Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvittävä erosotku - hermot menee kohta :(

Vierailija
03.04.2016 |

Taustana on se, että mieheni on minua kohtaan väkivaltainen, haukkuu päivittäin, nöyryyttää, kahlitsee (en saa tehdä juuri mitään ilman hänen lupaansa). Mies sanoi, että voin lähteä lasten kanssa, jos hankin riittävän hyvän asunnon. Minulla tuolloin ollut oma asuntoni ei hänelle kelvannut, sillä se oli liian pieni ja hissitön. Vuokrasin siis isomman asunnon hissillisestä talosta 6km:n päästä paremmalta alueelta ja vein tavarani sinne. Tässä vaiheessa mies sanoi, ettei sekään kelpaa, vaan talon pitäisi sijaita kävelymatkan päässä nykyisestä asunnosta, jotta hän voisi käydä siellä päivittäin katsomassa lapsia ilman autoakin.

Nyt sitten aloin protestoida, sillä olin jo maksanut vuokraa uudesta asunnosta ja mies oli _luvannut_, että voisimme muuttaa, kunhan hänen ehtonsa täyttyisivät. Siispä mies ehdotti, että ostaa itse sijoitusyksiön, johon muuttaa itse ja jäämme nykyiseen asuntoon. Ja siis luovun siitä vuokraamastani asunnosta ja muutan tavarat takaisin. Koko viikon mies lupaili, että ostaisi sen ja suuttui, jos ehdotin joitain parempia asuntoja. Tänään olisi ollut esittely, mutta mies ei mennytkään sinne. Toisin sanoen mies vedätti taas!!! Hänen mieli muuttuikin jälleen ja nyt olen sitten kahden asunnon loukussa pienituloisempana osapuolena, kun odottelen, mitä mies päättää. Mies tosiaan haluaa, että maksan hänelle vastikkeen, mutta mun myös täytyy maksaa vuokra siitä vuokra-asunnosta. Säästöni ovat kohta loppu, jos tämä jatkuu monta kuukautta! Mulla olisi lisäkai haku yhteen koulutukseen, johon pitää tehdä ennakkotehtävät. Mies sanoi, että en saa tuoda niitä materiaaleja kotiin, vaan mun pitää tehdä se muualla. Sanoi, että mene sinne toiseen asuntoon. Mutta se on siis aivan keskeneräinen. Sinne on vain kannettu ne tavarat, kun odotan, mitä teen. Siis en (emme) voi asua miehen kanssa enää pysyvästi, mutta mies vain pelaa aikaa ja vedättää. Luotin hänen sanaansa taas kerran. Olen todella katkera. :(

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nauhoittanut miehen solvauksia ja huutoja, kuten sinua täällä neuvottiin ja kuten aioit tehdä?

Olen. Vaikka siis yleensähän ne kamalat jutut tulevat sen verran nopeasti ja yllättäen, etten juuri ehdi nappaamaan niitä tallennukseen. Ellei sitten olisi pidemmän aikaa aina tallennus käynnissä ja deletoisin aina ne materiaalit, joissa ei ole mitään erikoista. Mutta en halua, että mies tajuaa sitä, että tallennan hänen juttujaan ja kunnollista sanelukonettakaan ei ole, joten olen hyödyntänyt kännykkää em. juttuihin. Tosin otin yhteyttä yhteen juristiin ja hän sanoi, että olen siltikin hyvin heikoilla huoltajuustaistossa, jos haluaisin yksinhuoltajuuden. Kun nykyään käräjäoikeudessa tuppaavat määräämään niitä yhteishuoltajuuksia lähes kaikille.

Jospa ensin nyt hoitaisit ne avioeropaperit menemään ihan vain itse allekirjoitettuna. Et tarvitse miehen allekirjoitusta.

Ja sitten hoidat sen muuton.

Sitten voit alkaa miettimään niitä huoltajuuksia. Vasta sitten.

Vierailija
42/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ja yhteishuoltajuus on parempi vaihtoehto kuin tuo nykyinen tilanteesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Tilaapa netistä kirja nineltä Why does he do that?

Kertoo parisuhdeväkivaltaista miehistä ja miten heistä erotaan ja auttaa sua ylipäänsä ymmärtämään ilmiötä.

Täytyykin tutkailla sitä vaikka Amazonista. Kiitokset vinkistä. Ja tosiaan tämä homma etenee, mutta epätoivo iskee usein, kun mies käyttäytyy ihan törkeästi ja epäreilusti sekä valehtelee ja vedättää. Melkein arvasin, että hän vedättää taas ja "pelaa aikaa", ja niinhän siinä taas kävi. Olen liian optimisti, että uskoin, että hän tulisi järkiinsä ja että hänen kanssaan voisi fiksusti neuvotella, mutta petyin taas. :/ Mun pitäis vain ajatella hänestä meökein inhorealistisesti, niin siten varmaan tekisin fiksuimmat ratkaisuni. Onhan mies näyttänyt jo moneen kertaan, että ei häneen voi luottaa. Jotenkin vain aina kuvittelen, että jossain siellä itsekkyyden alla ois se fiksu, järkevä ja oikeudenmukainenkin puoli, mutta eipä sellaista ole vielä näkynyt. :(

Jos sitä ei ole näkynyt, sitä tuskin on.

Vierailija
44/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

White trash vauhdissa osa: 9867

En mä ole white trashia, mutta mun miehessäni on sellaisia piirteitä ja melko paljon hänen lapsuudenkodissaan. Ööh tai siis olen ihan akateemisesti koulutettu, lomilla viihdyn parhaiten museoissa ja pukeudun siistin keskiluokkaiseen "suomenruotsalaiseen" tyyliin. Sekä oon ihan normaalista ja fiksusta perheestä. Oma avioliittoni on ollut kamalaa kulissia ulospäin, kun mieheni on aivan hirveä monellakin tavalla "kotirintamalla". Totuus on tarua ihmeellisempää. :(

Vierailija
45/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Lisään vielä: olen sellainen entinen kympin tyttö; kiltti ja ujo ja en ole koskaan edes baareillut tai harrastanut mitään pikasuhteita. Mun ilkeä mieheni sitten sai mut jotenkin ovelasti kynsiinsä, kun teeskenteli kilttiä ja mukavaa aluksi. Ja onhan hän jollain tasolla älykäs ja ehkä komeakin ym., mutta täysin omaatuntoa vailla oleva sadisti mua kohtaan.

Vierailija
46/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi kyllä ap onnistuu pyörimään luonnevikaisen miehensä ympärillä kuitenkin toooosi sinnikkäästi.

Nämä mua aina hämmästyttää kyllä.

Ensin luetellaan aivan pöyristyttäviä tekoja ja käytöstä ja itsekin todetaan että on paha olla.

Sitten aletaankin suunnittelemaan reiluja ja oikeudenmukaisia,järkeviä neuvotteluja saman tyypin kanssa. Mikä luonnollisesti on sairaan henkilön kanssa mahdottomuus.

Mikä sokeus siinä naisiin sitten iskee?

Seuraan tätä keissiä epäusloisen kiinnostuneena. Olisiko näistä uhri-vaimoista mitään tutkimuksia olemassa?

Vierailija
47/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet narsistin uhri ihan selvästi. Mene edes kerran käymään kriisikeskuksessa tai turvakodilla. Juttelisit jonkun asiantuntijan kanssa.

Narsistin kanssa ei kannata yrittää saada asioita selvitettyä. Hänen tavoitteenaan on pitää tilanne ennallaan, eli saada pdettyä nainen, jota voi hallita ja alistaa. Hän saattaa olla todella vaarallisnen ja siksi olisi hyvä saada ammattilaisen neuvot kuinka muuttaa pois.

Oletko käynyt lääkärissä näyttämässä mustelmiasi kun sinut on pahoinpidelty? Eikö siinä olisi riittävästi näyttöä, jotta saisit yksinhuoltajuuden?

Vierailija
48/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kympin tyttö pääsi lukiosta täydellä kympin keskiarvolla ja huimolla papereilla. Piti tulla vaikka mitä.

Meni alle 5 vuotta. Töiden kautta tuli mulle vastaan: Turvakodissa 2 lasta jollekin vainoharhaisen-mustasukkaiselle-hakkaaja-kurdistan/iran/irak-miehelle.

Vierailija
49/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi kyllä ap onnistuu pyörimään luonnevikaisen miehensä ympärillä kuitenkin toooosi sinnikkäästi.

Nämä mua aina hämmästyttää kyllä.

Ensin luetellaan aivan pöyristyttäviä tekoja ja käytöstä ja itsekin todetaan että on paha olla.

Sitten aletaankin suunnittelemaan reiluja ja oikeudenmukaisia,järkeviä neuvotteluja saman tyypin kanssa. Mikä luonnollisesti on sairaan henkilön kanssa mahdottomuus.

Mikä sokeus siinä naisiin sitten iskee?

Seuraan tätä keissiä epäusloisen kiinnostuneena. Olisiko näistä uhri-vaimoista mitään tutkimuksia olemassa?

Minuakin kiinnostaa kyllä. Ja siis tosiaan ei mun mielestäni noilla sosioekonomisilla tekijöillä tai äo:lla sinänsä tarvitse olla mitään tekemistä välttämättä asian kanssa. Ehkäpä vain sellaiset tapaukset osaavat piilotella ne kauhut paremmin ja toisaalta ehkä sellaisissa kuitenkin on enemmän niitäkin, joissa molemmat osapuolet osaavat jokseenkin järkevästi pyöritellä asioita ja erota fiksusti. Mutta siis noita ongelmia on varmasti aivan kaikilla, jos liian kiltti hissukka päätyy yksiin jonkun persoonallisuusongelmaisen jyrän kanssa. Itsestäni tuntuu kuin sellaiset "pedot" suorastaan bongaisivat ne onnettomat "lampaat". Esim. mun mieheni suhtautuu todella kielteisesti sellaisiin terveitsetuntoisiin ja vahvoihin naisiin sekä moittii niitä aina "sietämättömiksi" ja "ärsyttäviksi". Aluksi mies kehui sitä, kun olin niin kiltti ja taivuin hänen tahtoonsa. Kunnes sitten alkoi käyttää kyseisiä heikkouksiani hyväkseen.

Vierailija
50/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ajattelisi edes sitä, että tulevaisuudessa hänen lapsensa toimivat parisuhteissa samoin. Poika lyö, uhkailee ja toimii muutenkin kuin a-luokan k*sipää, tyttö ottaa kaiken mahdollisen sonnan ihan kenetä vaan poikaystävältään.

Ap ilmeisestikin on innoissaan lastensa tulevaisuuden näkymistä...

Vierailija
51/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun miehelläsi sellainen ruskettunut iho ja käkkäräpää musta tiukka??

Käsitänhän sinä että se mies ei ikinä päästä sua lähtemään. Turvakoti on ainoa

oikea osoite sinulle. Ja siellä teet juuri ja täydellisesti kuin neuvovat, etkä tee mitään

'kiellettyä'. Herrajumala anna tämän olla provo!!

Vierailija
52/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sie lähdit? Ei sulla oo mitään erosotkua vaan se mies on pelkkä sotku koko tyyppi. Sulla on siisti ero, eli otat kamasi ja lähdet.

Vierailija
53/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ammattiapua! Kysele vaikka turvakodista. Eropaperit voit jättää yksinkin. Olet täysin alistettu, eikä tuo tilanne muutu miksikään ennen kun saat erottua.

Haluatko, että lapsillesi jää noin kieroutunut käsitys siitä mikä on normaali parisuhde?

Vierailija
54/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt alkuperäiseen kysymykseen: Et tarvitse miehesi lupaa, sen kun muutat. Piste.

Vierailija
55/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki parempi juristi, kun sun nykyinen näyttää olevan sika tietämätön. Niitäkin oikeasti on. Sulla on hyvät mahdollisuudet saada yksinhuoltajuus. Sä pystyt selvästi neuvottelemaan ja tuet lapsien suhdetta isään ja elät päihdetöntä ja väkivallatonta elämää. Huoltajuus ei myöskään katso tuloja, mutta sen sijan tukiverkostoa kyllä.

Miehesi taas on henkisesti ja fyysisesti väkivaltainen, mikä ei ole lapsen edun mukaista. Miehesi ei pysty neuvottelemaan ja sotkee jo tarpeeksi asioita. Ensin hän lyö sinua. Voin luvata sen, että kun lapset kasvaa, niin he voivat olla seuraavia uhreja. Jos lapset päätyvät miehelle, niin hän voi tehdä elämästäsi helvettiä ja et ikinä enää näe lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme