Oletteko lukeneet Harrypotter-sarjan?
Tai Tarusormusten herrasta?
Tai 50 shadesofgrey-sarjan?
Stephenkingin tuotantoa?
Kommentit (16)
kaiken muun mutten sitä S/M kirjasarjaa, av:lla oli joskus otteita ja oli niin kökköä tekstiä
En.
En.
En.
Sieltä täältä jotain pätkiä.
Potterit olen kokonaan. Taru Sormusten Herrasta yritin, mutta en vain pystynyt. 50shades kuraa, en vaivaudu. Stephen Kingiltä olen yhden lukenut ja kirjoihinsa perustuneita leffoja katsellut.
Ap jatkaa:
Oletteko lukeneet Twilightsaagan?
Verenvangit?
Kotimaisista:
Täällä Pohjantähdenalla
Tuntematonsotilas
Seitsemänveljestä
Harry Potter suomeksi ja englanniksi, olen lukenut myös lapsille. Uskon että sarja pitää suosionsa myöhempinäkin vuosina.
Taru sormusten herrasta, kyllä, klassikko. Trilogia heijastuu moneen myöhempään teokseen ja laajemminkin kulttuuriin. Eikä paha ole haltioiden suomen kieleen perustuva kielikään, tällähän saa vaikka brassailla ulkomailla.
Fifty shades... ei kiitos
Stephen King jonkun kirjan joskus kauan sitten
Twilight kyllä (tytär lainasi ja tulipahan luettua samalla)
Veren vangit, ei
Täällä Pohjantähden alla, kyllä
Tuntematon sotilas, kyllä
Seitsemän veljestä, kyllä. Yleissivistykseen kuuluvat.
Potterit joo
TSH ei
FSOG joo
Kingiä aika paljon, ei kaikkia toki
Twilight joo
Veren vangit ei
Pohjantähti ei
tuntematon kesken
Seitsemän veljestä joo
Potterit englanniksi ja suomeksi usein,
Lotrin usein,
Shades oottaa lukemista mutta leffa oli paska,
kingiltä olen lukenut vain hohdon,
Twilightit suomeksi ja englanniksi,
Veren vangit kyllä,
Täällä pohjan tähden alla yritin ja ei onnistunut. Samoin jäi yritykseksi seitsemän veljestä ja tuntematon sotilas
Näin pitkälle päästy, eikä kukaan huomannut ap:n irvailevan toiselle ketjulle "Davinci-koodista" :D
Potterit kyllä. Osan englanniksi, osan suomeksi, kaikki useammin kuin kerran.
LOTR, kyllä kertaalleen. Osia olen lukenut toiseen kertaan.
50 shades, joo. Englanniksi.
Twilight, joo. Englanniksi.
Kingiltä 5-10 kirjaa, en muista tarkkaa määrää.
Veren vankeja olen lukenut alusta ehkä 50 sivua, on liian hankalaa lukea, kun ei oikein ole kappalejakoja (ainakaan mun pokkarissa)
7 veljeksestä vain sen pätkän, mikä oli meidän esityksen kohtaus. (ilmaisutaitopainotteinen lukio)
Täällä pohjantähden alla ja Tuntematon on lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Näin pitkälle päästy, eikä kukaan huomannut ap:n irvailevan toiselle ketjulle "Davinci-koodista" :D
No aika onnetonta irvailua, jos tosiaan kukaan ei huomaa sitä. Tai toinen vaihtoehto on, että kaikki eivät lue kaikkia aloituksia
Nuorena olen lukenut Kingiä paljonkin. Harry Pottereita en, ajattelin säästää ne, kunnes lapset niistä kiinnostuvat ja lukea itse samalla. Pohjantähden alla, Tuntematon ja 7 veljestä luettiin jo yläasteella, Linnaa olen lukenut uudelleen myöhemminkin. Taru sormusten herrasta luettu myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika onnetonta irvailua, jos tosiaan kukaan ei huomaa sitä. Tai toinen vaihtoehto on, että kaikki eivät lue kaikkia aloituksia
Eikös se ole paskan vitsin merkki, jos sen joutuu selittämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja silloin on yleensä parempi olla hiljaa, kun huomaa ettei muut tajua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja silloin on yleensä parempi olla hiljaa, kun huomaa ettei muut tajua
:D
Harry Potterit on itellä, luen just parhaillaan kolmatta kertaa.
Taru sormusten herrasta luin vuoden vaihteen jälkeen ja olin yllättyny, että sellainen kirja on niin suosittu ja kehuttu
Tuota seksisarjaa en oo edes harkinnu
Kingejä oon lukenu muutaman, mutta se joku musta torni tms oli liian työläs..
Twilight yms en
Linnat ja seitsemän veljestä oon lukenu. Täällä pohjantähden alla -trilogiaan pääsin sisään, ku kuuntelin eka äänikirjan. Nyt oon myös lukenu sen ja kuunnellu uudestaan.. seitsemän veljestä oli pakko ya:lla, oon sitäki kuunnellu, mutta se on tappavan tylsä...
Olen yrittänyt mutta lopettanut kesken. Ei vain yliluonnollisuus nappaa eikä mikään seksikirja.