Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia mistä kaikesta muusta voisi olla kyse?

Vierailija
03.04.2016 |

Ja mitä hoitovaihtoehtoja?
Vasemmasta munasarjasta löytyi n. 4cmX4cmX5cm halkaisinen kystissolidi. Tarkempi luonne jää epäselväksi,voi edustaa mm endometrioosia.
Kerran aiemminkin leikattu muualta endoa. Mutta onko muita vaihtoehtoja mistä vois olla kyse? Jos kuitenkin endoa niin miten muuten hoitaa kuin hormoneilla. Niitä en ala enää syömään. Lapsikin haaveissa.
Olen menossa gynelle tarkempiin tutkimuksiin kun vaan saan ajan sinne. Mutta nyt en saa tätä asiaa mielestäni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli munasarjassa n 5 senttinen myooma, eli haitaton kasvain. Tähystettiin pihalle. 

Sekin voi siis olla mahdollisuus, mutta en tuota sanastoa täysin tunne(kystissolidi) joten voi poisssulkeakin. Hankalia nämä jutut. 

Vierailija
2/3 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli munasarjassa n 5 senttinen myooma, eli haitaton kasvain. Tähystettiin pihalle. 

Sekin voi siis olla mahdollisuus, mutta en tuota sanastoa täysin tunne(kystissolidi) joten voi poisssulkeakin. Hankalia nämä jutut. 

Minäkään en tiedä mitä tuolla kystissolidilla tarkoitetaan.

Lääkärit eivät edes muuta sanoneet kuin että saattaa viitata endoon. Itse kävin oma kannasta lukemassa sitten että mitä siellä oikein on todettu tässä kohtaa. Ja noin siellä lukee.

On se sitten endoa, kysta, kasvain mikä vaan. Niin mitenkähän iso operaatio tuollainen tähystys on jos sellainen on edessä? Koskaan ei ole mitään leikattu tähystyksellä.

Ps. Jos saa kysyä niin miten sinulla tuo myooma oireili?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylööös. .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän