Mikael Gabriel osti hulppean luksustalon: Kolme kerrosta, uima-allas, jättimäinen puutarha...
Ilmeisesti räpillä tienaa hyvin ja jätkällä ikää 26v!
Idean talon ostamiseen saanut uniikilta joka on myös räppäri. Ainoa mikä tossa uutisessa pisti silmään on että Mikael aikoo hankkia talonsa pihalle kasvihuoneen jossa voi kasvattaa kurkkuja, tomaatteja ja yrttejä... niin varmaan :D
Kommentit (59)
Joo pelkkiä vihanneksia kasvaa siellä 😂
Siis kuunteleeko ihmiset tollasta musiikkia? Mulla alko päässä tuntua heti viiltävää kipua kun kuuntelin linkin biisiä..
Sen muija on vegaani, taitaa sen mieliks ostaa ku nykyään Mikaelkin on kasvissyöjä.
Huvitti tuo 700 neliön jättimäinen puutarha.
Vierailija kirjoitti:
"Hulppea luksustalo", täällä Kaliforniassa kaikilla keskiluokan perheillä on samanlainen... :) Jo on kriteerit.
No tää onkin Suomi että niin :) tosiaan kyseessä on räppäri joka osti talon itelleen ja yksin, ei siis vaimoa tai perhettä. Lähinnä yllätti että jätkällä on noin paljon rahaa, kun olen aina luullut ettei suomen viihdetyypit tienaa paljoa mitään, poikkeuksena joku cheek ja Jenni Vartiainen. Kyllä tohon taloon on ainakin puolmilliä uponnu ku neliöitä paljon ja pääkaupunkiseudulla.
Vierailija kirjoitti:
"Hulppea luksustalo", täällä Kaliforniassa kaikilla keskiluokan perheillä on samanlainen... :) Jo on kriteerit.
Sama juttu! En kyllä Kaliforniassa ole mutta taloon kuuluu automationa "maahan kaivettu" uima-allas ja puutarha, paitsi ghetoissa tietty. Mun mielestä nämä "perustalot" ovat vieläkin mun suomalaiseen silmään hemmetin koreilevia :D Oppilaani jaksavat ihmetellä miten Suomessa asutaan "köyhien taloissa" eli tavallisissa punaisissa omakotitaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Talot ovat vähän eri hintaluokkaa pk-seutu vs. Kalofornia (yleisesti, ei esim. Beverly hills). Pk-seutu alkaa olemaan edes n. 100neliötä 4h+k siinä +350 000€, kun taas Kaliforniasta esikaupunkialueelta saisi vastaavan n. +150 000€.
kyllähän toi jätkä tienaa yli 100 000 vuodessa http://www.iltalehti.fi/viihde/2015110220600630_vi.shtml
mut silti jää kauas cheekistä joka tienaa 250 000 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talot ovat vähän eri hintaluokkaa pk-seutu vs. Kalofornia (yleisesti, ei esim. Beverly hills). Pk-seutu alkaa olemaan edes n. 100neliötä 4h+k siinä +350 000€, kun taas Kaliforniasta esikaupunkialueelta saisi vastaavan n. +150 000€.
onko kaliforniassa noin halpoja taloja esikaupunkialueilla? vantaa voidaan laskea käytännössä stadin esikaupunkialueeks vaikka onkin oma kaupunkinsa niin edes sieltä ei saa tolla hinnalla omakotitaloa, yksiön tai pienen kaksion saa tolla rahalla... mikä suomes mättää kun asuminen on niin kallista??
Vierailija kirjoitti:
Mäkin asun CA, ja kyllä täällä on huomattavasti edullisempia talot ja asuminen yleensäkin kuin Suomessa. Etenkin pk-seudulla nykyisin alkaa hinnat olla aika pimeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko kaliforniassa noin halpoja taloja esikaupunkialueilla? vantaa voidaan laskea käytännössä stadin esikaupunkialueeks vaikka onkin oma kaupunkinsa niin edes sieltä ei saa tolla hinnalla omakotitaloa, yksiön tai pienen kaksion saa tolla rahalla... mikä suomes mättää kun asuminen on niin kallista??
Tontteja ei kaavoiteta tarpeeksi ja rakennuksilta vaaditaan ihan kreisejä asioita energiatehokkuuden, esteettömyyden jne. suhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu! En kyllä Kaliforniassa ole mutta taloon kuuluu automationa "maahan kaivettu" uima-allas ja puutarha, paitsi ghetoissa tietty. Mun mielestä nämä "perustalot" ovat vieläkin mun suomalaiseen silmään hemmetin koreilevia :D Oppilaani jaksavat ihmetellä miten Suomessa asutaan "köyhien taloissa" eli tavallisissa punaisissa omakotitaloissa.
Ja mun oppilaani ihmettelevät, miten Kaliforniassa isojakin lapsia pitää kuskata autolla joka paikkaan, eikä yksin saa liikkua missään. Oppilaita ihmetyttää myös se, että vain rikkaiden ( tai erittäin lahjakkailla )lapsilla on mahdollisuus päästä hyvään yliopistoon ja että koulusta saa vain roskaruokaa. Samoin he ihmettelevät jenkkien valtavaa ylipaino-ongelmaa, sekä aseenkantolakeja. Kaikkea voi nääs ihmetellä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan niille amerikan taneleille, että Suomessa ei tarvitse asua sillan alla tai viemäreissä, täällä pidetään huolta ihmisestä. Ei tarvitse pelätä, että ammutaan kadulle. Siis jos on yksi kansa mitä halveksin se on yhdysvaltalaiset, niin ignorantteja, tyhmiä, sokeita ja aivopestyjä sontakasoja pthyi!
Vierailija kirjoitti:
Sen muija on vegaani, taitaa sen mieliks ostaa ku nykyään Mikaelkin on kasvissyöjä.
ei kai se nyt niin miellyttämishaluinen oo?? ja se muija asuu norjas, miks ihmees se haluis aikaansa viettää suomes? luulen että ruohoa tuo räppäri rupeaa kasvattamaan, koittaa olla suomen snoop dog :D
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti räpillä tienaa hyvin ja jätkällä ikää 26v!
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016033121342133_vi.shtml
Idean talon ostamiseen saanut uniikilta joka on myös räppäri. Ainoa mikä tossa uutisessa pisti silmään on että Mikael aikoo hankkia talonsa pihalle kasvihuoneen jossa voi kasvattaa kurkkuja, tomaatteja ja yrttejä... niin varmaan :D
Mikellä varmaan eka vuos kun tulot oli vähän isommat. Pari vuotta sitten oli vielä tasoa BB-pälli. Tolla alalla voi hyviä masseja saada ehkä muutamana vuonna, sit ku loppuu ni ihmetellään ku kaikki rahat menny "luksustaloihin" joita ei pystytä enää ylläpitämään.
Esim. Stig ollu yli 10 vuotta bisneksessä, ja oisko yhtenä vuonna saanu vähän enemmän ku joku vaatemyyjä.
Toi poika tulee olemaan niin pulassa talonsa ja menojensa kanssa. MG ei taida olla mikään penaalin terävin kynä, oli hulvatonta seurata jossain ohjelmassa, kun se selitti, että Putin tatuointinsa on hyvä juttu, koska 150 miljoonaa ihmistä johtava mies on kova jätkä. Tämä kansalaisten määrä oli hänestä se "juttu" vaikka haastatttelija kuinka esitti esimerkkejä diktaattoreista ja yhteiskunnista (tyyliin Pohjois-Korea) että se asukkaiden määrä ei tee hyvää johtajaa. Mikael ei tajunnut. Nyt Mikael ei tajuu, eikä noi muutkaan suomiräppärit, että ne ostetut asiat pitää maksaa takaisinkin, eikä mikäään ole ikuista.
Jos vuosikymmenien uran, 60 luvulta alken tehneet suosikit viihde-alalla ovat veloissa ja joutuneet sossuun kaikki joskus, niin miten joku tähdenlento-räppäri kuvittelee maksavansa talonsa, etenkin nykyisillä kulutustottumuksillaan?
Joo, sääliksi käy näitä joilta mopo karkaa käsistä.