Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea äiti ja seurustelukumppanit

Vierailija
01.04.2016 |

Äitini on aina ollut hankala. Kun olin teini, teki kaikkensa että seurusteluni olisi mahdotonta. Olen yhden poikaystävän esitellyt äidille kun olin 18-vuotias ( toin ilmoittamatta kylään), muita ei ole suostunut tapaamaan.

Nykyinen olisi ihan innoissaan tapaamassa äitiäni, mutta minä en oikein tiedä miten ilmaisisin sen asian, että äitini ei halua häntä nähdäkään. Kyse ei ole mistään henkilökohtaisesta, äitini ei vaan pidä siitä että seurustelen.

Mitä tekisitte?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro poikaystävälle tilanne suoraan.. Eihän tämä mukava asia ole, mutta ei parane kiertelemälläkään..

Minulla oli hankala äiti, jota pakenin väärän miehen kainaloon..no sitä  uhmaa riitti sen 20 vuotta. Vanhempien osa eikä tehtävä ole valita lapsille puolisoa.. Muista, otat sen miehen itsellesi, et äidillesi, mutta et voi häntä pakottaa miestä tapaamaankaan..anna olla ja elä elämääsi..

Vierailija
2/4 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignoraa äitiäsi tässä asiassa. Jos asia on niin vaikea hänelle, älä esittele poikaystäviäsi hänelle. Siis älä puhua pukahda seurustelukuvioita, äitisi on se joka tässä menettää. Kihlajaiskahville voitte kutsua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt vanhempia, joille lastensa seurustelu on joku ongelma. Wtf.

Vierailija
4/4 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ignoraa äitiäsi tässä asiassa. Jos asia on niin vaikea hänelle, älä esittele poikaystäviäsi hänelle. Siis älä puhua pukahda seurustelukuvioita, äitisi on se joka tässä menettää. Kihlajaiskahville voitte kutsua.

Joillekin on vaikeaa kuvitella oma pieni lapsi harrastamassa seksiä... antakaa tilaa hengittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme