Mikä muiden ällöttävänä pitämä asia ei ällötä sinua?
Mua ei ällötä räkä eikä edes sitä syövät ihmiset. Suhteeni räkään on suorastaan neutraali.
Kommentit (31)
Uloste, veri yms. Kehon eritteet. Haavat. Ihmiskehon "reikien" sörkkiminen. Kipu.
Nenän kaivaminen, ei edes jos kaivan toisen nenää (lapsen).
Veri ja kaikki sairaalajutut. Esim letkun nieleminen ei ollut yhtään mitään. Kiinnostaa katsella ihmisten sisälle kun maha on avattu.
Lattiakaivojen ja viemäreiden putsaaminen. Kivaa hommaa :)
Hmm. Suu- ja peppuseksi nyt ainakin, vaikka toki niistä pitäviäkin on paljon. Hiki itsellä tai kumppanilla.
Finnit. Rakastan niitten puristelua niin omasta kuin muittenkin naamasta! Saan siitä jotain sairasta mielihyvää mutta tiedän että meitä on monia :)
Vierailija kirjoitti:
Finnit. Rakastan niitten puristelua niin omasta kuin muittenkin naamasta! Saan siitä jotain sairasta mielihyvää mutta tiedän että meitä on monia :)
Sama täällä! Mun veli otti multa maksun kun himoitsin sen finnejä teininä :D :D
Räkä myös mulla.
Monia tuntuu muuten myös ällöttävän jos kissa nukkuu sängyssä, mun mielestä taas on ihanaa, kun sellainen pehmoinen ja lämmin karvapallero tulee illalla hyrisemään kainaloon. ❤
Hilse. Rapsutin sitä lapsena äitini päästä pienen kamman avulla :DD
Kehon toiminnot yleensä. Harvemmin ne on kovin ällöjä minusta.
Vierailija kirjoitti:
Varpaat
Minä taas opin vasta tältä palstalta, että joitain ihmisiä ällöttää varpaat. Mielestäni outoa, vähän kuin joku kertoisi että häntä ällöttää sormet tai nenä. Normaaleita ruumiinosia kaikki.
Sisäänkasvaneiden karvojen puristelu.
LATTIAKAIVON PESU!! Se pitää saatanan uusavuttomat pestäkin, itsr pesen viikoittain. Ei tartte sitten pyytää huoltomiestä aukomaan niinkuin edellisen asukkaan jäljiltä, prkl!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varpaat
Minä taas opin vasta tältä palstalta, että joitain ihmisiä ällöttää varpaat. Mielestäni outoa, vähän kuin joku kertoisi että häntä ällöttää sormet tai nenä. Normaaleita ruumiinosia kaikki.
Joitakin ihmisiä muuten ällöttää polvet. Musta se on tosi outoa.
Kihomadot.