Yli kolme kymppinen ei jaksa enää.baareissa
Olen ihan kanttuvei , vaikka lähtisin kotiin aikaisemminkin. En jaksa enäää.millään pilkkuun asti ja seuraava päivä menee kuin sumussa, kun väsyttää niin. Ei auta varmaan, kun olla vanha ja jättäytyä pois baareista.
Kommentit (21)
Todellakin. Mutta sen sijaan ne seitin ohuet päiväkännit alkaa olemaan se meidän juttu ;) Ajoissa nukkumaan ja seuraavana päivänä olo on vain rentoutunut.
En jaksa minäkään vaikka 24 kohdalla mennään. Ei tosin kiinnostakaan.
Miksi edes pitäis jaksaa. Elämässä on kaikkea niin paljon kivempaa kuin baarit.
Mikset mene myöhemmin ja miksi ylipäätään pitäisi olla pilkkuun asti, jos pilkku esim klo 3.30?
Ei kai juuri ketään yli 30-vuotiasta enää edes kiinnosta ryypätä yömyöhään kauheassa metakassa? Pari lasillista viiniä ja hyvää ruokaa tunnelmallisessa ravintolassa kuulostaa paljon kivemmalta.
Mä oon kohta 20 ja oon huomannut saman :D onneksi juoksin alaikäsenä baareissa senkin edestä niin nyt ei harmita kun ei enää jaksa ja tulee parista kaljasta hirveä darra!
Njaa, itse 39 ja hyvin jaksan ja tykkään kyllä riekkua sinne tappiin asti kun ulkona käyn, niin harvoin siellä kuitenkin pääsen käymään varsinkin nyt kun lapset niin pieniä. Onhan ne seuraavat päivät astetta rankempia kuin parikymppisenä, mutta mitä sitten? Nukkua ehtii haudassakin.. :)
Jaksaisin, muttei ole seuraa. :( Tyydyn kuuntelemaan Led Zeppeliniä sängyn pohjalla yksin tänäkin lauantaina.
N22
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kohta 20 ja oon huomannut saman :D onneksi juoksin alaikäsenä baareissa senkin edestä niin nyt ei harmita kun ei enää jaksa ja tulee parista kaljasta hirveä darra!
-___-
Ihan hyvin jaksaa baarissa, mutta seuraava paiva on ihan helvettia. Nuorempana kotiin klo 5, kolme tuntia unta ja sitten luennolle tai jopa toihin! Joskus menin toihin suoraan jatkoilta. Nykyaan tunne on vatsassa niin kamala, etta koko paiva menee sangyssa. Oksettaa vaihtaa asentoa, oksettaa nalantunne, oksettaa ruuan ajattelu... Ei ole sen arvoista. Juomamaarat eivat ole lisaantyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-___-
Niin?
Ei jaksa eikä kiinnostakaan enää. Nuoret naiset pitää jo ihan setänä. Unirytmin palautus kestää monta päivää.
Ei jaksa ei. En ole enää vuosiin käynytkään (ikää 35). Ihan sama vaikka eläisin yksin koko loppuelämäni. Mieluummin olen yksin, syön hyvän illallisen ja juon hyvää viiniä lasillisen. Hyvä leffa pyörimään, ja sänkyyn kello 22. En välitä, olen jo vanha.
Jaa. Itse olin eilen pilkkuun asti tanssimassa, ja pirun kivaa oli, vaikka humalassa polkeminen kotiin olikin vähän uhkarohkeaa. Tänään on ollut sellainen miellyttävä raukus päällä, ei varsinaista krapulaa. Pitkä kävelylenkki tuntuu hyvältä juhlimisen jälkeisenä päivänä.
Ei baareissa kannata tietenkään käydä, jos ei siitä tykkää, mutta aika surullinen ajatus, että joutuisi luopumaan jostakin hauskasta, koska ei enää jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai juuri ketään yli 30-vuotiasta enää edes kiinnosta ryypätä yömyöhään kauheassa metakassa? Pari lasillista viiniä ja hyvää ruokaa tunnelmallisessa ravintolassa kuulostaa paljon kivemmalta.
Väärä vastakkainasettelu. Ihan hyvin sopii minun elämääni sekä klubbaus että fine dining.
Vanhana sitä vasta jaksaakin. :) Menin ensimmäistä kertaa baariin 41-vuotiaana. Minulla oli tapana juoda ensin pieni pullo viskiä, jotta baarissa pääsi kunnon tunnelmaan kymmenellä paukulla. Sitten valomerkin ja viimeisten juomien jälkeen kotiin tai muualle kahvia juomaan ja musiikkia kuuntelemaan, kunnes auringon noustua oli aika mennä nukkumaan.
Ei se taida olla niinkään ikäkysymys kuin jostain muusta johtuva asia.
Ei mitään ongelmaa jaksamisen kanssa. Tosin minulla ei ole lapsia ja olen fyysisesti hyvässä kunnossa.
Näinhän se on. Vaikka ei olisi humalassa eikä seuraavana päivänä pahaa oloa tai mitään niin silti ihan vaan väsymyksestä ja univeloista toipuminen vie aikaa. Eikä edes se piristä ja saa jaksamaan pitempään vaikka baarissa olisi jotain sutinaakin, silmäpeliä ja innokkaita juttusille tulijoita...nukkumaan on päästävä.