Järkyttävää katsoa kun Roope Salminen aukoo päätään Timo Soinille
Timo heittää kyllä hyvin takaisin. Vituttaa tuo poika :D
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Haastateltiinko alussa henkilöä joka oli käynyt siellä labrassa jossa näyte otettiin käytetyllä neulalla?
http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/laura-kyntola-oli-yksi-hiv-ll…
Vierailija kirjoitti:
Roope tekee itselleen vain karhunpalveluksen suhtautumalla tolla tavalla kaikkiin vieraisiin, jotka ajattelevat asioista eri tavalla kuin hän itse. Roopella on hyviä pointteja mutta ne kaikki hautautuvat ton kauhean reuhoamisen ja agressivisen dissauksen jalkoihin. Katsoja vaistomaisestikin menee haastateltavan puolelle, kun kaikki vaikuttavat enkeleiltä tohon haastattelijan tyyliin nähden.
Semmonen katsoja on kyllä ihan täysi idiootti. Jos on yhden kanssa samaa mieltä asioista, mutta ei tykkää tämän tavasta esittää niitä ja sen takia "vaihtaa puolta" on itse hyvin yksinkertainen.
No Roope on sentään nuori ja hoikka.
Noi kaikki kolme on ärsyttäviä! Enbuske luulee ittestään liikoja, Veitola näyttää jotenkin helvetin ylimieliseltä ja Salminen nyt vaan on kaikinpuolin ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
No Roope on sentään nuori ja hoikka.
Hehheh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope tekee itselleen vain karhunpalveluksen suhtautumalla tolla tavalla kaikkiin vieraisiin, jotka ajattelevat asioista eri tavalla kuin hän itse. Roopella on hyviä pointteja mutta ne kaikki hautautuvat ton kauhean reuhoamisen ja agressivisen dissauksen jalkoihin. Katsoja vaistomaisestikin menee haastateltavan puolelle, kun kaikki vaikuttavat enkeleiltä tohon haastattelijan tyyliin nähden.
Semmonen katsoja on kyllä ihan täysi idiootti. Jos on yhden kanssa samaa mieltä asioista, mutta ei tykkää tämän tavasta esittää niitä ja sen takia "vaihtaa puolta" on itse hyvin yksinkertainen.
Tarkotin lähinnä sitä, jos Soini on suurimman osan ajasta melkeinpä hiljaa. Sen ajan taas, kun avaa suutaan niin Roope lyttää mielipiteet ja käyttäytyy muutenkin aika epäkunnioittavasti toista kohtaan. Niin vaistomaisesti sitä ikään kuin asettuu haastateltavan asemaan ja alkaa ihmetellä Roopen käytöstä ja siinä kyllä hänen mielipiteidensä sisältö jää toisarvoiseksi.
Se ei silti tarkoita, että yhtäkkiä jotenkin jakaisin Soinin arvomaailman.
Sannin lauluesitys on jäänyt ainoana kivasti mieleen. Muuten sellainen takki ihan tyhjänä - fiilis välittynyt katsojalle.