Hävyttömät/Shameless 5.kausi Subilla
5.kausi näyttää alkavan Subilla torstaina 14.4.2016 , mutta käsittämättömään aikaan kello 1.40 eli perjantain puolella ollaan. Yritin myös selata telkku.comia, enkä löytänyt muuta kuin tuon yhden esityksen jaksolle. Mitä järkeä tuollaisessa esitysajassa on ? Joku kausi tuli Subilta kello 22.00. Miksi ohjelmalle ei saada nytkin tuollaista esitysaikaa ? Minulla on kyllä tallentava digiboksi pölyttymässä vaatekomerossa, jota en ole käyttänyt pitkään aikaan. Toimiikohan vielä ?
Kommentit (10)
Ilmeisesti kenenkään ei haluta tuota katsovan. Ei tämä nyt suosikkisarjani ole, mutta kiinnostaisi katsoa. En kuitenkaan jaksa keskellä yötä valvoa. Joitain pätkiä 5.kaudesta olen nähnyt DNA Welhon mosaiikkikanavalta kun tuli C Moorelta ja yllättävän paljon siitä tajusikin, vaikka olisihan ne jaksot hauska oikeastikin katsoa.
Näköään vain kaksi ensimmäistä jaksoa tulee keskellä yötä. Sen jälkeen sitten kello 22.00.
Hyvä, että näyttää jatkossa tulevan paljon parempaan aikaan.
Tätä 5. kautta ei edes uusita - eli jos ei jaksa olla hereillä katsoakseen, niin voi voi. Täytyy vaan odotella, että julkaistaan DVD:nä. Onko kenelläkään tietoa koska sellainen ihme tapahtuis?
Brittiversio oli kyllä aivan törkeän hauska:D
MIKSI kauden 5 DVD:t eivät ole vielä ilmestyneet Suomessa??
Ovatko ne uhka kansalliselle turvallisuudelle vaarallisia, vai mikä on vikana? Puuttuuko suomentajia? Työttömyyskortistossa olisi muutama.
Ps. Subilla alkaa syyskuun lopulla kausi 6. Esitysaika on taas keskellä yötä.
6.kausi alkaa lauantaina Subilla. Esitysaika on taas myöhäinen ja joka viikko vähän eri. Onneksi minulla on tallentava digiboksi, tosin vanha.
Niin, miksiköhän tulee keskellä yötä ?