Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se nettideittailu vaan turhaa.

Vierailija
02.04.2016 |

Viesteihin ei vastata vaikka mitä laittaisi, enkä ole mikään järkyttävä tapaus muutenkaan. Normaali ikäiseni mies.
Sitten toisena on nämä jotka laittavat aloituksia:
1. Läskejä KAIKKI
2. itseäni 5+ vuotta vanhempia yhäreitä
omat vaatimukset on siellä kuitenkin asiallisesti esillä. 1. normaalipainoinen 2. saman ikäinen tai nuorempi kuin minä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan täysijärkinen nainen sinut haluaisi jos nuo kaksi kriteeriä ovat ainoat, mitkä sinulle naisessa merkitsevät?

Vierailija
2/4 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitit ovat naisten markkinoita. Ei siellä kannata aikaa miehen viettää ellei ole top 10% alpha joka tykkää nussia hypergamisia naisia.

Vierailija
4/4 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kohdalle ei vain ole sattunut sopivaa naista. En oikein usko, että kaikki vaatimuksesi ovat tuossa, jos naista ei löydy, vai asutko jossain Lapissa?

Itse olin (ja olen yhä) nettideittaillessani 165cm/52kg akiivisesti kuntoilua harrastava lapseton nuori nainen, jonka harrastuksiin kuului ja kuuluu pelaaminen, musiikki, lukeminen ja kuntoilu.

Vaatimukset miehelle ovat olleet sellaisia, että

- On kiinnostunut edes jollain tapaa samoista asioista mitä minä (^ harrastukset).

- Hygienian pitää olla kunnossa.

- Osaa siivota ja pitää asunnon siistinä. Ei mitään sairaalan steriili -tasoa, mutta siistinä.

- Raha-asiat ovat kunnossa. En hae itselleni elättäjää, mutten myöskään elätettävää.

Näin. Löysinkin sittemmin miehen, mutta pitkän aikaa siihen meni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi