Miksi joillain miehillä on pitkä pikkurillin kynsi?
Oon monta kertaa nähnyt kun joillain, erityisesti aasialaisilla miehillä on todella pitkä pikkurillin kynsi.
Onko tämä joku kulttuuri-juttu vai liittyykö johonkin uskontoon? Yleensä muut kynnet ovat ihan normaalin pituisia.
Valaiskaa minua kiitos :)
Kommentit (26)
Aasiassa se on usein merkki siitä että on jonkinsortin johtaja ja mitään lapiohommia ei tarvii elääkseen tehdä, ei sillä ole rikollisuuden tai huumeiden kanssa tekemistä. Beijingin taksikuskeilla se on taas ihan vaan herroille keljuillakseen.
Misty kirjoitti:
Olin kerran KELAn toimistolla odottamassa vuoroani, kun viereeni istuutui lähi-idästä kotoisin oleva mies, joka kysyi minulta englanniksi, tiedänkö kuningas Salomon Raamatusta. Vastasin tietäväni. Sen jälkeen mies alkoi selittää minulle jotain Salomon viisaudesta. Katseeni harhaili, koska en ujouttani tohtinut katsoa miestä silmiin. Silloin huomasin hänen toisen pikkurillin kyntensä, joka oli pitkä ja arvioni mukaan teräväksi viilattu.
Koska ketäänhän ei kiinnosta lähi-idän miehen jutut Salomon viisaudesta, olisit keskeyttänyt miehen ja kysynyt "Excuse me for interrupting, but why do you have such a long and sharp pinkynail?".
Marokossa miehet käytti sitä hatsin sekoittamisessa röökipuruihin. En kyllä tiedä, oliko sitä varten kasvatettu, vai oliko se vain kätevä työkalu. Tästä havainnosta on kyllä parikymmentä vuotta aikaa.
Minä näin miehen, jolal oli sellainen pitkä kynsi kerran.
Mun kaverilla on huumekynsi.:DDDDDD se vetää koksuu ja on homoseksuaali ja kiitos sukkahousuvinkistä toimi sekin!!!
Huumejauheita saa annosteltua sillä paremmin