Hoidan yrteillä VAKAVAA MUNUAISSAIRAUTTA!
Virtsassa runsaasti vaahtoa, munuaissairaus, proteinuria:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…
Väärän värinen virtsa, munuaissairaus, proteinuria:
http://www.iskelma.fi/terveysjahyvi...api-koko-skaala-keltaisesta-sinis…
Hoitokeino: 1/4 teelusikallista maarianohdakejauhetta (Silybium marianum) muutaman kerran vuorokaudessa maksan toiminnan elvyttämiseksi; 9-10 kapselia chanca piedra -jauhetta (Phyllanthus niruri) 3-4 kertaa vuorokaudessa munuaisten toiminnan elvyttämiseksi; 3-4 teelusikallista kurkumajauhetta (Curcuma longa) yhdistettynä ripaukseen mustapippuria (Piper nigrum).
Kyä lähtee munuaissairaus! Em. kasveilla on sensaatiomainen kyky uudistaa sekä maksan että munuaisten jo tuhoutuneet solut toimintakuntoisiksi. Ne yrtit eivät tee sitä itse, vaan aktivoivat vain sisäelinten omat parantumisprosessit toimintaan. On kokeiltu. Proteinuria katosi.
Kommentit (13)
En usko . Mikä on varsinainen diagnoosisi?
Osaisitko neuvoa, millä parannan kroonistuneen kohtu/munanjohdintulehduksen? Oireet lievittyvät antibiooteilla, mutta jäävät viipymään, ja en saa muuta hoitoa kun lääkärin mielestä olen lieväoireisena parantunut, mutta luulotautinen. Saisinko omaa immuniteettia nostettua siten, että tulehdus paranisi loppuun? Tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Osaisitko neuvoa, millä parannan kroonistuneen kohtu/munanjohdintulehduksen? Oireet lievittyvät antibiooteilla, mutta jäävät viipymään, ja en saa muuta hoitoa kun lääkärin mielestä olen lieväoireisena parantunut, mutta luulotautinen. Saisinko omaa immuniteettia nostettua siten, että tulehdus paranisi loppuun? Tai jotain?
kannattaa kokeilla valkosipulia, inkivääriä, hunajaa ja salviaa, jotka ovat luonnon omia antibiootteja.
lisäksi suosittelen c-vitamiinia ja sinkkiä kunnon annoksina.
t. vastutuskykyään nostanut ei-ap.
C-vitamiinin jo tiesinkin ja sinkkiä on. Kiitos. Olen kuullut, että vadelmanlehtitee auttaisi joihinkin kohdun ongelmiin, mutta en muista tarkemmin.
Missä muodossa tuota salviaa voi käyttää? -3
Jos virtsasi vaahtoaa ja on oudon väristä, ei se todellakaan tarkoita, että munuaisissa on välttämättä yhtään mitään vikaa. Virtsa voi vaahdota proteinuriassa, mutta se voi vaahdota myös aivan terveillä ilman mitään virtsavikoja. Virtsan värikin vaihtelee normaalisti aika paljon syötyjen ruokien ja vesitasapainon mukaan. Eli onko sinulla oikeasti todettu jokin munuaissairaus ja proteiinia virtsassa vai ei?
Vittu mitä paskaa.
Kuulostaa ihan Zinzinon ripuliöljyiltä joilla paranee terminaalivaiheen syöpäkin.
Testasitko ennen yrttikokeiluasi, että sulla todella oli proteiinia virtsassa? Ja testasitko hoidon jälkeen, että virtsassa ei enää ollut proteiinia?
Vierailija kirjoitti:
Siankärsämä on muun ohella myös naistenyrtti, kannattaa kokeilla vihreitä versoja niin sisäisesti kuin ulkoisesti heti kun niitä alkaa löytyä.
SiankärsämÖ siis, ja siitä ikäviä nämä luonnonyrtit, että niillä ei voi lääketehtaat rahastaa. Teho on päässyt monilla yrteillä unohtumaan.
Vierailija kirjoitti:
SiankärsämÖ siis, ja siitä ikäviä nämä luonnonyrtit, että niillä ei voi lääketehtaat rahastaa. Teho on päässyt monilla yrteillä unohtumaan.
Kuulostat joltain rokotteiden vastustajalta... *tirsk*
Mielenkiintoista... Näin luonto parantaa...