Ällöttääkö sinua mies, joka ei ole
ollenkaan sporttinen?
Minua ällöttää.
Johtuu siitä, että harrastan itse monipuolista liikuntaa ja usein. Näin tekee myös mieheni.
Katsottiin eilen FC NÖRTIT, huh huh mitä porukkaa. Eihän niitä voi edes miehiksi kutsua!
Muita?
Kommentit (8)
Monia miehiä olen kokeillut ja olen todennut, ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Mutta ne ns. paremmat ja sporttiset ovat olleet melko meneviä... Pahimmallakin tavalla.
Voin kuvitella, että minua ällöttäisi mies, joka vaikka ei ole ikänään peseytynyt ja siis haisisi ja näyttäisi aivan paskaiselle; taikka mies, joka on mauton ja kamala sovistipaskiainen ja puheensa ja tekonsa olisivat ällöttäviä. Pelkkä sporttisuuden puute ei tosiaankaan.
Harvoinpa ÄLLÖTTÄÄ kukaan ihminen. Eikä ainakaan sen vuoksi, ettei ole sporttinen.
Eiköhän se ole jokaisen oma asia, mitä vapaa-ajallaan tekee. Toki jos terveydestä alkaa olla kysymys, ei liikkuminen pahastakaan ole.
Vähän kun joutuivat juoksemaan niin olivat ihan läkähdyksissä. En tarkoita, että kaikkien pitäisi joka ilta hulluna huhkia.
En vaan käsitä tuollaisia tietokonehirmuja, jotka elävät pizzalla ja cociksella?! Ainut liikunta on jääkaapille tai johonkin PC Superstoreen.
ap
Mua ällöttää semmonen lihaskimpale.. Kyllä miehellä pitää pieni huvikumpu olla!
Sanoo nainen jonka mies koittaa olla sporttinen! Kaipaan sen mahaa..
tee mitään sen eteen. Samoin siskonsa. Joillakin käy tuuri.
Oma nörttini on ihan tosi epäurheilullinen mutta erittäin älykäs. Se se vasta on seksikästä!