Miehelläni on valikoiva väsymys
Kärsii unettomuudesta ja on sen takia väsynyt ja aloitekyvytön. Ei jaksa kotitöitä tai olla lasten kanssa. Mutta kun sählyvuoto koittaa, niin hyvin jaksaaa, tai poikien kanssa saunailtaan tai kaverille vaatekauppaan makutuomariksi. Mun kanssa ei ikinä tulisi..
Kommentit (3)
Jos on kuolemanväsynyt ja sähly on ainoa henkireikä elämässä, mahtaa tuntua hyvältä kun muija vielä motkottaa.
Miehesi priorisoi sählyn ja kavereitten tapaamisen tai sitten hänellä ei oikeasti ole ruumiillista väsymystä, vaan kuviteltua.
Opiskelukaverini sairastui parikymppisenä masennukseen, tällaisen diagnoosin hän siis oli yleislääkäriltä saanut ensimmäisellä vastaanotolla. Hän oli väsynyt aina, kun piti hoitaa ikäviä velvollisuuksia ja pisti muut asialle, mutta kun oli suunnitelmissa baariin, kahville, keikalle tai matkalle lähteminen, masennuksen aiheuttama väsymys oli tiessään. Erikoinen sairaus.
Itselläni on MS-tauti, ja jos minulla on fatiikkia (sairauden aiheuttama uupumus) en jaksa tehdä edes niitä kivoja juttuja. Olen jäänyt kotiin muiden lähtiessä huvittelemaan. Velvollisuudet olen hoitanut silloinkin itse vaikka viimeisillä voimanrippeilläni.
Mulla on valikoiva kuulo. Siivous, anopille lähtö jne ei kuule millään. Kaljaa tai seksiä vaikka vastatuuleen kuiskattuna kuuluu kyllä.