Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonloppuisin tää yskinäisyys korostuu

Vierailija
01.04.2016 |

Arkisin ei muutenkaan oo tarvetta iltaisin liiduta missään kun on työ ja koulu, mutta viikonloppuisin se iskeytyy aina vasten kasvoja että eihän mulla ole oikein ketään.. Olis kiva saada seuraa vaikka yksille siidereille tai ihan mitä vaan, mutta taitaa mennä tääkin ilta taas maaten sängyssä ja kuunnellen musiikkia.

Oon haaveillu maalaamisen aloittamisesta. Olis kiva maalata tauluja johokin kangaspohjille, mutta asun yksiössä ja kuolisin niihin hajuihin mitä väreistä lähtee :D nimenomaan siis öljyväreillä tai akryylimaaleilla.. Siinä olis ainakin tekemistä :D

Mitä te muut yksinäiset teette tänään? Ja muutkin ei-yksinäiset? :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Nytkun lähdin pohtimaan jo niin sanotaan tämäkin: tälläsinä aikoina aina alkaa kaduttamaan että tein abortin 5 vuotta sitten. Nyt mulla saattais olla ihana 5v jonka kanssa se elämä menis etenpäin ja pitäis kiireisenä. Olin silloin 19v ja vanhemmat painosti aborttiin kun isäkään ei ollut kuvioissa.

Huoh :(

Vierailija
2/11 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan av-palstaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneella, lihastreeniä illalla ja tv:tä. Saatan lukea kirjaa ja kirjoitella palstalle. Tietty ruan tekemistä ja perusaskaretta.

Vierailija
4/11 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen musiikkia, katson sarjoja yms. Kuten joka päivä. Olen työtön ja yksinäinen

Vierailija
5/11 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikseskös yskiskelet.

Vierailija
6/11 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tee akvarelleja? Etsi netistä seuraa? Tai mene vaan yksin jonnekin, niin löydät uusia tuttuja?

Vierailija
7/11 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa työtön ja yksinäinen niin jokainen päivä on yhtä lohduton...

Vierailija
8/11 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen tanssitunnille illalla. Ei noista väreistä niin paljon tule hajua, jos ei käytä liuottimia. Maalinesteeksi esim. saksanpähkinäöljyä. 

Vierailija
9/11 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. Nytkun lähdin pohtimaan jo niin sanotaan tämäkin: tälläsinä aikoina aina alkaa kaduttamaan että tein abortin 5 vuotta sitten. Nyt mulla saattais olla ihana 5v jonka kanssa se elämä menis etenpäin ja pitäis kiireisenä. Olin silloin 19v ja vanhemmat painosti aborttiin kun isäkään ei ollut kuvioissa.

Yksinäisyys on todella huono motiivi lapsen hankkimiseen.

Vierailija
10/11 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys on todella huono motiivi lapsen hankkimiseen.

Sanoinko että aion hankkia lapsia yksinäisyyteeni..? Jos minulla olisi nyt se lapsi, en välttämättä olisi näin yksinäinen ja turhautunut. Kunhan pallottelen ajatuksilla :D

Ap

Vierailija
11/11 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys on kamala asia. Olen itse hyvinkin introvertti ja omaa rauhaa kaipaava ihminen, mutta ajatus elämästä ilman ystäviä ja muita tärkeitä ihmisiä elämässäni on musertava. En ymmärrä, miksei yksinäisyyttä oteta vakavasti yhteiskunnallisena ongelmana, vaikka sen haitat ovat kiistattomasti osoitetut.