Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkäksi aikaa rauhoittavasta lääkkeestä voi mennä muisti?

Vierailija
31.03.2016 |

Aloin ihmetellä tänään, kun postiluukusta ei kolahtanut Me Naisia. Katsoin netistä, ettei tällä viikolla tule lehteä, vaan viime torstaina on tullut tuplanumero. Vähän vihaisena manasin Postia, kun en tuota tuplanumeroa ollut viikko sitten saanut, ja ajattelin pyytää lehden asiakaspalvelusta uuden numeron. En onneksi ehtinyt, kun lehtikorista pisti silmään selvästi luetun näköinen Me Naiset viime torstailta. Luin lehden uudestaan, ja hyvin hämärästi muistin joitakin hajanaisia juttuja sieltä täältä.

Viime viikon keskiviikkona olin ottanut kaksi rauhoittavaa lääkettä (Dormicum) lääkärissä. Keskiviikolta on filmi poikki, mutta näköjään myös torstain on lääke vienyt mennessään. Miten kauan noista lääkkeistä voi olla tillin tallin? :p Onneksi en ollut tuolloin torstainakaan töissä, tiedä mitä olisin saanut aikaan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle määrättiin aikoinaan tuota lääkettä unettomuuteen ja yksi tabletti riitti. Miksi otit kaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle määrättiin aikoinaan tuota lääkettä unettomuuteen ja yksi tabletti riitti. Miksi otit kaksi?

Hammaslääkäri antoi toisen, kun ensimmäinen tabletti ei rentouttanut tarpeeksi. 

Vierailija
4/5 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kyllä sen yhden olisi pitänyt riittää mutta mikä minä olen lääkäriä moittimaan.

Vierailija
5/5 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Kyllä sen yhden olisi pitänyt riittää mutta mikä minä olen lääkäriä moittimaan.

Juu, no kahdella saatiin homma hoidettua, eli onneksi antoi kaksi. Muuten olisin lähtenyt rääkyen ulos ja varannut ajan nukutukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän