Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on luotettava matkavakuutusyhtiö?

Vierailija
02.04.2016 |

Tuntuu että kaikista kuulee vain kauhujuttuja, ja kaikki maksut joutuu matkaaja lopulta itse makselemaan. Joudun matkustelemaan suhteellisen paljon ja olen noita vakuutusehtoja yrittänyt mahdollisimman tarkasti tihrustella - mutta silti on epäilys, että kaikki kusettavat tavalla tai toisella vakuutuksen hinnasta riippumatta. Onko suurinpiirtein kaikilla yhtiöillä niin, että juuri mitään (akuuttejakaan) hoitoja ei paikan päällä kustanneta, vaan edessä on vain kuljetus kotiin?

Jouduin viimeksi mieheni kotimaassa turvautumaan hammaslääkäriin, joka antoi tulehdukseen penisilliinikuurin, aikoivat ottaa yhteyttä vakuutusyhtiöön, mutta en ole vielä kuullut toimiko miten kun mieheni ei ollut vielä laskua saanut. Tosin kyseessä ns. kylälääkäri/miehen perhelääkäri, joten liekö laittavat mitään laskua perään hampaan vilkaisusta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko muita kokemuksia, tarvitsen pidempiaikaisen matkavakuutuksen taas kohtapuoliin, enkä halua maksaa paskasta liikaa. 

Vierailija
22/27 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nordean Goldin mukana tulee hyvä matkavauutus ilmaiseksi. On toiminut ihan OK. Tanskalainen vakuutusyhtiö.

Minulla on myös Nordean Gold, mutta siinä ehtona on että matka on pitänyt maksaa pääsääntöisesti Goldin luotto-ominaisuudella. Tämän vuoksi olen käyttänyt myös Ifin matkavakuutusta, sillä kaikkia matkoja en ole voinut maksaa luotolla.

Hyvää siinä Nordean vakuutuksessa on kyllä se, että matkavakuutus kattaa myös mukana matkustavan kumppanin.

... koko perheen! Minä maksan sillä aina matkat ja elektroniikan, sillä korttiin kuuluva laiteturva maksaa korvauksen tosi nopeasti, jos laite hajoaa. Viimeksi hajotin 700 euron kännykän ja sain viikossa rahat tililleni. Ei tarvinnut kuin lähettää ostokuitti sähköpostilla.

Vierailija
24/27 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähitapiolasta sain lääkärikäynnin korvauksen kaksinkertaisena. Pikkurahoista kyse oli, alle 50€ (oikea summa).

Mietityttää vaan kuinka ne niitä hakemuksia käsittelee, kun summa kirjoitettu hakemukseen, kuitit, maksutosite yms. Mukana...

Voi ongelmia tulla jos isoista rahoista kyse.

Vierailija
25/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö kokemuksia?

Vierailija
26/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nordean Goldin mukana tulee hyvä matkavauutus ilmaiseksi. On toiminut ihan OK. Tanskalainen vakuutusyhtiö.

Minulla on myös Nordean Gold, mutta siinä ehtona on että matka on pitänyt maksaa pääsääntöisesti Goldin luotto-ominaisuudella. Tämän vuoksi olen käyttänyt myös Ifin matkavakuutusta, sillä kaikkia matkoja en ole voinut maksaa luotolla.

Hyvää siinä Nordean vakuutuksessa on kyllä se, että matkavakuutus kattaa myös mukana matkustavan kumppanin.

Mitenköhän se todistetaan, että on maksanut riittävän suuren osuuden luottokortissa? Jos olisi vaikka tuollainen vastaava tilanne, että kiirellä pitää mennä Meksikossa sairaalaan ja tarvitaan vakuutusyhtiön maksusitoumus. Niin siinä sitten taju kankaalla pitää ruveta selvittämään, mikä majoitus ja lippu on maksettu käteisellä ja mikä luottokortilla...

Vierailija
27/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloin lukea Lukea Lähi-Vakuutuksen ehtoja tarkemmin tämän Mexico-casen jälkeen.

Siellä lukee mm. niin, ettei tapaturman hoitokuluja korvata, jos tapaturma on aiheutunut henkilön sairaudesta. Eli kun minulla on vakavia ruoka-aineallergioita ja jos söisin jotain kiellettyä ruokaa, sairaalakuluista ei saisi vakuutuksesta korvauksia?