Vaippaikäiset lapset pois televisiosta? Mitä mieltä?
Tuli sukuloidessa ruokapöydän ääressä esille otsikon aihe. Mieheni veljen vaimo on sitä mieltä, että vauvat ja vaippaikäiset pitäisi saada pois televisiosta ja lehtimainoksista. Syy tähän on se, että esim. televisiomainoksissa (Pampers, Libero jne.) lapset esiintyvät likimain alasti. Nytkin kuulemma telkkarissa pyörii kaksi eri vaippamerkin mainosta, joista toisessa kuvataan läheltä lapsen nännejä ja alastonta ylävartaloa ja toisessa mainoksessa näkyy hyvin läheltä vauvan paljaat pakarat. En ole tällaisia mainoksia nähnyt kun ei ole toistaiseksi toimivaa TV:tä taloudessa, mutta kuulostaa aika erikoisilta sellaiset mainokset.
Itse en osaa sanoa oikein puolesta enkä vastaan, koska olen lapseton. Kummastuttaa lähinnä miksi pienet lapset kekkaloivat valtakunnallisessa telkkarissa ilkosillaan, mutta isommilla lapsilla on vaatteet päällä. Miehen veljen vaimo on vähän sellainen "kanaemo", että tuppaa hössöttämään lapsiasioissa kun on itse kahden äiti ja odottaa kolmatta, ennen raskauksiakin tosin oli sellainen "pedofiili siellä pedofiili tuolla"-jeesustelija. Riitti kun joku mies seisoi lasten leikkikentän edustalla niin heti on pedofiili. En nyt oikein usko, että lapsi TV-mainoksesta päätyy pedon uhriksi..
Ajatuksia? Mitä mieltä olette, äidit? Myös lapsettomat saavat vastata!
Saa kyllä olla päässä vikaa jos ajattelee lapsista mitään seksuaalista.