Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sossusta rahaa lasten harrastuksiin?

Vierailija
31.03.2016 |

Eli saako tavallinen toimeentulotukea saava perhe tukea lasten harrastuksiin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa. Se on harkinnanvaraista tukea.

Vierailija
2/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tukea.meillä 2poikaa pelaa jääkiekkoa ja kausimaksu on 850€ ba tämä 2 kertaa vuodessa.saamme nuo kausimaksut tukena eli 3400€ vuodessa.Helpottaa paljon perhettämme tuo tuki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin mun kotikaupungissa saa. Siskon tyttärelle sossu maksaa ratsastustunnit niin että saa 10 kerran tuntikortin 4 krt vuodessa ja siskon pojille maksaa jääkiekkoseuran kausimaksut. Yhteisarvoltaan tulee varmaan lähes 6000 € vuodessa eikä siskolla olis ilman sossun tukea mitenkään mahdollista maksaa lasten harrastuksia.

Vierailija
4/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu tukee.meillä tyttö harrastaa golffia ja talvisin saa tukea kun vietämme Australiassa 4kk.lennot ja asunnon vuokran Sydneyssä menee sossun piikkiin n.11800€ kulut viime talvelta.

Vierailija
5/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kun laittaa toimeentulotukihakemuksen niin siihen lisäksi sitten kuittikopion maksetusta harrastusmaksusta ja asia sillä selvä?

ap

Vierailija
6/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustantaako sossu uuden vessanpöntön, jos pyytää?

Vierailija
7/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis kun laittaa toimeentulotukihakemuksen niin siihen lisäksi sitten kuittikopion maksetusta harrastusmaksusta ja asia sillä selvä?

ap

Ei ku töihi siitä tienaamaan omat rahas. Oletko kuullut, että jotku tekee töitä elättääkseen itsensä ja perheensä?

Vierailija
8/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja töissäkäyvien asuntolainaa maksavien  pienipalkasten lapset joutuu elämään ilman harrastuksia tai käy jossain halvassa jumpssa / kokkikerhossa

Vierailija
9/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei se ny nii helppoo ole. Käyt veholta hakee Mersun ja viet erämaksukuitit Sossuun.

Töissä käyvät maksaa sitte veroina, ku joku toinee vaa lypsää.

Vierailija
10/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut. Ja itsekin teen töitä. Aiemmin lapsilla olikin halvat harrastukset, mutta nyt vuoden harrastaneet ratsastusta. Aina on tiukkaa, että saa ne maksettua. ap

Vierailija
11/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kustantaako sossu uuden vessanpöntön, jos pyytää?

Kyllä. Kustantavat myös kahden viikon New Yorkin matkan, jos pyydät nätisti.

Vierailija
12/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut. Ja itsekin teen töitä. Aiemmin lapsilla olikin halvat harrastukset, mutta nyt vuoden harrastaneet ratsastusta. Aina on tiukkaa, että saa ne maksettua. ap

Jos sinulla on yhtään omaisuutta  auto, asunto ym... tai säästöjä niin sosussta ei tipu euroakaan.

Vierailija
13/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja töissäkäyvien asuntolainaa maksavien  pienipalkasten lapset joutuu elämään ilman harrastuksia tai käy jossain halvassa jumpssa / kokkikerhossa

Niinpä sehä tässä on. Jotku site lypsää kaiken mahdollisen ja "tienaa" paremmi ku pienpalkkaset.

Vierailija
14/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saadaan sossusta 50e kuussa tt-tukea. En ole hakenut lapsille harrastusrahaa, en koe sitä tarpeelliseksi, koska pystymme itse maksamaan. Me asumme asumisoikeusasunnossa, johon ei ole lainaa, tämähän ei koskaan tule omaksi, eikä tästä voi saada myyntivoittoa tietenkään. Meillä on mersu, ostettu käteisellä ilman lainaa, vm 08 eli vanha kylläkin. Lähdemme lomalla ulkomaille, mieheni kotimaahan,. Ei ne isot tulot vaan pienet menot + säästöt.

Ja en tiedä, mieheni sanoo monet mamut tod.saavat lapsilleen harrastusrahaa ym.sossusta, kaiken "ilmaiseksi". Ihan eri asemassa ollaan suomalaiset. Ehkä jossain määrin tottakin

Vierailija
15/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on yhtään omaisuutta  auto, asunto ym... tai säästöjä niin sosussta ei tipu euroakaan.

P-akapuhetta. Asunto ja auto saa olla. Tilillä ei saa olla rahaa eikä tuloja.

Vierailija
16/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, valitettavasti. Lasteni harrastuksissa on näitä maksusitoumustapauksia, jotka nollaintressillä riehuvat ja sotkevat toimintaa sata lasissa. Ovat todella rauhattomia poikia, eivät tottele valmentajia ja ohjaajia, mutta "pakko" on kuulemma noidenkin saada vähän harrastaa, etteivät syrjäydy. Moni itse harrastuksensa maksava on jäänyt toiminnasta pois noiden penikoiden takia.

Vierailija
17/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat myöntäneet jopa autoon ja ajokorttiinki rahat.

Vierailija
18/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, omaisuutta kuten asunto saa olla, mutta ei rahaa tai merkittäviä tuloja. Saahan omistusasuntoon asumistukeakin. Suomi on tukien maksamisessa ja etevämpi kuin Kreikka!

Vierailija
19/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P-akapuhetta (? :D ) tämänkin. Saa olla asunto, auto ja rahaa tilillä. Saa olla tulojakin jopa, jos on niin pienet, että silti jää miinukselle.

Vierailija
20/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten on muuttunut yhden kerran yli kymmenen vuotta sitten ois tarvittu sossusta rahaa. Mies opiskeli  ja minä olin minimi äitiyspäivärahalla joten tuloja ei paljon mitään. Sosussta sanottiin että onhan teillä auto myykä se. Sen jälkeen en ole tuohon lafkaan päin katsonutkaan. 

Onneksi mies työllistyi heti valmistuttuaan niin ei tuota kurjuutta kauaa kestänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi