oli. No facebookia pystyi selaamaan mutta ei paljoa muuta.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Kattilat, paistinpannut
Ostin elämäni parhaimman kattilan ikeasta ja halvalla.
Ananassäilyke. Del Monte on ainut syötäväksi kelpaavaa.
Eldorado, rainbow ym halpis tonnikalasäilykkeet. En voinut syödä eikä kissallekaan kelvannut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöräily/ulkoiluasut. Sellaista, joka kestää tuulta ja erilaista säätä, ei saa halvalla. Kestää vuosia kuitenkin.
Urheilurintaliivit. Halvimmat tuskin on riittävän tukevat.
Juoksulenkkarit. Ihan halvimmat ei ole hyvä sijoitus, niiden pitää tukea ja kestää.
Ripsiväri ja luomivärit. En ole huomannut, että halvimmat olisi riittävän hyviä.
Juoksufoorumeita lukevat tietävät, että moni juokseen lenkit ja maratonin Lidlin vaatteissa JA lenkkareissakin.
Ok, lenkkareihin suhtadun varauksella, mutta olen myös kuullut, että Lidlin juoksuvaatteet ovat hyviä.
Kahvi. Ei aina tarvitse hienointa laatua olla, mutta halvinta taitaa olla Xtra, joka on aivan täyttä kuraa.
Ruoka. Kannattaa sen halvimman lenkkimakkaran sijaan ottaa vaikka porsaan sisäfilee. Tiedät mitä syöt, ilman lisäaineita ja pitää paremmin nälkää.
Auto. Ei ole köyhällä varaa ostaa huonoa.
Paistinpannua. Halpa on pilalla vuodessa. Minulla on kallis valuurautanen pannu ja on varmaankin elinikäinen.
Juustoraaste. Niissä halvoissa on enemmän perunajauhoja kuin juustoa :(
Huonekalut. Kun ostaa kerralla laatua ja ajatonta, ei tarvitse olla heti viiden vuoden päästä ostamassa uusia rähjääntyneiden tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Miestä.
Te neiti siellä! Ostetaanko mies?
Sulatejuustoviipaleet, raejuusto ja monet muut maitotuotteet. Halvimmat maistuu aivan hirveälle.
Kahvi ja x-tra -juusto. Kaikki muu halpa on tähän asti toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Paistinpannua. Halpa on pilalla vuodessa. Minulla on kallis valuurautanen pannu ja on varmaankin elinikäinen.
Mulla taas on Ikeasta ostettu paistinpannu (14,90 euroa) ja on paras ostos ikinä, testivoittajakin.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräily/ulkoiluasut. Sellaista, joka kestää tuulta ja erilaista säätä, ei saa halvalla. Kestää vuosia kuitenkin.
Urheilurintaliivit. Halvimmat tuskin on riittävän tukevat.
H
Juoksulenkkarit. Ihan halvimmat ei ole hyvä sijoitus, niiden pitää tukea ja kestää.Ripsiväri ja luomivärit. En ole huomannut, että halvimmat olisi riittävän hyviä.
Urheilurintsikoista oon kyllä eri mieltä. Mä sain Lidlistä mielestäni paremmat ja tukevammat urheilurintsikat, kuin mitä oon kattonu urheiluliikkeissä olevan.
Kodinkoneet. Minä ainakin arvostan laatua, kestävyyttä, ominaisuuksia, integroitavuutta.