Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panettaa ihan jatkuvasti..tuun hulluksi

Vierailija
01.04.2016 |

Olen tällä viikolla masturboinut joka päivä 3-4 kertaa, miehen kanssa pantu 3 kertaa (useamminkin olisi kelvannut). Tänään olen masturboinut jo kolmesti ja nyt odotan vaan että mies kotiutuu.

Hullua tässä on se että normaalisti mulle riittää seksi kerran viikossa tai harvemmin, mikä mua vaivaa??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo voi olla mahdollista?

2/15 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt omalta kohdaltani ihan samaa! Entisen miehen kanssa seksi ei ollut mitenkään joka päviäistä, ei edes joka viikkoista. Ei mua hirveästi haluttanut.

Mutta uuden miehen kanssa (naimisissa kohta vuoden) haluttaisi IHAN KOKO AJAN! Hulluksihan tässä tulee....

Mikä meitä oikeesti vaivaa?!

Vierailija
4/15 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, paitsi miesystävä pihtaa. :(

Vierailija
5/15 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko raskaana?

Vierailija
6/15 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio.

Vierailija
7/15 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni lopetti e-pillerit niin olisi pitänyt kokoajan olla panemassa. Pikkareita sai vaihtaa 3-4 kertaa päivässä, pientä pussaillua niin alapää lainehti välittömästi. Vieläkin kouraisee palleista kun ajattelen tuota aikaa.

Vierailija
8/15 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja saanut seksiä riittävästi vain venäläiseltä tyttöystävältä.ei koskaan pää kipeä eikä menkatkaan haitannut panemista.lakanat veressä pantiin menemään.ihana nainen 5/5.

Vierailija
9/15 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yli nelikymppinen ap? minä olen yli nelikymppinen nainen ja haluaisin seksiä jatkuvasti. Harmi kun mies antaa yleensä vain kerran viikossa.

Vierailija
10/15 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raskaana, ovulaatio oli viikko sitten(mulla ovulaatiokipua). Tuon saman miehen kanssa oltu jo kohta 10v yhdessä.

Eikä ole mikään ehkäisy tms. muuttunut, hormonikierukka ollut jo muutaman vuoden.

Kai se sitten on vaan tää kevät..

Ap

Vierailija
11/15 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yli nelikymppinen ap? minä olen yli nelikymppinen nainen ja haluaisin seksiä jatkuvasti. Harmi kun mies antaa yleensä vain kerran viikossa.

Olen "vasta" kolmekymppinen.

Ap

Vierailija
12/15 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, mies 38v, ei naista. Kauhee panetus päällä. Kevät on tehnyt olosta sietämättömän.

Vierailija
13/15 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan sama, enkä ole edes suhteessa. Hitto vie. Kai se on pakko lähteä baariin pokaamaan joku ääliö matkaan. Masturbointi ei ole sama asia, kun aito kikkeli. Voihan hemmetti. Tinderkin on aktiivisessa käytössä, mutta kaikki haluaa vaan tylsästi kahville ja nekään eivät ole johtaneet sänkypuuhiin. Perkele!

Vierailija
14/15 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh huh

Vierailija
15/15 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut joskus masentunut? Mun eka mania alkoi noin. Ei ollut kiva tunne kyllä, varsinkaan kun puoliso ei jaksanut enää. Mulla siis muuttui masennusdg kaksisuuntaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi