Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän Eenan ja Eenin pikku pikku Perhos-tanssi.

Vierailija
02.04.2016 |

Olen opettanut pikku kaksosille Perhos-tanssin. Tein heille hienot pikkuiset perhosen siivet selkään, joten he voivat kuvitella olevansa lentäviä perhosia.
Eilen he halusivat tanssia Perhos-tanssia Töölössa. Se johti lopulta siihen, että he tanssivat niin ihanasti sitä ja en voinut keskeyttää. He tanssivat sitä niin sirpsakasti tiellä että pysäytin autoja, jotta autot voivat kiertää toista kautta. Tyttärieni tanssi oli tärkeää. He eivät saa kokea pettymyksiä laisinkaan. Autot kyllä voivat väistää.
Perhos-tanssiin olemme keksineet kauniit sanatkin."Perhonen lentää liitää, lalalaa, lallaallla, kauniit siivet heijastaa,lalaaalllaaa, lallalalaaa, pikku piku piku perhonen, lalalaaa ".
Ja tärkeää oli että mahdollisimman moni meidät huomasi. Siellähän saattoi olla jopa levytuottaja tai näyttelijä, joka haluaa tyttäremme johonkin elokuvaan tai levytys-studioon.
Ihanaa päivää kaikille!!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostipa harvinaisen tyhmältä koko toiminta!

Toivottavasti ens kerralla joku auto ei kierräkään. Siinä sitte oot perhosinee!

Vierailija
2/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut MILLÄÄN tavalla tyhmää toimintaa. On erittäin tärkeää, että he saavat toteuttaa itseän missä ja milloin tahansa. Ovat niin musikaalia ja yhtään pettymystä en heille tuota. Autot kyllä voivat kiertää toista kautta. Seisoin tiellä ja näytin toisen tien mistä autot voivat kiertää. Siinä ei ollut mitään ongelmaa.

Olisit nähnyt kuinka kauniisti he tanssivat ja juoksivat tiellä. Lauloivat tralalaa-lauluakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko se perhe, jossa oli tapana ottaa lapset sunnuntaisin olohuoneen matolle ja sitten lillalellutella vai mitä se tekeminen taas olikaan?

Missä Töölössä on teitä? Olen aina luullut, että siellä on vain karuja kivikatuja, mutta ihanaa, että pienet perhoset löysivät sieltä tien tanssilleen. Kaunis oli tuo teidän laulunnekin, voittaa melkein sen Iloisen kikkelin laulun, josta palstalla on ollut puhetta.

Vierailija
4/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti tapahtunut?

Vierailija
5/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu eenas ja eenis ja vaikka peenis! Opeta lapsesi tavoille! Joku ajaa vielä päältä ku annat pomppia tiellä! Muskariin kersat toteuttamaan itteään

Vierailija
7/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostipa

Kuullos tippa, sellainen tippa joka syntyy kuullostaessa.

Vierailija
8/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ku ootte ens kerralla liikenteessä nii teen entisiä niistä perhosista, jos mun auton eteen erehtyy

Vierailija
9/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostipa

Kuullos tippa, sellainen tippa joka syntyy kuullostaessa.

Kuullostipa on ihan oikein kirjotettu.

Ei oo kuullostippa tai kuulostipa

Vierailija
10/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä pysähtyisit autoinesi samalla tavalla kuten muutkin, koska minä käsken.

Vierailija
11/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muskariin he eivät mene, koska ovat aivan liian lahjakkaita menemään sellaiseen. Muut eivät ole ollenkaan heidän tasoisiaan. Lähinnä hävettää ne lapsuset siellä ja heidän vanhemmat, jotka luulevat lapsusista muka tulevan jotain suurta.

Meidän kaksoset ovat todella lahjakkaita.

Vierailija
12/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna? :) 

Vierailija
13/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs se möpetys jäi?

Vierailija
14/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet vielä perseesee nussittu emakko että joku sua tottelis :DD toivon sulle ja rumille lapsilles pelkkää paskaa! Kyllä tuolta joku turvapaikanhakija vielä tulee ja tuikkaa lapsiasikin sinne mihin aurinko ei paista! Siinä laulatte sitte kaikki kuorossa halot persiissä! Että lalallalati lallati laaa!

Vierailija
15/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möpettäjä on back :DD

Vierailija
16/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet vielä perseesee nussittu emakko että joku sua tottelis :DD toivon sulle ja rumille lapsilles pelkkää paskaa! Kyllä tuolta joku turvapaikanhakija vielä tulee ja tuikkaa lapsiasikin sinne mihin aurinko ei paista! Siinä laulatte sitte kaikki kuorossa halot persiissä! Että lalallalati lallati laaa!

Oikea asenne, hu*rat ei täällä hypi silmille. Saatika lapset sitte!

Vierailija
17/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muskariin he eivät mene, koska ovat aivan liian lahjakkaita menemään sellaiseen. Muut eivät ole ollenkaan heidän tasoisiaan. Lähinnä hävettää ne lapsuset siellä ja heidän vanhemmat, jotka luulevat lapsusista muka tulevan jotain suurta.

Meidän kaksoset ovat todella lahjakkaita.

Ihanat kaksoset sinulla! Miksi ihmeessä ette mene Oopperataloon ilahduttamaan katsojia? Se olisi perhostanssille ja suloiselle laululle sopiva ympäristö eikä siellä ole typeriä autoilijoita tööttäämässä. Tytöt toisivat paljon iloa esiintymällä oikealla lavalla, josta heidät takuuvarmasti palkattaisiin vakituisiksi esiintyjiksi. Tuollaista lahjakkuutta ei pidä heittää hukkaan tanssimalla vain kadulla, lapsesi ovat ansainneet parasta!

Vierailija
18/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties sukua ruotsin miljonääriääidille jolla on Erika-niminen tytär?

Vierailija
19/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun pienessä pösössä on 1200+ kiloo massaa ja minä, 65kg, että kumpikohan tässä jyrää?

Vierailija
20/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko jo kertonut täällä siitä viime vuotisesta Los Angelesin matkasta? Jos et, niin kerro ihmeessä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan