Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sitruunapastamies" hetken linjoilla, neidot

Vierailija
02.04.2016 |

Näin kerran miten täällä kysyttiin kuulumisia, en ehtinyt tuolloin vastaamaan.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hyvää sitruunapastareseptiä? Se on hyvä murkina.

Tein Hanna G:n ohjeella. Oli hyvää. Ap

Vierailija
22/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunapastamies on pelimies. Tuo on taktinen veto että vihjaa jostain naisystävästä. Pelimiesslangissa tuota kutsutaan esivalinnaksi. Naiset aina kiinnostuu varatuista miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon Sitruunapastamies, 

jos saisit kiertää maapallon viidellä pysähdyksellä, missä piipahtaisit? Lähtö- ja päätepisteeksi voimme sopia vaikka Helsingin.

Vierailija
24/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs parempaa tässä sitruunapaastaamihessä nyt sitten on olevinaan verrattuna vaikka siihen "mies 29+1":een?

Veikkaan, että mammat on nyt vaan tohon nimimerkkiin ihastuneet:)

Vielä kysyt... Olet kenties itse mies? Kantaa itsensä persoonana tai ainakin sen, mitä on siitä kertonut miehekkäästi, ei tavuakaan ruikutusta naisten kamaluudesta. Kieltämättä hyvin miellyttävän tuntuinen hahmo.

Vierailija
25/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs parempaa tässä sitruunapaastaamihessä nyt sitten on olevinaan verrattuna vaikka siihen "mies 29+1":een?

Veikkaan, että mammat on nyt vaan tohon nimimerkkiin ihastuneet:)

Vielä kysyt... Olet kenties itse mies? Kantaa itsensä persoonana tai ainakin sen, mitä on siitä kertonut miehekkäästi, ei tavuakaan ruikutusta naisten kamaluudesta. Kieltämättä hyvin miellyttävän tuntuinen hahmo.

Niin ja unohdin Audin ja hienostoasuinalueen.

Vierailija
26/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Sitruunapastamies <3

Vierailija
27/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Sitruunapastamies <3

Ihanin mies täällä.

Älkää tulko palstan jonnet ja lassukat ruikuttamaan tätäkin ketjua pilalle, antakaa meidän nauttia rauhassa sitruunapastamiehestä.

Vierailija
28/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua! *huutonaurua*

Vierailija
29/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vietät iltaa tänään?

Vierailija
30/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin melkein väittää tuntevani Sitruunapastamiehen, mutta tuo SPM:ksi epäilemäni ystäväni on ollut naimisissa jo useamman vuoden... Hassua, että tuntematon nettihahmo voi muistuttaa noin vahvasti ihmistä täältä arkitodellisuuden puolelta.

Vierailija
31/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vietät iltaa tänään?

Tänään lähden ystäväni kanssa käymään keskustassa, huomenna aloitan jo uuteen työviikkoon valmistautumisen käytyäni sukulaispojan syntymäpäivillä. Ap

Vierailija
32/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään muuta kuin minua ihmetytä, että hän ikään kuin puolihuolimattomasti brassailee esim. varallisuudellaan? Itse koen kaiken brassailun varsin epäilyttävänä, vaikka sinänsä siis faktoja tiedot olisivatkin.

Vierailija
33/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 kirjoitti:

Voisin melkein väittää tuntevani Sitruunapastamiehen, mutta tuo SPM:ksi epäilemäni ystäväni on ollut naimisissa jo useamman vuoden... Hassua, että tuntematon nettihahmo voi muistuttaa noin vahvasti ihmistä täältä arkitodellisuuden puolelta.

Voin vakuuttaa, etten ole naimisissa ;) Ap

Vierailija
34/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään muuta kuin minua ihmetytä, että hän ikään kuin puolihuolimattomasti brassailee esim. varallisuudellaan? Itse koen kaiken brassailun varsin epäilyttävänä, vaikka sinänsä siis faktoja tiedot olisivatkin.

Isäni on monimiljonääri, en ole itse huomannut mitään brassailua sitruunapastamieheltä?

Onko näkemykseni vääristynyt, mielestäni pastamies on tuonut esille tavallisuuttaan?

N22

Vierailija
35/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sinkkipastamiestä näkynyt?

Vierailija
36/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17 kirjoitti:

Voin vakuuttaa, etten ole naimisissa ;) Ap

Mukava kuulla ;)

Vierailija
37/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, hän tietää että jos esittää köyhää (jos ei ole) osa naisista häkeltyy tajutessaan varakkuuden, jos luuli pääsevänsä Toyotalla treffeille ja sitten poikamiesyksiöön Korsoon. Noin sympaattisella ei luulisi olevan isoa ongelmaa onnenonkijoista. Saa sydämellisiäkin, tarkoitan. Oli nyt sitten keksitty hahmo tai ei :D

Vierailija
38/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni on monimiljonääri, en ole itse huomannut mitään brassailua sitruunapastamieheltä?

Onko näkemykseni vääristynyt, mielestäni pastamies on tuonut esille tavallisuuttaan?

N22

En ole se jolle vastaat, mutta on sulla ehkä vähän vääristynyt kuva... Mutta minusta esitetyt seikat ovat vain keskitasoa parempaa, tekee hänestä sinänsä kiinnostavamman, mutta ei ökyä saati häiritsevää brassailua sinänsä mitenkään.

Vierailija
39/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitukseni ei toki ole ollut "brassailla" varallisuudellani. Tarjosin esimerkiksi taksikyytiä luokseni siksi, että ilta oli myöhäinen eikä neidon tarvitse yksin kulkea. Koen luonnollisena maksaa tällöin taksin luokseni ja pois. Ap

Vierailija
40/53 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitruunapastamies tavattavissa Turun yössä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän