Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvittävä erosotku - hermot menee kohta :(

Vierailija
03.04.2016 |

Taustana on se, että mieheni on minua kohtaan väkivaltainen, haukkuu päivittäin, nöyryyttää, kahlitsee (en saa tehdä juuri mitään ilman hänen lupaansa). Mies sanoi, että voin lähteä lasten kanssa, jos hankin riittävän hyvän asunnon. Minulla tuolloin ollut oma asuntoni ei hänelle kelvannut, sillä se oli liian pieni ja hissitön. Vuokrasin siis isomman asunnon hissillisestä talosta 6km:n päästä paremmalta alueelta ja vein tavarani sinne. Tässä vaiheessa mies sanoi, ettei sekään kelpaa, vaan talon pitäisi sijaita kävelymatkan päässä nykyisestä asunnosta, jotta hän voisi käydä siellä päivittäin katsomassa lapsia ilman autoakin.

Nyt sitten aloin protestoida, sillä olin jo maksanut vuokraa uudesta asunnosta ja mies oli _luvannut_, että voisimme muuttaa, kunhan hänen ehtonsa täyttyisivät. Siispä mies ehdotti, että ostaa itse sijoitusyksiön, johon muuttaa itse ja jäämme nykyiseen asuntoon. Ja siis luovun siitä vuokraamastani asunnosta ja muutan tavarat takaisin. Koko viikon mies lupaili, että ostaisi sen ja suuttui, jos ehdotin joitain parempia asuntoja. Tänään olisi ollut esittely, mutta mies ei mennytkään sinne. Toisin sanoen mies vedätti taas!!! Hänen mieli muuttuikin jälleen ja nyt olen sitten kahden asunnon loukussa pienituloisempana osapuolena, kun odottelen, mitä mies päättää. Mies tosiaan haluaa, että maksan hänelle vastikkeen, mutta mun myös täytyy maksaa vuokra siitä vuokra-asunnosta. Säästöni ovat kohta loppu, jos tämä jatkuu monta kuukautta! Mulla olisi lisäkai haku yhteen koulutukseen, johon pitää tehdä ennakkotehtävät. Mies sanoi, että en saa tuoda niitä materiaaleja kotiin, vaan mun pitää tehdä se muualla. Sanoi, että mene sinne toiseen asuntoon. Mutta se on siis aivan keskeneräinen. Sinne on vain kannettu ne tavarat, kun odotan, mitä teen. Siis en (emme) voi asua miehen kanssa enää pysyvästi, mutta mies vain pelaa aikaa ja vedättää. Luotin hänen sanaansa taas kerran. Olen todella katkera. :(

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Pettymyksiä on elämä täynnään sulla.

Oletko kysynyt mieheltä lupaa kirjoittaa tänne. Mutta muista että hänen lupauksiinsa ei voi luottaa.

Vierailija
2/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vain lupailee kaikenlaista, mutta mieli muuttuu jatkuvasti, mutta silti emme saa muuttaakaan pois. Tässä täytyy vain odotella, että hän antaisi armon muuttaa muualle tai sitten, että hänen korkeutensa hommaisi itselleen sen asunnon. Olen jutellut tästä äidillekin, joka ei kyllä oikein tajua, mitä odottelen. Mutta siis mies ei anna mun muuttaa ja sitten lupailee ratkaisua. Mutta kun hän ei teekään lupaamaansa. Olen tässä elänyt yli viikon "matkalaukkuelämää", kun kaikki tavarani ovat toisessa paikassa ja en voi muuttaa, kun se ei onnistu ja odottelen, että muuttaisin tavarat takaisin nykyiseen osoitteeseen, kunhan mies lähtisi oma-aloitteisesti pois. Tosin mies kielsi tuomasta niiatä tavaroista suurinta osaa. Mulla ei ole kohta enää niille paikkaa. Mies ehdotti, että vien sukulaisilleni. Kiva vedätys häneltä! Olen siis ihan tyhjän päällä ja jännään, että koska saan perustaa kunnon kodin. Kaiken lisäksi mies uhkailee päivittäin heitellä niitä loppuja tärkeimpiä tavaroita roskiin, kun olen töissä jne. Ahdistavaa!! Joka päivä tulee mieleeni, että tekisi mieli vain lopettaa tämä oma elämäni, mutta pitää tsempata ja jaksaa perheen vuoksi. Mies ei tajua, miten hirveeseen tilanteeseen hän on minut ajanut. Mä vain odotan, että hän päättää jotain.

Vierailija
4/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surkuhupaisaa, sääliksi käy lapsianne isänsä SEKÄ äitinsä vuoksi.

Vierailija
5/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alappa itseänäiseksi ihmiseksi joka tekee omat päätöksensä. Siis oikeasti. Ajattele aktiivisesti omassa päässäsi, että sinä olet oma, itsenäinen henkilösi, joka saa vaikka mennä pihalle vääntämään paskat ja lentää sen jälkeen Thaimaahan rantapummiksi. Okei, lapset sulla on, mutta oikeasti, nyt niskasta kiinni ja pyörät pyörimään. Anna miehen ujeltaa vieressä jos haluaa. Mitä sun asiat enää sille kuuluu.

Vierailija
6/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteletko yhteisellä päätöksellä ja sovussa eroa väkivaltaisesta puolisosta? Haluat oman elämän, jossa edelleen kysyt lupia puolisoltasi? Mikä ihmeen ero se oikein on? Kuulehan. Tarvitset apua itsellesi. Ehdotan turvakotia ihan ensiksi. Osaavat auttaa eteenpäin.

Vierailija
7/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu. Taas sinä. Turha sulle edes vastata mitään kun sä aiot jäädä ja jatkaa lastesi elämän pilaamista. Muuten olisit jo lähtenyt. Ihan oikeasti, niin kauan kuin vain jahkailet niin lopeta tää spämmäily. Hyvää loppuelämää & syytä sitten vain ja ainoastaan itseäsi kun lapsesi vihaavat sua

Vierailija
8/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata nyt herranenaika selkäranka!

Vierailija
9/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset vain muuta?

Vierailija
10/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta millä tavalla mies ei anna sinun muuttaa? Kysypä huviksesi vaikka poliisilta mitä sillä olisi asiaan sanottavaa.

Vierailija
11/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvit miehen luvan, aikuinen ihminen? Lähde. Ota lapset. Älä maksa miehelle mitään.

Vierailija
12/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti... nyt kuule he**tti sanot miehelle, että muutat sinne vuokraamaasi asuntoon lasten kanssa heti. Et hyväksy vastaväitteitä. Sullehan on jo moneen kertaan kerrottu täällä, että et tarvitse miehen lupaa. Muuta. Nyt. Heti.

Vierailija
13/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vain odotan, että hän päättää jotain.

??????

Vierailija
14/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anele mieheltäsi anteeksi antoa ja yrittäkää viellä!

Vierailija
15/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehellä ei ole mitään asiaa eron jälkeen eikä ennenkään sitä siihen millaiseen asuntoon muutat. Nyt kyllä joku haiskahtaa tässä

Vierailija
16/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohjustanut eroakin, mutta tänään mies taas alkoi jutella mukavia, kuten että mun pitäisi ottaa elämäntehtäväkseni hänen hyvänäpitämisen ja unohtaa kaikki opiskelut ja urahaaveet. Kuulemma hoitsuksi saisin opiskella ja muuten mun pitäisi keskittyä kotitöihin ja hänen hoivaamiseen. Taustana siis se, että olen opiskellut paljon "kovempaa" alaa yliopistossa aiemmin kahden tutkinnon verran. Olen ihan sekaisin kohta. Siis viikko sitten meillä oli eropaperi allekirjoitettuna, mutta miesvarasti sen multa ja repi sen palasiksi. Eilen illalla haukkui taas alimpaan maanrakoon ja töni ja retuutti pois. Tänään jutteli lempeitä ja sanoi, ettei muuta mihinkään, vaan me vain kituutamme siinä kaksiossa nelihenkisenä perheenä riidellen ja odotellen loppuunkulumista sekä saan jännätä, milloin tulee taas nyrkistä. Olen yrittänyt selvittää asiaa ja hoitanut hommat, mutta hän vesittää kaiken ja pettää lupauksiaan. Olen ihan ymmälläni. :S

Vierailija
17/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hele mikä lapanen!!

Vierailija
18/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse miehesi lupaa mihinkään! Usko se jo. Teet mitä haluat.

Vierailija
19/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 jatkaa. Luinkin juuri tuon Ap:n viimeisen viestin. Pakkaappa tavarat ja ota lapset mukaan ja mene lähimpään ensi ja turvakotiin tai sitten äidillesi. Ja tee miehestäsi rikosilmoitus. Ketään ei saa pahoinpidellä. Ja muutenkin tollaista kusipäätä ei tarvitse katsoa minuuttiakaan.

Vierailija
20/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa ihanalta. Miksi eroat? :/ 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi