Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko miehesi kehuvan sinua uusissa alusvaatteissa?

Vierailija
01.04.2016 |

Mies on huono kehumaan minua. Ostin kauniit alusvaatteet. Matkalla mietin, kuinka ilta voisi alkaa vällyjen välissä. Pyörähdin uusissa alusvaatteissa miehen edessä, hän käänsi katseensa minuun ja takaisin tietokoneelle. Menin huoneeseen, vaihdoin normaalit vaatteet takaisin päälle ja loukkaannuin hieman. Muut miehet varmasti kuolaisi perään.

Loukkaannutteko te, jos miehenne ei kehu teitä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei tarvita sanoja. Miehen katse ja myöhemmin seuraava aloite riittävät paremmin kuin hyvin. Älä vaadi mieheltäsi "kun muutkin" -juttuja, silloin itsekin vapaudut luulemasta, että sinun seksissä pitää jotain "mitä muutkin" -juttuja. Näin löydätte oman salaisen ilonne! Sen, joka liimaa teidät toisiinne, eikä muita ole.

T. Rakkauden apostoli

Vierailija
2/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tapauksessa loukkaantuisin ääriäni myöten. En tietäisi miten voisin elää sellaisen ihmisen kanssa, joka ei piittaisi musta tuon taivaallista.

Mä olen lihava ja ruma. Silti mies ostaa mulle alkkareita ja hepeniä ja aina kehuu mua ja valmis vaikka heti sänkyyn, vaikka yleensä näytän niissä lähinnä tyhmältä.

Onko sun miehesi aina ollut tuollainen? Jos ei, niin mikä hänet on mahtanut muuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun tapauksessa loukkaantuisin ääriäni myöten. En tietäisi miten voisin elää sellaisen ihmisen kanssa, joka ei piittaisi musta tuon taivaallista.

Mä olen lihava ja ruma. Silti mies ostaa mulle alkkareita ja hepeniä ja aina kehuu mua ja valmis vaikka heti sänkyyn, vaikka yleensä näytän niissä lähinnä tyhmältä.

Onko sun miehesi aina ollut tuollainen? Jos ei, niin mikä hänet on mahtanut muuttaa?

Suhteen alussa kehui ja osti kukkia sekä yllätyksiä. En yhtään tiedä mikä syy tuohon on. Itse kehun häntä päivittäin. Olisi se ihana kuulla toiselta kauniita asioita.

Vierailija
4/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin kyllä minäkin. Oletko sanonut miehelle, että kaipaisit kehuja?

5/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kehuvan. Mies tosin huomaa kaiken ja kehuu aina oma-aloitteisesti, myös teoillaan.

Vierailija
6/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies kehu, ei edes oikeastaan katso, saati uusista alusvaatteista innostuisi. Miehestä on tullut jotenkin kaavoihin kangistunut tylsimys lasten syntymän jälkeen. En osaa enää edes odottaa mitään poikamaista innostusta ja sitä mitä aikoinaan oli. En saa miestä houkuteltua edes seksiin kuin juuri ja juuri kerran viikossa. Ulkonäköseikoista se ei ole kiinni, mutta työstä johtuva stressi painaa.

Vierailija
7/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies kehu, ei edes oikeastaan katso, saati uusista alusvaatteista innostuisi. Miehestä on tullut jotenkin kaavoihin kangistunut tylsimys lasten syntymän jälkeen. En osaa enää edes odottaa mitään poikamaista innostusta ja sitä mitä aikoinaan oli. En saa miestä houkuteltua edes seksiin kuin juuri ja juuri kerran viikossa. Ulkonäköseikoista se ei ole kiinni, mutta työstä johtuva stressi painaa.

Vai oisko odotusten paino?

T. 1

Vierailija
8/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkaantuisin kyllä minäkin. Oletko sanonut miehelle, että kaipaisit kehuja?[/quote

Olen sanonut. Muistaa sen muutaman päivän ja tämän jälkeen ei kehuja kuulu. Olettaisin niiden tulevan automaattisesti kenenkään sanomatta, mutta ei näköjään. Ap

Vierailija
9/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuteko itse mieheäsi, jos tämä on ostanut uudet bokserit? Ai et. Katsos kun me miehetkin olemme ihmisiä, joilla on aivan samanlaiset tunteet. Jostain syystä naisilla vain on asenne, että seksikin on sitä, että nainen laskeutuu taivaasta ja antaa miehelle. Ja että naisen ulkonäköä ja jokaista uutta vaatetta on kehuttava - itsehän nainen ei tee koskaan aloitetta hellyyteen tai edes ajattele, että mieskin haluaisi kehuja kropastaan.

10/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehuteko itse mieheäsi, jos tämä on ostanut uudet bokserit? Ai et. Katsos kun me miehetkin olemme ihmisiä, joilla on aivan samanlaiset tunteet. Jostain syystä naisilla vain on asenne, että seksikin on sitä, että nainen laskeutuu taivaasta ja antaa miehelle. Ja että naisen ulkonäköä ja jokaista uutta vaatetta on kehuttava - itsehän nainen ei tee koskaan aloitetta hellyyteen tai edes ajattele, että mieskin haluaisi kehuja kropastaan.

Eikö? Kyllä minä kehun miestäni edelleen joka päivä komeaksi ja seksikkääksi, oma-aloitteisesti halailen ja suukottelen ja ehdottaisin seksiäkin, ellei mies olisi nopeampi :D En varmasti ole ainutlaatuinen. 

Vierailija
11/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö stondis kehuksi? 

Vierailija
12/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin ylemmäs, että kehun miestäni päivittäin. Ap

Vierailija
13/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottaisi omalta mieheltäni sanallisia kehuja. Ei jotenkin vaan oo koskaan ollu hänen tapaistaan. Näin 10v jälkeen kokisin ne tod.näk. lähinnä kiusallisiksi ja epäaidoiksi. Hänen kehunsa ja arvostuksensa ja kunniotuksensa tulee esille muuten. 

Vierailija
14/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajoittaa noin väärin? Pitää ensin varmistua,,että miehellä on kaistaa vapaana eikä ole uppoutunut muuhun.

Vierailija
15/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu ei. Olemme tästä aiheesta keskustelleetkin muutaman kerran ja mies sanoo syyksi, että ei ole oppinut kehumaan, että lapsuudessa ei ole kehuttu ja ei siksi kehu. Ihme kyllä miehen veli osaa kehua ja sanoa aina tavatessa mukavan sanan. Mies on parempi etsimään vikoja, oikeastaan hän on ihan mestari siinä puuhassa. Niinpä en enää kysele hänen mielipidettään jos en halua asiasta mieltäni pahoittaa. Itse yritän kehua miestäni ja sitä kautta opettaa häntä sanomaan välillä positiivisesti, mutta harakoille se taitaa mennä. Lapset ovat onneksi oppineet kehumaan. :)

Vierailija
16/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin uusasiallinen tyyppi, että en käytä sellaisia alusvaatteita, jotka vaatisivat kekkuloimista puolialastomana miehen edessä kehuja kerjäämässä. Toivon saavani kehuja ihan muista ansioista kuin hetaleista.

17/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin uusasiallinen tyyppi, että en käytä sellaisia alusvaatteita, jotka vaatisivat kekkuloimista puolialastomana miehen edessä kehuja kerjäämässä. Toivon saavani kehuja ihan muista ansioista kuin hetaleista.

Minä taas tiedän miehen nauttivan nähdessään minut seksikkäissä alusvaatteissa ja mahdollisesti koroissa. Ja se on häntä varten. Jos minusta olisi kiinni, pukeutuisin grannypantseihin aina ja ikuisesti. Kehut ovat silloin osoitus siitä, että hän on pannut merkille panostukseni ja arvostaa sitä.

Vierailija
18/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla ei edes ole miestä? :D Tai jos olisi, niin ulkonäkö ja uskallus ei riitä alusvaatteissa miehen edessä olemiseen? Siinäpä vasta olisi kiihkeä parisuhde, wau..

Vierailija
19/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ensin löytää mies...kauniita alusvaatteita ostelen vain omaksi iloksi :(

Vierailija
20/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama vaikka kehuisi pilkkihaalareissa, pääasia, että kehuu.