Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä jotain kätevää kikkaa, jolla saisi kosteussuojatut toppahanskat kuivumaan nopeasti?

Vierailija
01.04.2016 |

Noita Reimatec-rukkasia kun kuivailee, käy monesti niin, että jäävät sisältä tunkkaisen hajuiseksi. Kääntelen kuivauksen aikana välillä oikein päin, mutta lopputulos ei yleensä ole kovin hyvä. Onko teillä jotain kikkakolmosta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukan patterin päälle pystyyn niin, että seisovat rannereunan varassa kärjet ylöspäin. Välillä asentoa voi vaihtaa makuulle ja toisinpäin ylös sojottamaan. Ei mulla muuta.

Vierailija
2/16 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kuin kenkien kuivatukseen eli sanomalehteä laitat sinne hanskan sisään. se imee kosteuden itseensä hyvin tehokkaasti yön aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä villaisia lapasia ja vuorittomia kurarukkasia.

Vierailija
4/16 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroaaltouuniin ja varovasti lämmitys.

Vierailija
5/16 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukan patterin päälle pystyyn niin, että seisovat rannereunan varassa kärjet ylöspäin. Välillä asentoa voi vaihtaa makuulle ja toisinpäin ylös sojottamaan. Ei mulla muuta.

Kuukan? 

Mä kuivaan aina ensin kylppärissä, että irtoava vesi tippuu lattialle ja sitten laitan jonkun tulisijan eteen kuivumaan. Mutta kokeillaan tuota kuivausasentoa, ja sanomalehteä, jota seur. viestissä suositeltiin. Mutta sanomalehdestä vielä yksi juttu: laitatko sen oikein- vai nurinpäin olevan hanskan sisään?

Ap

Vierailija
6/16 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä villaisia lapasia ja vuorittomia kurarukkasia.

No ei nuo nyt ihan pakkaskelin hanskat ole. Mä käytän tuota kombinaatiota lapsilla nyt!

Ap

Vierailija
7/16 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda toisen merkkisiin. Meillä Jonathanin ja Travallen, kuivaa eikä haise.

Vierailija
8/16 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda toisen merkkisiin. Meillä Jonathanin ja Travallen, kuivaa eikä haise.

Voihan sitä kokeilla!

Ap

Vierailija
9/16 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytän lasten kenkiin tuota sanomalehtikikkaa! sillä kuivaa tehokkaasti kenkien sisus aamun mennessä.

Vierailija
10/16 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuman

Vierailija
11/16 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuman

Aa, no niin, mä ajattelin, että ehkä se on kirjoitusvirhe, mutta sitten mietin, että jos se onkin joku hieno astalo, jonka avulla rukkaset saa pysymään hyvin :)

Ap

Vierailija
12/16 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama kuin kenkien kuivatukseen eli sanomalehteä laitat sinne hanskan sisään. se imee kosteuden itseensä hyvin tehokkaasti yön aikana.

Kiitos vinkistä, tätä en ole tullut ajatelleeksi! T. Kuukan (=kuuman) patterin omistaja

Vierailija
13/16 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuman

Aa, no niin, mä ajattelin, että ehkä se on kirjoitusvirhe, mutta sitten mietin, että jos se onkin joku hieno astalo, jonka avulla rukkaset saa pysymään hyvin :)

Ap

:) Kuukka viestin kirjoittajana täytyy tunnustaa, että mietin itsekin mitä se tarkoittaa lukiessani sen myöhemmin uudelleen :).

Vierailija
14/16 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuman

Ap

:) Kuukka viestin kirjoittajana täytyy tunnustaa, että mietin itsekin mitä se tarkoittaa lukiessani sen myöhemmin uudelleen :).

Ehkä pitäis kehittää joku kuivauskuukka topparukkasien ammattimaista kuivattamista varten :)

Ap

Vierailija
15/16 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pinnoitus kestää kuumaa, niin kenkienkuivaus laiteessa.

Vierailija
16/16 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kastu kerran sukat duunissa.  Pistin ne hetkeks kiertoilmauuniin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi