Teini haluaisi pitää pippalot mökillämme 10 kaverille juhannuksena.
Uskaltaako antaa tuolloin heille mökkiä? Pelottaa vaan, että mitä kaikkea siellä hajoitetaan.
Kommentit (33)
Iik ne sekasaunoo, juo olutta, hajottaa oven, kusee lattialle ja kiukaalle, vene palaa kokkona ja pilaavat pihan mopoilla/autoilla! Ja kun vanhemmat saapuvat mökkeilemään, tästä sekasorrosta ei ole jälkeäkään.
Kuin me ennenvanhaan, muistatteko ;)
No riippuu vähän siitäkin onko mökki kuinka lähellä asuinpaikkaanne. Jos on ihan vieressä, niin ei, koska sillon kuokkivat pääsevät helposti paikalle. Jos taas kauempana, niin tuskin jaksavat raahautua.
Mä oon itse 17-vuotias teini ja jos sun nuoresi on sellanen, että pystyt luottamaan ja se oikeasti jää tohon kymmeneen (tai +5) henkilöön niin mun mielestä uskaltais antaa!
Kauhutarinoita näyttää riittävän siitä, että sinne kuokkavieraita tulee, mutta saa kyllä tyhmä teini olla että sana niin paljon leviää (etenkin jos mökki on esim. eri/pienellä paikkakunnalla). Pari vuotta sitten pidin kotonani (vanhempien omakotitalo) pirskeitä, jonne kutsuin porukkaa sosiaalisessa mediassakin julkisesti. Mitään ei mennyt niin peruuttamattomasti rikki, että vanhempani olisi koskaan huomannut, vaikka eteisessä kävi moottoriajoneuvoja, poliiseja ja useita tuntemattomia henkilöitä :D
Vierailija kirjoitti:
Mä kerron sulle, mitä siellä tapahtuu. Vedetään viinaa niin maan perkeleesti. Oletko unohtanut oman nuoruutesi?
Mitä, jos joku hukkuu järveen tai sammuu saunaan? Sinä olisit vastuussa.
Jos joku vieras hukkuu järveen mökilläni niin so what? Darwin awardsit siinä vaan jaettiin.
Mutta itse en kyllä tuonikäisiä mökille keskenään päästä.
En antaisi. Muutaman kaverin saisi pyytää mökille, kun itse menisin sinne juhannusta viettämään.
En antaisi kutsua 10 kaveria. Max 5 ja kaikki sellaisia jotka tuntisin hyvin. Sekin epäilyttäisi, koska mistä voisi tietää keitä kaikkia sinne loppujen lopuksi ilmestyy. Jos mökki on lähellä kotia niin voitte sopia, että menette tupatarkastukselle esim puoliltaöin, jos kutsumatonta porukkaa löytyy niin bileet loppuu siihen. Tosin siinä menee sitten vanhempien oma juhannus… Voittehan olla siellä itse ja antaa teinien vaikka telttailla ja grillata pihassa muutaman kaverin kanssa, silloin pystytte vähän valvomaan meininkiä mutta saavat kuitenkin olla keskenään eikä tarvii kököttää vanhempien seurassa.
Mä menisin itse mukaan, samaa mieltä oli oma 16v tytär. Äiti mukaan niin ei mitään pahaa tapahdu ja hauskaa saa silti pitää.
Se rento äippä
Antaisin pitää pippalot, riippuu kuitenkin siitä miten hyvin sinä tunnet lapsesi ja hänen ystäviään. Jos lapsesi on luotettavaa ja järkevää sorttia, samoin ystävät, voi sitä tuon ikäisten nuorten antaa jo juhliakkin joskus... :)
Täällä kauheesti leveillään sillä, etteikö nuoret osaisi juhlia siististi, että kaikki vedetään överiksi, noh ainakaan minä en ole koskaan mitään överi kännejä juonut, välittänyt kuitenkin sen verran terveydestäni ja turvallisuudestani...
Ääliö nuorilla tietty homma lähtee käsistä, mutta he ovatkin aivan eri puusta veistettyjä kuin fiksut nuoret!
Antaisin pitää hauskaa. Mutta kuten sanoit on teini. Ottaisin muutaman vanhemman mukaan ja pitäisin lystiä siellä siinä sivussa.
Pitää se silti pitää teinejä silmillä.
Riippuu varmaan teinistä. Mulle olis teininä voinut ihan huoletta antaa luvan pitää juhannuspippalot mökillä, siskolle tai veljelle ei :D
Mä kerron sulle, mitä siellä tapahtuu. Vedetään viinaa niin maan perkeleesti. Oletko unohtanut oman nuoruutesi?
Mitä, jos joku hukkuu järveen tai sammuu saunaan? Sinä olisit vastuussa.