Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä viipyy pahoinvointi?

20.02.2006 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen, onko täällä muita odottajia, joilla raskauspahoinvointi on eri raskauksissa ollut hyvin erilaista. Itselläni esikoisen odotus pisti maailman sekaisin lähes kolmeksi kuukaudeksi heti 6rv alkaen. Kauheasti pelkäsin tuota pahoinvointia, kun huomasin olevani uudelleen raskaana. Mitään ei ole vielä kuitenkaan " kuulunut" , vaikka kahdeksas viikko on jo aluillaan. Edelliskerralla olin näihin aikoihin jo tiputuskunnossa. Nyt sitten huolestuttaa, onko kaikki kunnossa, kun ei ole järkyttävää pahoinvointia. Muutenkaan ei ole väsymys samalla tavalla vaivannut. Aluksi oli kyllä selkeät raskausoireet, mutta ne katosivat jonnekin. Pelottaa tosiaan, että jotain on pielessä, vaikka minkäänlaista vuotoa ym. ei ole ollutkaan. Mietin jo, onko kyseessä mahdollinen tuulimuna tai jotain muuta, vaikka muistaakseni siihenkin voi liittyä pahoinvointi. Neuvolakin on vasta parin viikon päästä. Olisi huojentavaa kuulla, jos jollakulla muullakin on ollut hyvin erilaisia alkuraskauksia!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kummankaan aikana minulla ei ollut pahoinvointia.

Ehkä tämä on nyt sinulle helpompi raskaus.=)

Toivotaan niin.

Vierailija
2/5 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kuiteskin. mulla ei ole ollu minkäänlaista pahoinvointia. ole vaan iloinen sinäkin ettet siitä joudu kärsimään :)

onnea odotukseen!

meppe ja ruoto29rv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli lievää pahoinvointa rv 8-14. Ekaa odotan, mutta äitini on kertonut, että hän on voinut pahoin tytöistä (2) ja pojasta taas ei ollenkaan, jolloin epäili, ettei olekaan raskaana vaikka testi näytti positiivista. Raskaudethan on siis erilaisia samallakin odottajalla, vaikka lapsen sukupuolikin olisi sama...

t. ~cadavera&muru~ rv35+1

Vierailija
4/5 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla kovin monella omakohtaisia kokemuksia, kun ei vastauksia ole tullut enempää. Tottahan se on, että raskaudet voivat olla samallakin ihmisellä hyvin erilaisia, mutta näin vastakkaiset kokemukset pistävät kyllä vähän ihmettelemään. Monesti kuitenkin sanotaan, että pahoinvoinnilla on tapana toistua jokseenkin samanlaisena. Tosin itsekin olen kuullut näitä lapsen sukupuolen mukaan vaihtelevia kokemuksia milloin mitenkin päin. Itselläni on tyttö, joten oisko tämä nyt sitten poika... Sepä jää nähtäväksi, toivottavasti kaikki on joka tapauksessa kunnossa " hyvästä olosta" huolimatta. Mielelläni kuulisin vielä lisää kokemuksia.

ap

Vierailija
5/5 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli esikoista odottaessa myös kovaa pahoinvointia rv 6-11. Nyt on vasta rv 5+0, esikoisesta ei tainnut vielä tähän aikaan ollut yökkäily alkaa mutta etominen alkoi jo pari päivää plussan jälkeen. Tosipahaolo alkoi 5+5 ja ekan kerran sain oksennettua 6+5, sen jälkeen sitten noin 5-6 kertaa päivässä viisi viikkoa :/

Odottelen siis jännityksellä, että tuleeko nyt pahoinvointia. Olen siihen varautunut henkisesti ja miettinyt lääkitystäkin valmiiksi jne., mutta toivon tietysti tosi kovasti että sitä ei tulisi.

Toisaalta ei oikein epäilytä vielä ainakaan että onko kaikki ok... oireet tuntuvat vaan erilaisilta kuin tuota esikoista odottaessa.

Sukupuolesta ja pahoinvoinnista olen minäkin kuullut paljon. Esikoinen on tyttö, ja nyt on jostain ihmeen syystä sellainen olo, että tämä solurykelmä olisi muodostumassa pojaksi... Eipä sitä paljon vielä tässä vaiheessa voi tietää.

No, pointti oli joka tapauksessa että kerron sitten parin viikon päästä :)

Coe rv 5+0