Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskettuaika lähenee ja mies suunnitelee reissua.

03.04.2016 |

Mieheni suunnittelee pidennettyä viikonloppua kolmea viikkoa ennen laskettua-aikaa ja en tykkää ajatuksesta. Onko oikein suuttua? Itse olen peloissani ajatuksesta että joutuisin synnyttämään ilman miestäni ja että hän edes kehtaa miettiä menoja lähelle laskettua-aikaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ammatiltaan urheilija ja maailman cup -kisareissut sattui siten, että hän oli poissa pari viikon reissua noin 3 viikkoa ennen laskettua aikaa, siten että kävi välissä kotona nukkumassa 3 yötä. Synnytys käynnistyikin juuri tuossa välissä, 37+5! Puskettiin siis esikoinen maailmaan ja seuraavana päivänä synnytyksen jälkeen tuore isä lähti uudestaan maailmalle muutamaksi päiväksi kisailemaan.

Meillä oli tuuria, mutta en olisi ollut vihainen, vaikka hän ei synnytykseen olisi päässytkään.

Vierailija
22/32 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni lähdettiin laskettuna päivänä sukulaisen 50v juhliin sadan kilometrin päähän, oltiin tsekattu missä on lähin sairaala, jos jotain tapahtuu. En olisi lähtenyt sinne, jos vauva olisi syntynyt etuajassa, ainoastaan mies olisi mennyt. Ja kyllä, niissä juhlissa mies kyllä käytti myös alkoholia, mutta kyllä korvestakin pois pääsee, kun ei kaikki juo.

No, lapsi syntyi tästä vasta sitten parin viikon päästä. Ja oli hyvät juhlat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki saman, lähti Helsinkiin keikalle ja lapsihan syntyi sitten just silloin 1,5 viikkoa ennen laskettua. Mä en saanut miestä kiinni, että lähden sairaalaan kun supistelee ja mies kehtasi suuttua mulle, kun en ilmoittanut että lapsi syntyy tänään ja olis luultavasti ehtinyt vielä junalla kotikaupunkiin, jos olisin ilmoittanut (=soittanut jollekin sen kaverille kun oli omasta kännykästä akku loppunut kaupungilla aamupäivä pyöriessä). Voi vittu jos itse lähtee niin ottaa kyllä sitten riskin, että ei ehdi näkemään lapsensa syntymää tai ainakin ekoja tunteja. Mulle itselleni se oli oikeastaan ihan sama seisooko mies vieressä vai ei, kun ei se asian edistämiseksi kuitenkaan voi mitään tehdä, itteppä valitsi lähteä ja mä koetin soittaa ja laitoin lopuks tekstarin, kun miehen puhelin oli kiinni. Ei se olis ehtinyt vaikka olis lähtenyt hetikin, koska kotiin menee junalla 6 tuntia ja lapsi oli mulla sylissä 4 tuntia siitä, kun pääsin sairaalaan.

Vierailija
24/32 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laskettu aika" ja "laskettua aikaa". Noin, ole hyvä.

Vierailija
25/32 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mieheni lähdettiin laskettuna päivänä sukulaisen 50v juhliin sadan kilometrin päähän, oltiin tsekattu missä on lähin sairaala, jos jotain tapahtuu. En olisi lähtenyt sinne, jos vauva olisi syntynyt etuajassa, ainoastaan mies olisi mennyt. Ja kyllä, niissä juhlissa mies kyllä käytti myös alkoholia, mutta kyllä korvestakin pois pääsee, kun ei kaikki juo.

No, lapsi syntyi tästä vasta sitten parin viikon päästä. Ja oli hyvät juhlat!

Ensilukemalla jutun alusta sai kummallisen kuvan. Toinen lause alkaa "en olisi lähtenyt sinne..." Mielestäni "sinne" viittaa lähimpään sairaalaan, joka mainitaan edellisessä lauseessa. Ihmettelin vähän, että miksi et olisi mennyt sinne sairaalaan - mitä se mies olisi siellä yksin tehnyt :-D

Vierailija
26/32 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä lähtis mun äijä. Tai sais jäädäkin sinne reissulle.

Vierailija
27/32 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun saisi mennä. Miksei? Pari päivää poissa, jos lapsi silloin syntyisi, ehtisi takaisin ennenkuin oltaisi kotona. Ei lasten saanti saa elämää vankilaksi muuttaa.

Vierailija
28/32 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lapsen hankinta on Yhteinen juttu - ei nainenkaan voi kuules tehdä silloin mitä huvittaa, miksei samat säännöt päde mieheen???

Vierailija
29/32 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se lapsen hankinta on Yhteinen juttu - ei nainenkaan voi kuules tehdä silloin mitä huvittaa, miksei samat säännöt päde mieheen???

Lapsihan ei tässä nyt ole vielä syntynyt.

Vierailija
30/32 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun saisi mennä. Miksei? Pari päivää poissa, jos lapsi silloin syntyisi, ehtisi takaisin ennenkuin oltaisi kotona. Ei lasten saanti saa elämää vankilaksi muuttaa.

Kerron nyt julman totuuden: kun saat lapsen, et voi enää lähteä ryypiskelemään ihan milloin huvittaa.

Vierailija
31/32 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin itse kuntosalilla 3 viikkoa ennen LA:ta tekemässä kovaa treeniä. terve tyttö syntyi.

Vierailija
32/32 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi suuttua, itse synnyin 4 viikkoa ennen laskettua aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi