Lue keskustelun säännöt.
Pidätkö märistä vai kuivista suukoista?
31.03.2016 |
Minusta märän suukon kuivuminen vaikka kaulalla tuntuu hyvältä. =)
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMinusta märän suukon kuivuminen vaikka kaulalla tuntuu hyvältä. =)
Minä taas inhoan sitä tunnetta kun iho jää pusun jäljiltä märäksi... Eli pidän siis enemmän kuivista.