Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulla olisi tunti aikaa elämää jäljellä, mitä tekisit? Alkaen tasan NYT?

Vierailija
31.03.2016 |

Jostain syystä saisit tietää, että tulet elämään enää tunnin. Missä olet nyt, mitä tekisit viimeisen tunnin ajan elämästäsi?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin miehen kotiin, hakisin lapset päiväkodista ja vaan makoiltais ja halailtais sängyllä. Antaisin miehelle ohjeet, miten kertoa kuolemastani ja miten kasvattaa lapsia suhtautumaan siihen. Ehkä kirjoittaisin jokaiselle lapselle kirjeen, jonka voisi sitten antaa heille kun ovat esimerkiksi 15v.

Vierailija
2/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäisin autoon, ajaisin lasten koululle hakisin lapset ja viettäisin lopun ajan kertoen heille miten tärkeitä he ovat. Soittaisin matkalta miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin lapset koulusta ja pk:sta, juttelisin ja halisin.

Vierailija
4/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin kaikki ihmiset läpi, jotka tunnen ja sanoisin jotain hyvää ja positiivista heistä.

Sopisin riidat, vanhat kaunat, siinähän se aika sitten menisikin.

Vierailija
5/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mitä nytkin, eli lähtisin hakemaan kaupasta sipsipussin ja söisin siitä osan. Lopun aikaa hehkuisin sitä onnea, että tietäisin tämän olevan kohta ohi.

Vierailija
6/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis varmaan tehdä noi laskut loppuun kun on kuun viimeinen päivä etteivät jää roikkumaan.

Vierailija
7/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä lähtisin kiireellä hakemaan teinejä koulusta ja nuorinta päiväkodista. Sitten soittaisin esikoiselle ja miehelle ja hyvästelisin heidät. Mies on työmatkalla.

Vierailija
8/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisin kirjeen tyttärille. Soittaisin niille ja kertoisin missä kirje on. Soittaisin äidille ja veljelle. Rakastelisin miehen kanssa. Sen jälkeen kävisin saunassa ja jos sit olis viel aikaa tissuttelisin punaviinipulloa sen aikaa...

Vierailija
9/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiiä, pistäisin varmaan nukkumaan.

Vierailija
10/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin lapset päiväkodista ja miehen töistä, mentäis kotiin ja oltaisiin vaan, kirjoittaisin jäähyväisviestin valmiiksi läheisille ja mies lähettäisi sen mun kuoleman jälkeen. Vannoisin miehelle, että kasvattaa lapset hyvin ja että se itsekin eläisi hyvän elämän ilman mua. Siinäpä taisi tunti mennä.

Vierailija
11/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaisin miehen kotiin, hakisin lapset päiväkodista ja vaan makoiltais ja halailtais sängyllä. Antaisin miehelle ohjeet, miten kertoa kuolemastani ja miten kasvattaa lapsia suhtautumaan siihen. Ehkä kirjoittaisin jokaiselle lapselle kirjeen, jonka voisi sitten antaa heille kun ovat esimerkiksi 15v.

Tunnissa?

Vierailija
12/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vain itkisin.. 

Vierailija
13/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaisin kirjeen tyttärille. Soittaisin niille ja kertoisin missä kirje on. Soittaisin äidille ja veljelle. Rakastelisin miehen kanssa. Sen jälkeen kävisin saunassa ja jos sit olis viel aikaa tissuttelisin punaviinipulloa sen aikaa...

Aika tehokas olet.

Vierailija
14/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutuisin metsään. Etteivät läheiset joudu löytämään. 

Viranomaisille antaisin tiedon olinpaikasta, jotten saa aikaiseksi mitään Nela-ilmiötä etsintäoperaatioineen. 

Vierailija
15/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisin lähtee kaljalle miehen kanssa. Mahdollisimman positiivisissa merkeissä. Niin ja antaisin pankkikortit miehelle käytettäväksi :D

Vierailija
16/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaisin kaikki ihmiset läpi, jotka tunnen ja sanoisin jotain hyvää ja positiivista heistä.

Sopisin riidat, vanhat kaunat, siinähän se aika sitten menisikin.

Sulla riittää siis tunti siihen, että soitat kaikki tuntemasi ihmiset läpi?

Tarkoittanet ihan lähintä piiriä? Joillekin jäi epäselväksi nyt tämä määritelty aika. Se on tunti!

Vierailija
17/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnissa tuo kaikki? Miehelläs on minuuttimuna?

Vierailija
18/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tehokas olet.

No mä kyllä olen. Kyl tos vois silti vähän stressii pukata :D

Mä olen itse asiassa ollut kuolemaisillani, tosi läheltä liippasi (aivoverenvuoto). Silloin oli aikaa minuutteja, eikä kykyä liikkua eikä puhua. Saivat mut sitten kumminkin henkiin kun olin jo oman käsitykseni mukaan kuollut... Kolme viikkoa myöhemmin heräsin ja totesin että en näköjään kuollutkaan.

Vierailija
19/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En takuulla saisi lapsia kiinni, koska ovat kahdessa eri koulussa, tuntin on käynnissä ja kännykät kiinni. Jos lähtisi autolla kouluilta haahuilemaan lapsia, joutuisin etsimään opettajainhuoneen (ei aavistustakaan, missä se on noissa kouluissa) ja pyytämään, että kaikki kolme lasta haettaisiin luokistaan. Saisin ehkä juuri ja juuri lapset kerättyä tunnissa luokseni, mutta sitten jo kuolisin. Miestä en ehtisi saada kotiin, ellei se sattuisi vastaamaan puhelimeensa ja tulisi taksilla kotiin.

Laittaisin ehkä mieluummin kaikille todella rakastavat viestit ja kertoisin, kuinka tärkeitä he ovat. Laittaisin miehelleni viestiin vielä anteeksipyynnön kaikesta siitä, mitä tulee löytämään minun kuoltua - typeriä päiväuninovelleja toisesta miehestä omalta koneeltani, pari piilotettua viinipulloa ja luottokorttivelkoja (joista en ole miehelle kertonut).

Mieluiten siis keskittyisin kirjoittamaan ylös viestejä läheisille kuin itkusta ja paniikista sekaisin ajaisin autolla tuolla jossain lapsia etsimässä - enkä ehkä tavoittaisi heitä tunnissa.

Vierailija
20/40 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin paniikissa sängyssäni.