Miksi verkkopelaaminen on maksullista pleikalla?
Kommentit (20)
Tämä on sitä maksuaikakautta. Kaikesta mahdollisesta nyhdätään rahaa.
Sony on niin ahne tuon pleikan kanssa, että olen harkinnut pelialustan vaihtoa. Ei vaan ole markkinoilla mitään mikä haastaisi pleikan. Heikko kilpailu konsoleissa ja PC-pelaaminen on kallista sekä hankalaa.
Kukaan ei käske pelaa maksullisilla välineillä.
Onko kaikki ps5 pelaaminen maksullista? Miten tuo maksu peritään? Ilmaispelit?
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki ps5 pelaaminen maksullista? Miten tuo maksu peritään? Ilmaispelit?
-Maksullinen Plus-tilaus vaaditaan tyypillisesti maksullisten pelien pelaamiseen netissä. Sen sijaan useimmat ilmaispelit, kuten esimerkiksi Fortnite, Apex Legends ja Call of Duty Warzone ovat pelattavissa verkossakin ilmaiseksi ilman Plus-jäsenyyttä.-
Vierailija kirjoitti:
Kohta maksetaan erilaisista sovelluksista .
Dvd asematkin on olemassa ja offline peli maailma. Pcn puolella eniten ilmaispelejä online.
Digital edition on ainoa netist riippuvainen versio.
Vaikka dvd versiossakin ladataan netist se peli
Voisiko tuonkin ajan käyttää jotenkin järkevämmin?
Kaiken lisäksi se on sika kalista
Koska konsolit myydään tappiolla tai ilman voittoa.
"Kyse ei tokikaan ole hyväntekeväisyystyöstä, vaan konsolimarkkinoilla on jo pitkään ollut periaatteena myydä laitteisto mahdollisimman poljetun hinnoin. Varsinaiset tuotot saadaan vasta kuukausitilauksista sekä ohjelmisto- ja pelihankinnoista."
Jos verkkopelaaminen olisi ilmaista, konsoli itsessään pitäisi olla huomattavasti kalliimpi jotta liiketoiminta olisi valmistajalle kannattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka dvd versiossakin ladataan netist se peli
Tarkista poitsu speksit. Siellä nykykonsolissa on blu.ray asema.
Miten on Xboksilla. Onko myös maksullinen interweb pelaaminen
Vierailija kirjoitti:
Sony on niin ahne tuon pleikan kanssa, että olen harkinnut pelialustan vaihtoa. Ei vaan ole markkinoilla mitään mikä haastaisi pleikan. Heikko kilpailu konsoleissa ja PC-pelaaminen on kallista sekä hankalaa.
mikä sulle on tietokoneen keskusyksiköstä maksimi mitä haluat maksaa? onko 2500e ok hinta keskarille? onko Xboxilla samanlainen kk/maksullinen pelaaminen.
Ihan sama mikä asema mutta asemallinen kone johon tarvitaan levy joka hakee sen pelin koodin perusteella netist. Sinänsä outoa ettei koko peli mahtunu levyille.
Niin no jotain vähän päälle satasen oli plus premiumin hinta vuodeksi, ja siihen sisältyy myös melkoinen kasa pelejä, joita tulee koko ajan lisää. Ei tuo nyt niin kovin paha diili ollut minusta.
Mistä ne laittaa teiät maksamaan? Peleistä vai siitä, että laite kytkeytyy nettiin niiden servulle? Ihan uteliaisuudesta kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta maksetaan erilaisista sovelluksista .
Osastahan joutuu jo maksamaan. Mä lopetin hankkimasta pelikonsoleita. Mua niin sylettää, kun koko aika keksitään uusia vanhojen tilalle.
On ahnetta ja perseestä. Tuli itselle yllätyksenä kun hommasin ps5 konsolin. Aiemmin oli ps3 ja ei maksanut mitään netissä pelaaminen.