En ymmärrä, kun kaikki kehuu niin Subway:ta
Ei minusta se nyt niin ihmeellistä ruokaa ollut. Sitä paitsi aika kuivaa se oli, vaikka mulla oli vihanneksia ja kastiketta välissä.
Kommentit (56)
Niin toisin anoen kaikki terveellisempi on varmaankin ap:n mielestä pahaa. Pitää olla rasvassa ja majoneesissa uitettuja hampurilaisia.
Kuinka ihmeellistä elämystä odotit leivistä erilaisilla täytteillä? Itse pidän leikkelesubeista, muut ovat melko mautonta tavaraa.
Jos tulee himo pikaruokaan subbari on paras ja "terveellisin" vaihtoehto. Otan aina kokonaisen hunajakauran paahdolla, juustolla, pelkillä kasviksilla ja kevytmajoneesilla. Nam :)
Itse tykkään kyllä, esim. kana teriyaki tai steak & cheese -täytteellä. Aika usein näitä tulee syötyä.
Kyllä ihan hyvää ja terveellistä pikaruokaa saa Mäkistäkin nykyään, niiden salaatit ovat yllättävän hyviä hintaansa nähden. Myös Burger Kingin kanasalaatti oli hyvä. Hesen salaatteja en olekaan kokeillut vielä.
🇺🇦🇮🇱
Eilen oli kyllä niin paska myyjä Sampokeskuksen subwayssa että terkut vaan sille neidille joka iltavuorossa pyöritteli silmiään.
Minä lopetin subwayssa käymisen kun luin, että siellä tarjoillaan thaimaalaista broileria... Ties missä oloissa kasvanutta antibioottilihaa
Vierailija kirjoitti:
Niin toisin anoen kaikki terveellisempi on varmaankin ap:n mielestä pahaa. Pitää olla rasvassa ja majoneesissa uitettuja hampurilaisia.
Niitä öljyjä ja majoneesipohjaisia kastikkeita riittää muuten ihan yllätyksiin asti subwayn puolella.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli kyllä niin paska myyjä Sampokeskuksen subwayssa että terkut vaan sille neidille joka iltavuorossa pyöritteli silmiään.
Ai nykyään Rovaniemeltäkin saa subeja. Nuorena ja lapsena siellä oli vaan hese.
Kävisin useammin jos jos ei tilaaminen olisi sellaista sirkusta:
Mikä patonki?
tuleeko juustoa?
paahdetaanko?
kokonainen vai puolikas?
mikä täyte?
mitkä lisukkeet?
mikä kastike?
...
Olen kai sen verran suomalainen että haluan tehdä tilaukseni yhdellä lauseella enkä jäädä jaarittelemaan. Pitääkin käydä huomenna Hesessä :)
Mäkään en joskus oikein ymmärtänyt, mutta en vain ollut vielä keksinyt mikä siellä olisi mun makuun. Nykyään tiedän ja on välillä kiva syödä subia.
Itellä mennyt vähän maku subiin koska kävin yhdessä vaiheessa siellä liian usein + hinnat aika tyyriitä nykyään, mutta välillä käyn ja sillon on kyllä ihan hyvää.
Tykkään kyllä niistä. En vain ole viitsinyt aikoihin käydä kun hinnat on niin naurettavia. Ennen pelkkä veggie tms, johon sai vain niitä kasviksia maksoi 2,90€ ja nykyään 4,5€. Käytiin aika usein vielä pari vuotta sitten.. Onko enää edes sitä, että yhtenä päivänä viikossa tietty leipä on 3,9€?
Mä en myöskään tykkää niistä patongeista ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä patonki?
tuleeko juustoa?
paahdetaanko?
kokonainen vai puolikas?
mikä täyte?
mitkä lisukkeet?
mikä kastike?
...
Olen kai sen verran suomalainen että haluan tehdä tilaukseni yhdellä lauseella enkä jäädä jaarittelemaan. Pitääkin käydä huomenna Hesessä :)
Itse luettelen ensin leivän, pituuden ja minkä subin haluan sekä tavallisen juuston ja haluni paahtoon ennen kuin myyjä ehtii edes kysyä
Vierailija kirjoitti:
Mikä patonki?
tuleeko juustoa?
paahdetaanko?
kokonainen vai puolikas?
mikä täyte?
mitkä lisukkeet?
mikä kastike?
...
Hesellä joudut vastaamaan vain seuraaviin kysymyksiin:
Mitä saisi olla?
Tuleeko ateriana?
Millä juomalla?
Ottaisitko eurolla isomman juoman ja ranskalaiset?
Tuleeko kastiketta tai majoneesia ranskalaisille?
Syötkö täällä?
Onko etukorttia?
Vituttaa se sähläys siinä tiskille. "otatko sitä ja tätä". widdu laittais sen leivän vaan käpälään.
Nykyään tulee baari-illan jälkeen mentyä grillin sijaan Subiin . Huomattavasti terveellisempi yöpalavaihtoehto.
M22
Munkin mielestä aika turhaa, yhtä hyvin voi ostaa sit kaupan kylmähyllystä jonkun patongin. Hese, mäkki ja pitsat on sitten taas aitoa roskaruokaa :-)
Joskus tulee subissa käytyä jonkun muun seurana, minusta on stressaavaa tehdä niin monta valintaa paineen alla :D varsinkaan kun en muista ulkoa, että mikä kastike nyt oli hyvänmakuista ja muuta.
Jos pitää pikaruokaloista valita mieleinen, niin ennemmin Subway, kuin joku Mäkki tai Hese.