Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän Eenan ja Eenin pikku pikku Perhos-tanssi.

Vierailija
02.04.2016 |

Olen opettanut pikku kaksosille Perhos-tanssin. Tein heille hienot pikkuiset perhosen siivet selkään, joten he voivat kuvitella olevansa lentäviä perhosia.
Eilen he halusivat tanssia Perhos-tanssia Töölössa. Se johti lopulta siihen, että he tanssivat niin ihanasti sitä ja en voinut keskeyttää. He tanssivat sitä niin sirpsakasti tiellä että pysäytin autoja, jotta autot voivat kiertää toista kautta. Tyttärieni tanssi oli tärkeää. He eivät saa kokea pettymyksiä laisinkaan. Autot kyllä voivat väistää.
Perhos-tanssiin olemme keksineet kauniit sanatkin."Perhonen lentää liitää, lalalaa, lallaallla, kauniit siivet heijastaa,lalaaalllaaa, lallalalaaa, pikku piku piku perhonen, lalalaaa ".
Ja tärkeää oli että mahdollisimman moni meidät huomasi. Siellähän saattoi olla jopa levytuottaja tai näyttelijä, joka haluaa tyttäremme johonkin elokuvaan tai levytys-studioon.
Ihanaa päivää kaikille!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä pysähtyisit autoinesi samalla tavalla kuten muutkin, koska minä käsken.

Luulet vielä perseesee nussittu emakko että joku sua tottelis :DD toivon sulle ja rumille lapsilles pelkkää paskaa! Kyllä tuolta joku turvapaikanhakija vielä tulee ja tuikkaa lapsiasikin sinne mihin aurinko ei paista! Siinä laulatte sitte kaikki kuorossa halot persiissä! Että lalallalati lallati laaa!

Oikea asenne, hu*rat ei täällä hypi silmille. Saatika lapset sitte!

Kyllä se niin olisi että SINÄ pysähtyisit. Saat huutaa ja valittaa täällä niin paljon kuin haluat mutta min voitan sinut aina. Näytämme pitkää nenää sinulle. Lalallaall laaaa. Ihanaa päivää sinulle.

Vierailija
22/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä pysähtyisit autoinesi samalla tavalla kuten muutkin, koska minä käsken.

Luulet vielä perseesee nussittu emakko että joku sua tottelis :DD toivon sulle ja rumille lapsilles pelkkää paskaa! Kyllä tuolta joku turvapaikanhakija vielä tulee ja tuikkaa lapsiasikin sinne mihin aurinko ei paista! Siinä laulatte sitte kaikki kuorossa halot persiissä! Että lalallalati lallati laaa!

Oikea asenne, hu*rat ei täällä hypi silmille. Saatika lapset sitte!

Kyllä se niin olisi että SINÄ pysähtyisit. Saat huutaa ja valittaa täällä niin paljon kuin haluat mutta min voitan sinut aina. Näytämme pitkää nenää sinulle. Lalallaall laaaa. Ihanaa päivää sinulle.

Et muute voita. Näyttäkää vaan pitkää nenää, niin mä näytän pitkän vehkeeni tyttäresi suuhun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi