Miksi naiset ovat kiinnostuneita naismallien ulkonäöstä?
Esim. monesti törmää keskustelupalstoilla aloituksiin, joissa joku nainen kyselee jonkun huippumallin nimeä joka oli siinä ja siinä mainoksessa.
Miehet eivät keskustelupalstoilla kysele vastaavaa miesmalleista: "Kuka oli se tummapiirteinen ja ruskeasilmäinen komistus Dressmannin kauluspaitamainoksessa?"
Miksi naisia kiinnostaa muiden naisten, tavisten tai huippumallien ulkonäöstä keskusteleminen tai kuvien pällistely, mutta miehiä ei?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa ihan esteettissä mielessä.
Vertailetteko te omaa naamaanne siihen mallin naamaan, yritättekö meikata itsenne samanlaisiksi, mikä siinä on pointti?
Vierailija kirjoitti:
Idiootti
Mikä minusta tekee idiootin? /ap
Kauniita ihmisiä on kiva katsella.
No minua ei kiinnosta yhtään ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos kauniita ihmisiä on kiva katsella, miksi monet naiset katsovat kauniita naisia tällä ilmeellä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kauniita ihmisiä on kiva katsella, miksi monet naiset katsovat kauniita naisia tällä ilmeellä:
Koska lehdessä pällistelevä kaunis ei vie kaikkien miesten huomiota sinulta toisin kuin vieressä oleva kaveri?
Naiset eivät saa samalla lailla palautetta kuin miehet. Monia naisia yritetään iskeä paljon, mutta he eivät ole varmoja onko kyseessä oikea ihastus vai pelkkä epätoivoinen seksinvonkaus. Kyselemällä mallista, joka näyttää heiltä, voi saada viitteitä siitä onko itsekin oikeasti toisten mielestä kaunis.
Menikö väärin?
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät saa samalla lailla palautetta kuin miehet. Monia naisia yritetään iskeä paljon, mutta he eivät ole varmoja onko kyseessä oikea ihastus vai pelkkä epätoivoinen seksinvonkaus. Kyselemällä mallista, joka näyttää heiltä, voi saada viitteitä siitä onko itsekin oikeasti toisten mielestä kaunis.
Menikö väärin?
Meni. Niin harva näyttää mallilta, että kysyttäisiin tavisjulkkiksista enemmän.
Mallit ovat inspiroivia.
ssss kirjoitti:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2532276/kuka_on_gina_tricotin_mainosten_…
Taisit saada idean aloitukseesi ^tästä ketjusta? Eipä tällaisia ketjuja kovin usein näe...
Itse voisin tehdä samanlaisen aloituksen, jos olisin kiinnostunut näkemään ko mallin aikaisempaa työnjälkeä tai jos hän olisi thinspaava.
Morjens ssss.
Ap:n alkuperäinen kysymys taisi liittyä siihen ettei hän ymmärrä miksi naiset haluavat esim. tutustua tarkemmin mallien aikaisempaa työnjälkeen. Onko kyse ihan vaan estetiikan arvostuksesta?
Minusta kauniit ja kiinnostavan näköiset ihmiset ovat inspiroivia, samalla tavalla kuin kaunis taulu. Enkä kauniiden miestenkään kuvia katsele jotenkin himoitsevasti vaan ihan samalla tavalla.
Miksi miehiä kiinnostaa toisten miesten penisten pituus?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehiä kiinnostaa toisten miesten penisten pituus?
Ai? Ei mua kiinnosta.
Kiinnostaa ihan esteettissä mielessä.