Mistä löytää oikeuden päätökset?
Helsingin rautatieaseman joukkoraiskauksesta tuli tänään tuomio, haluan lukea pöytäkirjat. Mistä nämä löytää? Google ei löytänyt mitään.
Kommentit (14)
oikeudesta pitää tilata, luultavasti yksityiskohdat salattu eli ei saa kuin ehkä asianosaisten nimet ja syytteet
Käräjäoikeus käsitteli koko jutun suljettujen ovien takana, ja myös asiakirjat on julistettu salaisiksi. Oikeus julkisti tuomiosta kuitenkin lyhyen julkisen selosteen.
Kai nyt joku päätös täytyy verkossakin julkaista? On kuitenkin vuosi 2016 ja kaikki muukin on verkossa.
Suomi on kaikessa jälkijunassa. http://oikeus.fi/tuomioistuimet/karajaoikeudet/fi/index/julkisuus.html
Eli Ahmedia, Mustafaa, Ibrahimia ja jopa Husseinia löytyy.. Nuohan voi tulostaa lomakkeet nimet valmiina. Muuttaa vain syntymäajan aina tapaus kohtaisesti
Miten on mahdollista, että sivulliset eivät puuttuneet, jos kerran näkivät? Vai tarkoitetaanko silminnäkijöillä juurikin kaikkia raiskaajia erikseen, mitä ihmettä..... Tai vartijat?
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että sivulliset eivät puuttuneet, jos kerran näkivät? Vai tarkoitetaanko silminnäkijöillä juurikin kaikkia raiskaajia erikseen, mitä ihmettä..... Tai vartijat?
Ei uskalleta. Joutuu itse syytteeseen ja kutsutaan rasistiksi. Tuomioita ei tule tekijöille.
tapaus on järkyttävä. Ensiksi yksi lapsukainen raiskasi naisen, jonka jälkeen kävi kehumassa kavereilleen siitä, joista neljä näistä kävi tämän jälkeen raiskaamassa sen naisen uudestaan.
Kertoo noista kaiken .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskalleta. Joutuu itse syytteeseen ja kutsutaan rasistiksi. Tuomioita ei tule tekijöille.
Ei uskalleta? Noinko helvetin raukkoja suomalaiset on, ihan oikeasti. Kuka VOI katsoa vierestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskalleta? Noinko helvetin raukkoja suomalaiset on, ihan oikeasti. Kuka VOI katsoa vierestä?
Valitettavasti kaikki suomalaiset miehet eivät ole Odineita. Suurin osa on munattomia hipstereitä, jotka eivät osaa pitää naisten puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kaikki suomalaiset miehet eivät ole Odineita. Suurin osa on munattomia hipstereitä, jotka eivät osaa pitää naisten puolia.
No ilmeisesti niin. Hävetkää nössöt.
Käräjäoikeudesta jutun diaarinumerolla.