Kuriton teini
Millä helvetillä tuon teinin saa kuriin ? Juo ja poltta, väittää vastaan, nakkelee niskojaan, valehtelee. En jaksa kokoajan vääntää ja saarnata. Mikään ei mene jakeluun. Minkälaisia kurinpitotoimia teilä on tuollaisille jukuripäille ? Teini on minua puolta isompi, joten ei toimi mikään kotiarestit sun muut tehoa. Mikään kiristys esim. rahahanojen kiinnilaitto ei tehoa. Ikää kohta jo 17 vuotta. Koska tää paska loppuu ? Juu kuria ja rajoja on ollut kyllä pienestä pitäen, siitä ei ole kiinni. Kaikki neuvot otetaan ilolla vastaan. Minulla alkaa kohta oma mieli järkkyä, jos tämä jatkuu.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä helvetillä tuon teinin saa kuriin ? Juo ja poltta, väittää vastaan, nakkelee niskojaan, valehtelee. En jaksa kokoajan vääntää ja saarnata. Mikään ei mene jakeluun. Minkälaisia kurinpitotoimia teilä on tuollaisille jukuripäille ? Teini on minua puolta isompi, joten ei toimi mikään kotiarestit sun muut tehoa. Mikään kiristys esim. rahahanojen kiinnilaitto ei tehoa. Ikää kohta jo 17 vuotta. Koska tää paska loppuu ? Juu kuria ja rajoja on ollut kyllä pienestä pitäen, siitä ei ole kiinni. Kaikki neuvot otetaan ilolla vastaan. Minulla alkaa kohta oma mieli järkkyä, jos tämä jatkuu.
Onkin ollu näköjään todella "kurit ja rajat", hahaha.
Aloittaja: minun poikani entinen mallinuori kaikin tavoin löysi päihteet juuri ennenkuin täytti 17v ja se oli menoa. Kertomasi kuulostaa tutulta. Asiat on menneet vain huonommiksi vuosien mittaan. Vaikea kestää tätä. Väsymys on valtava. Mikään mitä olemme yrittäneet ei ole auttanut.
Sunkin lapsella olisi voinut hyväksi päästä laitokseen, vuodessakin saadaan paljon aikaan.
Niin saadaan. Siinä ajassa oppii käyttämään kaikkia loppujakin päihteitä. Oppii tekemään murtokeikkoja varastamaan autoja ja saa luotua hyvä verkoston alamaailmaan.
Laitoksissakin on eroja, ns kilttejä tapauksia ei edes laiteta semmoiseen laitokseen, jossa on rötöstelijöitä.
Kiitos kirjoituksestasi. Tätä juuri pelkään. Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Voimia ja jaksamista. Ap