Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ministeri Anne Berner (kesk.) opastaa köyhiä ykkösellä!

Vierailija
01.04.2016 |

"Kaiken mitä minulla on, olen itse ansainnut omalla työlläni!"

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaiken mitä minulla on, olen itse ansainnut omalla työlläni!"

lol, jepjep.

Tulee mieleen tarina rikkaasta miehestä joka vanhana antaa haastattelua: Vanhemmiltani en saanut muuta kuin 10 miljoonan pesämunan ja koko omaisuuteni olen luonut itse.

Vierailija
42/70 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minäkin omistan; oman asuntovelkani ja työttömyyteni. Omistan kaikki tutkintotodistukseni ja työkokemukseni. Vahva aikomukseni on omistaa työpaikka. Anne-hyvä, meitä ihmisiä on valtava määrä, jotka elämme täysin eri todellisuudessa kuin sinä. Joten, jos saan kauniisti pyytää: älä jeesustele. Kiitän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä olen kovasti tehnyt töitä kaiken sen eteen, mitä minulla on!"

Niin siis Bernerhän on itse kertonut olevansa hallitusammattilainen. Hallitusammattilainenhan on sellainen, joka istuu useamman yhtiön hallituksessa, eli käy muutaman kerran vuodessa kahvittelemassa firman hallituksen kokouksissa, kuitaten niistä tuhansia ja jopa yli kymmenentuhatta per kokous. Eli istumalla useammassa hallituksessa, voi tienata jopa satojatuhansia vuodessa. Siinä on totisesti tuntipalkka kohillaan.

Onhan se kahvittelu hallitusammattilaiselle kieltämättä rankkaa hommaa, se jatkuva kahvittelu kun pakkaa närästämään.

Vierailija
44/70 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsokaa "ulkonäöllisiä piirteitä"niin........

Vierailija
45/70 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

katsokaa "ulkonäöllisiä piirteitä"niin........

Näitä pomppupolitiikkoja on ollut viime vuosina (20v) esim., Stubb, täysin tyhjästä nostettu suurin piirtein nobody tapaus ja nyt on kiire päästä eroon. Tämä "sveitsiläinen" on samanlainen vaan pahempi. 

Vierailija
46/70 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Berner, tuo talousrikollinen aprillipäivänä tv:ssä kertomassa rehellisestä työnteosta ja amerikkalaisesta unelmasta.

Sanat ei riitä.

Mistä talousrikoksesta hänellä on tuomio?

Vierailija
47/70 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai piti saada tietyn yhteisön (EU) sun muut yömään lihoiksi suomi. On.ko tämä tyyppi suomalainen, jos vasta nyt hakee kansalaisuutta. Ei ole ihme, että aikoinaan tiettyä porukkaa tänne ei päästetty

Vierailija
48/70 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai piti saada tietyn yhteisön (EU) sun muut yömään lihoiksi suomi. On.ko tämä tyyppi suomalainen, jos vasta nyt hakee kansalaisuutta. Ei ole ihme, että aikoinaan tiettyä porukkaa tänne ei päästetty

Sveitsiläisillä oli kielto, en tiedä miksi

Vierailija
49/70 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa mediassa nk. uhriulina

Vierailija
50/70 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleekohan tämä henkilö, että kaikkien isit ja papat omistavat jonkun yrityksen ja kas näin kaikki sitten vaan nauttimaan omistamisesta? Vähän on täti vieraantunut elämästä, täytyy sanoa.

Ei varmaankaan, mutta hän toivoo hieman lapsellisesti, että rivikansalainen haluaa parantaa omaa taloudellista tilannettaan omistamisen kautta. Hän ei ymmärrä, että rivikansalainen omistaa mieluummin hetken kympin viinipullon, kuin ostaa pörssistä kympin osakkeen ja saa vuosittain osinkoa. Rivikansalainen ei näe eikä ajattele nokkaansa pidemmälle, kun taas Bernerin kaltaiset ajattelevat kaikkea pitkällä tähtäimellä. Ja he ovat juuri niitä jatkuvasti vaurastuvia ihmisiä.

Vierailija
51/70 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittappa Berner sivuprofiili kuvia nettiin, jostain ihme ja kumman syytä ei löydy,. hampaat on toki kiitettävästi edustettuna.

Vierailija
52/70 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, mitä tekemistä Bernerin sivuprofiililla tässä on.

Vierailija
53/70 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä sveitsinj......jälkikasvulla on suomalaisen identiteetin ja alkiolaisuuden (Santeri Alkio) kanssa tekemistä.Ei lole edes vaivautunut hakemaan suomen kansalaisuutta, mutta nyt on pakko, koska bisnekset kusee ja suostuu poliittiseksi jätekasaksi jotakin summaa vastaan. Jotenkin alkaa jo ymmärtää (jei hyväksymään)tiettyä valtioita tiettynä aikana.Kaikki kaupan.

Vierailija
54/70 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kilpailu yleensä tehostaa ja tekee asiat paremmiksi!"

Melkein missä tahansa on rautatien yksityistäminen ja avaaminen kilpailulle tuottanut lopulta huonon tuloksen.

Ei pidä paikkaansa, olen asunut maassa jossa rautatieliikenne vapautettiin ja se aiheutti vaan sen että lipuista tuli halvempia. Default-hinta 600 km matkalle oli noin 30 euroa, vähemmän jos varasi joskus kaksi viikkoa etukäteen.

Bernerin kotimaassa, 350 km pitkässä Sveitsissä on vaikeaa keksiä 600 km junamatkaa, mutta pisimpiä junayhteyksiä on Geveve - St Moriz joka huomiselle netistä ostettuna maksaa n. 160 EUR (2lk)

Vastaavasti VR junalippu huomiselle Helsni - Oulu välille maksaa verkossa 57EUR (peruslippu)

Näin defaulttina ja useasti Sveitsissä töiden puolesta junalla matkanneenakin.

Vierailija
55/70 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikai näihin viestintä ja liikennenministeriön minsiteriksi laitetaan aina joku idiootti. Kampaaja Pikelle ja sairaanhoitaja Sarille  sekä Stokkan minkkiturkkinmummolle  miettikää nyt.

Vierailija
56/70 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro, mitä tekemistä Bernerin sivuprofiililla tässä on.

Think, ei se niin vaikeata ole.

Vierailija
57/70 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleekohan tämä henkilö, että kaikkien isit ja papat omistavat jonkun yrityksen ja kas näin kaikki sitten vaan nauttimaan omistamisesta? Vähän on täti vieraantunut elämästä, täytyy sanoa.

Ei varmaankaan, mutta hän toivoo hieman lapsellisesti, että rivikansalainen haluaa parantaa omaa taloudellista tilannettaan omistamisen kautta. Hän ei ymmärrä, että rivikansalainen omistaa mieluummin hetken kympin viinipullon, kuin ostaa pörssistä kympin osakkeen ja saa vuosittain osinkoa. Rivikansalainen ei näe eikä ajattele nokkaansa pidemmälle, kun taas Bernerin kaltaiset ajattelevat kaikkea pitkällä tähtäimellä. Ja he ovat juuri niitä jatkuvasti vaurastuvia ihmisiä.

Berner ei ole lapsellinen sinä olet.

Vierailija
58/70 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä varmaan tykkää tuollaisista naisista...saa olla tossun alla.

Eiks sen kotikieli ole Saksa...nousee kyllä karvat pystyyn...toivottavasti häippäusee sinne mistä tulikin eli Sveitsiin

Vierailija
59/70 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miteas se menikään sota-aikana  muistanko väärin,. että ahdingossa olevat juutalaiset laittoivat rahaa sveitsinjuutalaisille ikään kuin turvaan, mutta jotenkin huonoati kävi tässä "pyöräytyksessä". Tuli vaan mieleen.

Vierailija
60/70 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berner saattaa joutua kovaan paikkaan ensi viikolla Finavia-sotkun takia..... Viime kädessä Sipilästä kiinni tuleeko potkut ministerin paikalta, moni kepulainen varmaan iloitsisi potkuista kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi