Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ministeri Anne Berner (kesk.) opastaa köyhiä ykkösellä!

Vierailija
01.04.2016 |

"Kaiken mitä minulla on, olen itse ansainnut omalla työlläni!"

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meistä jokaisen täytyy nyt pystyä kantamaan oma vastuu."

Vierailija
22/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä haluaisin uskoa, että suomalaiset voisivat tuntea omistajuutta, ja sitä kautta välittää! Ja että olisimme yhteisöllisiä!"

Muistutus siitä, että tämän päivän kokkareet ovat pahimman luokan kommunisteja. Kaikki mikä on meidän, on valtion, ja kaikki mikä on valtion, on heidän ja heidän kavereidensa.

Bernerhän siis edustaa Kepua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berner vaihtoi Kepuun sillä sopimuksella, että pääsee ministeriksi. Sipilä on sanansa mittainen mies.

Vierailija
24/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä sanoisin että mun sydän on tässä. Mun sydän on Suomessa. Siksi mä olen ottanut tän tehtävän vastaan, ja mä haluun antaa mun sydämen Suomelle, ja teille."

Vierailija
25/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä silti sitä luokkasotaa julistanutta jantteriakaan kannata.

Vierailija
26/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä oon oppinu koko elämäni sen, että meistä jokaisen täytyy tehdä työtä. Nyt meidän täytyy luioda se mahdollisuus, että meistä joku haluaa antaa toisille työtä."

Vierailija
27/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Berner vaihtoi Kepuun sillä sopimuksella, että pääsee ministeriksi. Sipilä on sanansa mittainen mies.

Hauska tuo viimeinen lause, mutta tänäänhän on aprillipäivä. 😀

Vierailija
28/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas mitä jargonia. Eilen ja tänään olen kuunnellut myös Stubbin haastatteluja niskavillat pystyssä. Eikö mihinkään kysymykseen voi vastata suoraan?

Vierailija
29/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Berner valmistui kauppatieteiden maisteriksi Svenska handelshögskolanista vuonna 1986.

Kyseiseen kouluun pääsemiseksi riittää, että löytää oven ja osaa ruotsia. Eli jo alusta asti menty helpotetulla polulla.

Vierailija
30/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasuriänkyräöillä viikoloppupullot avattu.

Mitenkäs sen demareitten kannatuksen kävikään? Buahahahaaa

Vierailija
31/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvi jatkossakaan tyhjätaskuna olla. Berner kerää lahjoitusvaroja lastensairaalan rakentamiseksi. Talon rakentaa ja vuokraa sitten lastensairaalan käyttöön yhtiö, jossa Berner osakkaana. Vuokratulot jättimäiset.

Vierailija
32/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tarvi jatkossakaan tyhjätaskuna olla. Berner kerää lahjoitusvaroja lastensairaalan rakentamiseksi. Talon rakentaa ja vuokraa sitten lastensairaalan käyttöön yhtiö, jossa Berner osakkaana. Vuokratulot jättimäiset.

Tuo on kyllä kumma kusetus tuo lastensairaala. Rahat tulee valtiolta, kunnilta ja lahjoituksista, mutta sairaala siirtyy kokonaan yksityisen ruotsinkielisen säätiön omistukseen. Miksi ?

Vierailija
33/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Tämä ketju oli taas hyvä muistutus, että jatkan Vallilan tuotteiden boikotointia.

Vierailija
34/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuo kehtaa??

Kehtaahan se, eikä edes ymmärrä, mitä pitäisi hävetä. On niin vieraantunut todellisesta maailmasta.

Vierailija
35/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Tämä ketju oli taas hyvä muistutus, että jatkan Vallilan tuotteiden boikotointia.

Samoin. Olin ennen kanta-asiakas.

Vierailija
36/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten itselle yllätyksenä, että hän on Keskustapuolueen jäsen. Jotenkin ulkonäkö ja asenne viittaisi Kokoomus/RKP linjaan. Mietin jo Leijonan luola aikoina, että tuo on varmasti kokoomuslainen.

Vierailija
37/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli muuten itselle yllätyksenä, että hän on Keskustapuolueen jäsen. Jotenkin ulkonäkö ja asenne viittaisi Kokoomus/RKP linjaan. Mietin jo Leijonan luola aikoina, että tuo on varmasti kokoomuslainen.

Hän asettui Kepun ehdokkaaksi,koska Sipilä' lupasi ennen vaaleja ministeripaikan.

Vierailija
38/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuostakin oksetuksesta pääsee eroon. No ei mitenkään. perkeleen majava.

Vierailija
39/70 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kilpailu yleensä tehostaa ja tekee asiat paremmiksi!"

Melkein missä tahansa on rautatien yksityistäminen ja avaaminen kilpailulle tuottanut lopulta huonon tuloksen.

Ei pidä paikkaansa, olen asunut maassa jossa rautatieliikenne vapautettiin ja se aiheutti vaan sen että lipuista tuli halvempia. Default-hinta 600 km matkalle oli noin 30 euroa, vähemmän jos varasi joskus kaksi viikkoa etukäteen.

Vierailija
40/70 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleekohan tämä henkilö, että kaikkien isit ja papat omistavat jonkun yrityksen ja kas näin kaikki sitten vaan nauttimaan omistamisesta? Vähän on täti vieraantunut elämästä, täytyy sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan