Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että minua ei kaivata kotona

Vierailija
02.04.2016 |

Olen siis 13v eroperheen lapsi, ja äiti vaatimalla vaati että lapset asuu hänen luonaan. Nähdään siis isää säännöllisesti mutta eräs toinen asia vaivaa:
Äiti ja uusi miehensä ovat muuttaneet yhteen, ja uusi talo on aivan liian pieni. Huoneeni on ns. osa isompaa tilaa ja samassa tilassa asuu velipuolet, 5v ja 10v. Mikäs siinä, joskus ihan ok tyyppejä mutta äidin mielipide asiaan on että eikö ole mukava kun nyt sinulla on veljiä. No ei ole, jos ne poistavat samalla kaiken yksityisyyden. Velipuolet eivät siis asu pysyvästi täällä vaan viikonloppuisin. Tuntuu siis että kotonani ei minua kaivata. Vaikka mun tavaroita harvemmin pengotaan, tuntuu silti häiritsevältä ettei minulla ole ns. pysyvää omaa tilaa. Tuntuu myös että aivan kuin mua tavallaan yritettäisiin savustaa täältä ulos.
Mitä pitäs tehdä? Äiti ei käsitä että olisi joskus mukava viikonloppuisin olla omassa rauhassa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko näyttää vaikka tän kirjoituksen äidillesi? Jos on vaikea puhua asiasta. Itse olen 14 vuotiaan äiti ja haluaisin että mulle puhuttais oli tunne mikä tahansa ja varsinkin tällaisesta asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän