Koulukiusaajat pärjäävät elämässä hyvin.
Itseäni kiusattiin koko kouluaika. Kaikista kiusaajistani tuli ihmisiä jotka saivat hyvän ammatin ja pärjäävät hyvin työelämässä. itsestäni tuli syrjäytynyt joka ei koskaan päässyt työelämään mukaan. Nyt sain tietää että eräs joka sanoi että tappaa minut isänsä haulikolla on miljonäärin vaimo ja sairaanhoitaja nykyään. Kaikki opet/rehtorit yms tiesivät kiusaamisesta eivätkä saaneet sitä loppumaan. Tätä ampumis uhkailua ei kukaan ottanut 80-luvulla tosissaan kun ei vielä ollut kouluampumistapauksia vaikka sekin uhkailu, töniminen ja repiminen jatkui kuukausi. Tehkää siis lapsistanne ennemmin koulukiusaajia kuin kiusattuja.
Kommentit (4)
Just ton katkeruuden ja vellomisen takia susta ei tuu ikinä mitään.
No mun kiusaajat jäi sinne tuppukylään kaupan kassalle. Yhdestäkin piti tulla malli ja miljonääri ja mitähän kaikkea.
Minä asustan ulkomailla ja elän unelmaani. Eli se on ihan itsestäsi kiinni. Minä en halunnut antaa heille sitä tyydytystä, että olisin se luuseri, joksi minua aikoinaan luulivat. Ja miksi olisinkaan?
Ei aina. Veljeni on mt-ongelmainen narkkari, on välillä mielisairaalassa, välillä vankilassa. Pelkkä peruskoulu käytynä.
Mutta jossain vaiheessa tulee seinä vastaan ja kaikki alkaa kaatua (vt.Stubb)