Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen asuinpaikka Järvenpää on?

Vierailija
03.04.2016 |

Onko rauhallisia alueita ja palvelut hyvät? Mitä aluetta suosittelisitte? Asunnon vuokraus sieltä suunnalta saattaa olla ajankohtainen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvenpää on rauhallinen ja mukava kaupunki. Jamppa on erittäin viihtyisä ja mukava asuinalue etenkin lapaiperheille

Vierailija
2/6 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järvenpää on rauhallinen ja mukava kaupunki. Jamppa on erittäin viihtyisä ja mukava asuinalue etenkin lapaiperheille

Tämä on provo. Järvenpää on kiva asuinkaupunki, mutta Jamppaa kannattaa vältellä. Tutki eri alueiden neliöhintoja! Niihin on yleensä syynsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on provo. Järvenpää on kiva asuinkaupunki, mutta Jamppaa kannattaa vältellä. Tutki eri alueiden neliöhintoja! Niihin on yleensä syynsä.

Tästä Jampasta olen kuullutkin, että sinne ei kannata muuttaa. Neliöhintojen tarkkailu on kyllä hyvä vinkki, kiitos! Ap

Vierailija
4/6 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut vuosien 1995-2016 välillä (asuin välillä muillakin paikkakunnilla) ja tyytyväinen olen ollut. Varmaan huonojakin puolia on mutta en ole havainnut. Varsinkin keskusta on mukavaa seutua ja varmasti kauempikin maasto. Suosittelen!

Vierailija
5/6 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt Järvenpäähän rakennetaan tohinalla paljon uutta. Palvelut ovat tosi hyvät noin "pikkukaupungiksi", ja hyviä ruokapaikkojakin on nykyään useita.

Vierailija
6/6 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä komppi Jampalle, olen asunut täällä koko ikäni ja ei ole ollut ongelmia. Neulasbaaria kannattaa vältellä, mutta muuten ihanan rauhallista. 

http://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/233997-jamppa-on-alueena-mainetta…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi