Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa fasettilukon selässä pysymään poissa?

Vierailija
01.04.2016 |

Vuosia aika-ajoin iskee yleensä tuohon lapojen väliin. Kiropraktikko naksauttaa auki, mutta uusii helposti käsittelyn jälkeen.
Millä hitolla saan sen pysymään poissa? Tulee kalliiksi juosta useamnan kerran vuodessa naksauttamassa lukot auki.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koko elämäni käynyt niksauttamassa lukkoa auki. Mikään normaali liikunta ei ole auttanut. Mutta nyt olen löytänyt yhden konstin.

Minulla on sellainen lieriön muotoinen patukka kotona, ostetty fysioterapeuttiliikkeestä. Aika kova, pyöreä, hakaisija 15-20 cm.

Joka päivä käyn sen avulla jokaisen nikaman välin läpi. Makaan lieriön päällä, vatsalihasliikeasunnossa, peppu irti lattiasta, samalla tasola kuin muu vartalo. Teen pari vatsalihasta, siirrään lieriötä pari senttiä ja taas pari. Rutina vain kuului alussa, kun nikamat naksahtelivat.

Tässä toinen kuva ylhäältä: http://selkakanava.fi/rullajumppa

N4

Vierailija
22/23 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hän, jolle liikunta ei auta: Olen vuosien ja vuosien ajan harrastanut vesijuoksua, sauvakävelyä, pilatesta ja kevyehköä saliharjoittelua. Olen fysiatrin hoidossa ja selkä on magneettikuvattu kauttaaltaan. Mitään muuta syytä lukkoilulle ei ole löydetty kuin voimakas kudosten löysyys. Toki voin liikunnan ansiosta muuten paljon paremmin kuin voisin ilman sitä, mutta lukkoilutaipumusta se ei ole poistanut. Olen 48-vuotias ja oireillut lapsesta saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä