Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asperger äitinä

Vierailija
02.04.2016 |

Vaimollani todettiin viime viikolla aspergerin syndrooma. Hänen ikänsä on 25 ja minun ikäni on 30. Olemme olleet työelämässä hyvän aikaa ja olemme suunnitelleet hankkivamme lapsia. Tämä diagnoosi tuli minulle shokkina. Olen aina ajatellut, että aspergerit ovat joitakin omituisia hulluja, jotka eivät saa olla lapsia lähelläkään. Olen lukenut myös tätä palstaa ja täällä on ollut sama näkemys. On aina sanottu, että asperger ei voi edes hoitaa lapsia. Olen tosi hämmentynyt. Pitäisikö minun hankkia uusi vaimo? En todellakaan halua jäädä lapsettomaksi, mutta en tiedä voiko vaimoni toimia äitinä. Hän on tosi mukava ja lapsirakas ihminen. Ihan normaalilta näyttää ulkoisesti. En osannut odottaa mitään vastaavaa. Hänellä on kuitenkin ollut viime viikkoina vähän masennusta, koska hänen äitinsä kuoli. Täällä lääkäri oli antanut hänelle diagnoosin.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumavitunlauta nyt oikeesti...

Vierailija
2/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kantasi asiaan?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kantasi asiaan?

ap

Kyllä, asperger voi olla äiti muttei asperger-Henna.

Vierailija
4/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa hankkia tieto oireyhtymästä esim. alan liiotosta. On olemassa eriasteista aspergerin syndroomaa. Totuus lienee se, että mitä tarkemmin meitä tutkitaan sitä todennäköisimmin jokaisesta voidaan tehdä jokin diagnoosi.

Vierailija
5/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on kyllä hoitanut aina hyvin siskonsa lapsia, mutta epäilyttää tuo diagnoosi!

Vierailija
6/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kantasi asiaan?

ap

Olen lukenut noita Hennan ketjuja. Hänelle on aina sanottu ettei voi olla lastenhoitaja, koska hänellä on asperger.

ap

Vierailija
7/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sama nainen se on, oli diagnoosia tai ei. Vaikuttaa kohtuu normaalille aspergerille. Heitä on eriasteisia. Myös kiinnostuksenkohteet vaihtelee. Jos tulette toimeen ja vaimosi haluaa lapsia niin mikä estää?

Lapsuudenkaverini on asperger ja hänellä on lapsi. Ongelma on siinä, että hän on hyvin tarkka siitä, kuka saa lasta kaitsea ja miten, eli ei luota muihin, mikä on minusta älytön asenne äideissä, aivan kuin muilla tässä maailmassa ei olisi lapsia, ja on itse hiukan omituinen joten en kyllä itse haluaisi olla hänen lapsensa. Jos lapsen isä olisi läsnä heidän elämässään niin pelkäänpä, ettei kompromisseja lapsen hoidossa paljon tehtäisi vaan kaverini haluaisi päättää kaikesta. Mutta kaverini on aina ollut sellainen joten sä tietäisit sen vaimostasi jo tähän mennessä.

Vierailija
8/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kantasi asiaan?

ap

Olen lukenut noita Hennan ketjuja. Hänelle on aina sanottu ettei voi olla lastenhoitaja, koska hänellä on asperger.

ap

Tai Henna on vain ymmärtänyt asian väärin. Ei pelkkä asperger voi olla syynä siihen.

Vierailija
9/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 3 aspergermiestä.

Kaksi heistä ei soveltuisi isiksi,mutta yksi heistä ehkä.

Vierailija
10/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kantasi asiaan?

ap

ap

Tai Henna on vain ymmärtänyt asian väärin. Ei pelkkä asperger voi olla syynä siihen.

Ei ole. Olen myös lukenut itse noita ketjuja.

ap

Vierailija
11/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällä (tällä palstalla vai) lääkäri oli antanut vaimollesi asperger-diagnoosin koska hän on masentunut äitinsä kuoleman vuoksi??

Vierailija
12/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun vaimolla on muka diagnosoitu asperger, koska oli mennyt lääkäriin surun takia? Huoh. Parempi yritys ensi kerralla.

Vierailija
13/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täällä (tällä palstalla vai) lääkäri oli antanut vaimollesi asperger-diagnoosin koska hän on masentunut äitinsä kuoleman vuoksi??

Mehiläisessä oli antanut. Tutki vaimoni tarkasti.

ap

Vierailija
14/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö muuten, että ministereillä on avustajia jotka hoitavat sähköpostin, niitä kun voi tulla satoja joten tuskin itse vastaa niihin ;). Sori kun pilasin sun ilon...

Ja kai kysyt siltä venäläiseltä ystävältä haluaako se toista vierasta luokseen, ehkä siksi perui... olisi halunnut olla kahden.

Vierailija
15/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö muuten, että ministereillä on avustajia jotka hoitavat sähköpostin, niitä kun voi tulla satoja joten tuskin itse vastaa niihin ;). Sori kun pilasin sun ilon...

Ja kai kysyt siltä venäläiseltä ystävältä haluaako se toista vierasta luokseen, ehkä siksi perui... olisi halunnut olla kahden.

Miten tuo liittyy mitenkään minuun tai tähän ketjuun?

ap

Vierailija
16/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minkäslaisia tutkimuksia lääkäri teki? Olen vähän huolissani nyt lääkärin ammattitaidosta.

T. Psykiatrilakimies maalta.

Vierailija
17/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo liittyy mitenkään minuun tai tähän ketjuun?

ap

mites luulet ;)

Vierailija
18/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minkäslaisia tutkimuksia lääkäri teki? Olen vähän huolissani nyt lääkärin ammattitaidosta.

En rupea kommentoimaan, mutta oli tosi kallis ja arvostettu psykiatri

ap

Vierailija
19/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En rupea kommentoimaan, mutta oli tosi kallis ja arvostettu psykiatri

ap

Oliko opiskellut Venäjällä? 

Vierailija
20/54 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa joku leikkiä Hannaa, aika surkee sunkin elämä ;( .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän