Loistava kirjoitus Hesarissa "Neitsyttä vahtiva isä on hyypiö"
Onneksi Suomessa törmää suhteellisen harvoin ko. isähyypiöihin. Tyttäret saavat seurustella rauhassa ilman jatkuvaa vahtimista ja kävellä alttarille yhdessä sulhasen kanssa eikä isän käsipuolessa luovutusta varten.
http://www.hs.fi/paakirjoitukset/a1459568110115?jako=1336f893010b799dfb…
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin kokisin epäonnistuneeni vanhempana jos tyttäreni alkaisi toimia moisella tavalla.
Tomia miten? Seurustella? Teillä on järjestetyt avioliitot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin kokisin epäonnistuneeni vanhempana jos tyttäreni alkaisi toimia moisella tavalla.
Seurustella 15-vuotiaana. Tästä olisin pahoillani.
Amerikkalaisia uskaltaa arvostella, mutta jos joku yrittäisi tarjota HS:n palstalle immenkalvon korjausleikkaus- ja kunniamurhakulttuureita arvostelevaa kirjoitusta niin rasistileima olisi välitön.
Jenkkilä on äärikristillinen takapjula. Lähi-Idän maat on ääri-islamilaisia takapjuloita. En näe tässä mitään eroa. Abrahamilaiset uskonnot ovat maailman syöpä ja ne pitää tukahduttaa. Abrahamilaiset uskonnot ovat 90% vastuussa kaikista homoihin, transihmisiin, naisiin, toisuskoisiin, uskonnottomiin jne. kohdistuvista viharikoksista ja vääryyksistä.
Toivottavasti kristinusko tai islam eivät koskaan saa jalansijaa enää Suomessa. Lähi-itäläiset paimenuskonnot pysykööt Lähi-Idässä.
Haa, keksinkin uuden jutun häihini. En ollut koskaan ajatellut, että voisin kävellä sulhasen kanssa yhdessä alttarille, kun aina oon ollut vain häissä joissa isä luovuttaa. Teenpä näin. Isäni kyllä ymmärtää, hän on fiksu mies joka kasvatti minusta feministin. Leikki lapsena minun ja siskoni kanssa, antoi kokeilla siipiä vapaasti, on aina puhunut naisten oikeuksista ja puolustanut niitä myös työssään. Hyvä isä!
Tyhmä kirjoitus. Saskan vasemmistoänkyräisyys tuli nyt vähän liikaa pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen lainsäädännön mukaan 16 vuotiaana saa harrastaa seksiä, joten kai sitä nyt vähän ennen pitää jo opetella pussailemaan ja kävelemään käsi kädessä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut nappulat "seurustelevat" jo päiväkoti-ikäisinä. :) Lisäksi tiettynä aikakautena tietyssä kulttuurissa sinutkin olisi voitu järjestää kihloihin tyyliin heti synnyttyäsi, ja lapsiavioliitot ovat valitettavasti edelleen maailmalla hyvin yleisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haa, keksinkin uuden jutun häihini. En ollut koskaan ajatellut, että voisin kävellä sulhasen kanssa yhdessä alttarille, kun aina oon ollut vain häissä joissa isä luovuttaa. Teenpä näin. Isäni kyllä ymmärtää, hän on fiksu mies joka kasvatti minusta feministin. Leikki lapsena minun ja siskoni kanssa, antoi kokeilla siipiä vapaasti, on aina puhunut naisten oikeuksista ja puolustanut niitä myös työssään. Hyvä isä!
Et kyllä vaikuta kovin fiksulta, lähinnä vihaiselta ihmisrauniolta.
Mikä viestissäni oli vihaista? :D Mikä antaa sinulle oikeuden haukkua minua?
Ennen 90-lukua en ollut koskaan ollut häissä, joissa sulhanen ja morsian eivät olisi kävelleet alttarille yhdessä.
Amerikan muoti rantautui tänne vain muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä vaikuta kovin fiksulta, lähinnä vihaiselta ihmisrauniolta.
Ootko kuullut tunteiden projisoimisesta? Kommentin kirjoittaja ei sano mitään vihaista, eikä mikään tekstissä viittaa siihen, että hän olisi "Ihmisraunio". Silti saat tekstistä sellaisen kuvan. Onko sulla kaikki ok?
Vierailija kirjoitti:
Meille tuo oli itsestäänselvyys, kun oltiin aikuisia ihmisiä. Siitä jäi kivat muistot, kun yhdessä tulevan mieheni kanssa odotimme ja jännitimme tuomiokirkon sivuhuoneessa vihkimisen alkamista. Olen tuota miettinyt vielä jälkikäteenkin. Jotkut hetket vaan jää vahvasti mieleen. Yksi elävästi mieleen jäänyt hetki on se, kun katselin aamuyöllä synnytyshuoneen ikkunasta ulos ja mietin miten muut ihmiset nukkuvat kaikessa rauhassa, mutta meidän elämämme tulee kohta peruuttamattomasti muuttumaan. Mies torkkui keinutuolissa, mutta en sanonut hänelle mitä mietin :)
Saska ei saisi missään mediassa noita tekstejään läpi, jos ei kuuluisi vasemmistoestablishmentiin.
1) Muslimit toimivat aivan samoin, mutta vain konservatiivikristityille saa naureskella, muslimeille EI. Kristittyjä saa pilkata vapaasti, muslimien kohdalla samat asiat kuuluvat kulttuurisensitiivisyyden piiriin.
2) Myös holtittomat seksisuhteet voivat vahingoittaa teini-ikäistä. Tätä ei saa kuitenkaan edes mainita vastapainoksi, ainoastaan pidättyväisille teineille tulee naureskella.
3) Suurin osa ihmisistä täällä Suomessa on joka tapauksessa asian suhteen "normaaleja".
4) Saskan kirjoituksella ei ole mitään vaikutusta niihin, jotka hänen mielestään tuota älytöntä toimintaa harjoittavat.
Toi on niin totta, että oman lapsen seksielämän kyttääminen on jotenkin todella perverssiä. Erityisesti nuo jenkkien siveystanssit.... OKSENNUS. Tytär ikään kuin luovuttaa seksuaalisuutensa isänsä haltuun. Todella perverssi ajattelutapa noilla isillä.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöjen ja naisten tulisi saada liikkua julkisilla paikoilla vain miespuolisen sukulaisensa kanssa. Näin vältyttäisiin epätoivotuilta raskauksilta, raiskauksilta ja ahdisteluilta.
Väärin. Miehen tulisi saada liikkua vain äitinsä, mummonsa tai vaimonsa kanssa.
mies
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin totta, että oman lapsen seksielämän kyttääminen on jotenkin todella perverssiä. Erityisesti nuo jenkkien siveystanssit.... OKSENNUS. Tytär ikään kuin luovuttaa seksuaalisuutensa isänsä haltuun. Todella perverssi ajattelutapa noilla isillä.
Joo ja se pervessiyys näkyy muutenkin. Tuttuni asui jenkeissä kun lapset olivat pieniä ja joskus tuli puheeksi että hänen miehensä kylvettää lapset ennen nukkummanmenoa. Oli jenkkimammat ihan järkyttyneitä ja tyyliin haukkuivat miestä pedofiiliksi. Siis siitä että kylvettää oman lapsensa! Jotenkin kieroutunut ajattelumalli lapsen ja isän suhteesta, jos kylvystä tulee heti mieleen pedofilia. Ei mitään järkeä. Suomessa onneksi ihan normaalia että myös isät vaihtavat vaippoja ja kylvettävät lapsia.
Miksi hän ei kritisoi muslimeja, ihan tiedoksi että Suomessa on maallistunut kristinusko ja se ongelma tässäkin maassa on ihan muussa uskonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Saska ei saisi missään mediassa noita tekstejään läpi, jos ei kuuluisi vasemmistoestablishmentiin.
1) Muslimit toimivat aivan samoin, mutta vain konservatiivikristityille saa naureskella, muslimeille EI. Kristittyjä saa pilkata vapaasti, muslimien kohdalla samat asiat kuuluvat kulttuurisensitiivisyyden piiriin.
2) Myös holtittomat seksisuhteet voivat vahingoittaa teini-ikäistä. Tätä ei saa kuitenkaan edes mainita vastapainoksi, ainoastaan pidättyväisille teineille tulee naureskella.
3) Suurin osa ihmisistä täällä Suomessa on joka tapauksessa asian suhteen "normaaleja".
4) Saskan kirjoituksella ei ole mitään vaikutusta niihin, jotka hänen mielestään tuota älytöntä toimintaa harjoittavat.
Saska asuu tällä hetkellä Yhdysvalloissa, joten on aika selvää, että kirjoitus käsittelee Yhdysvaltoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen lainsäädännön mukaan 16 vuotiaana saa harrastaa seksiä, joten kai sitä nyt vähän ennen pitää jo opetella pussailemaan ja kävelemään käsi kädessä jne.
Muuten olen samaa mieltä, mutta suojaikäraja ei kylläkään tarkoita tuota. Kaksi 15-vuotiasta saa täysin laillisesti harrastaa keskenään seksiä, mutta esim. 15- ja 19-vuotias eivät saa.