Haluaisitko miehesi kehuvan sinua uusissa alusvaatteissa?
Mies on huono kehumaan minua. Ostin kauniit alusvaatteet. Matkalla mietin, kuinka ilta voisi alkaa vällyjen välissä. Pyörähdin uusissa alusvaatteissa miehen edessä, hän käänsi katseensa minuun ja takaisin tietokoneelle. Menin huoneeseen, vaihdoin normaalit vaatteet takaisin päälle ja loukkaannuin hieman. Muut miehet varmasti kuolaisi perään.
Loukkaannutteko te, jos miehenne ei kehu teitä?
Kommentit (26)
Ou nou !
Hanki nyt äkkiä f buddyn joka huomio sinua kaikin tavoin tai sen friends with benefits jos se kuulostaa arvokkaammalta ja paremmalta.
Heheh. Ymmärrän tahallani väärin ja vastaan, että mies saa kehua minua mitä tahansa päällään ja vaikka alasti. :-D
Minä olen kehunut muijan rääsyjä monastikin. Yleensä vastaus on että tiedän mitä haluat, tänään et saa. Vedä vaikka käteen.
Vierailija kirjoitti:
Loukkaantuisin kyllä minäkin. Oletko sanonut miehelle, että kaipaisit kehuja?
Mitä ihmeen iloa siitä saa kun pyytää kehuja ja sitten saa niitä? Ihan typerää.
Oikeastiko aloittaja halusi kehuja? Sekö oli ongelma? Eli kaikki olisi mennyt hyvin, jos mies olisi kehunut vuolaasti ja sitten kääntynyt takaisin tietokoneelle? Luulin, että tuossa on yleensä vähän eri tarkoitus kuin pelkkä kehujen saaminen.
Toinolisollut sellainen nöyryytys ja loukkaus, ettei olis peitto heilunut aikoihin. Oikein tietoinen huomiotta jättäminen ja loukkaus. Ymmärsi mistä on kyse. Jos mun mies tulis pyörähtämään uusissa boksereissa tai muuta hassua, niin varmasti kehuisin ja puristelisin pyllystä ymm. En halua loukata rakkaintani.