Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin eilen aina niin laittautuneen tuttavani ilman meikkiä :D

Vierailija
31.03.2016 |

Yritti vielä jutella niinkuin ei mitään ja mua huvitti, koska se näytti ihan tavalliselta. :D
Huomenna olis illanistujaiset ja tää nainen ei varmasti tule sinne ilman meikkiä ja tukka ponnarilla niin pakko vissiin sanoa jotain tosta, naurattaa niin paljon. :D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ap 13vuotias, ymmärtäisin huvittuneisuutesi jos olisit. Älä kommentoi tuttavasi ulkonäköä jos ei ole mitään hyvää sanottavaa...

Hehe, jotenkin suloista, kun AV:n lakananvalkoiset kulmakarvattomat harmaavarpuset puolustelevat Pinotex-meikkaustaan. :D

Jännä, kun valkoista ihoa ja "harmaata" (eli viileänsävyistä luonnonvaaleaa) tukkaa pidetään jotenkin rumana. Olen kalpea ja minulla on värjäämättömät vaaleat hiukset, enkä saa ulkomailla ollessani hetkenkään rauhaa ihastuneilta miehiltä. Me lakananvalkoiset kulmakarvattomat harmaavarpuset kun olemme koko maailman mittasuhteessa hyvinkin harvinaisia ja eksoottisia.

Mulla sama juttu, luonnostani tosi vaaleana en rusketu pahemmin kesällä, usein palan herkästi. Hiukset luonnonvaaleat ja samoin kulmakarvat. Tuntuu muualla olevan ihmetyksen aihe, monet ulkomaalaiset ihmettelee suomalaista vaaleutta jos siis on aidosti vaalea ja blondi eikä värjätty,sen huomaa heti jos on värjätty koska oma väri ei ikinä ole niin tasainen mitä värjätessä saa. Mutta meni siis aiheen vierestä. :-D Meikkaa arkisin kevyesti, viikonloppuisin en melkein ollenkaan, yleensä silloin jos lähden ihmisten ilmoille.

Vierailija
22/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritti vielä jutella niinkuin ei mitään ja mua huvitti, koska se näytti ihan tavalliselta. :D

Huomenna olis illanistujaiset ja tää nainen ei varmasti tule sinne ilman meikkiä ja tukka ponnarilla niin pakko vissiin sanoa jotain tosta, naurattaa niin paljon. :D

anteeksi ap mikä oli pointti tässä sun huvittavassa aloituksessa? kyllä normaali itsetuntoinen ihminen voi tosiaan olla välillä ilman meikkiäkin vaikka muuten voisikin laittaa itseään. whats your problem??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ap 13vuotias, ymmärtäisin huvittuneisuutesi jos olisit. Älä kommentoi tuttavasi ulkonäköä jos ei ole mitään hyvää sanottavaa...

Hehe, jotenkin suloista, kun AV:n lakananvalkoiset kulmakarvattomat harmaavarpuset puolustelevat Pinotex-meikkaustaan. :D

Jännä, kun valkoista ihoa ja "harmaata" (eli viileänsävyistä luonnonvaaleaa) tukkaa pidetään jotenkin rumana. Olen kalpea ja minulla on värjäämättömät vaaleat hiukset, enkä saa ulkomailla ollessani hetkenkään rauhaa ihastuneilta miehiltä. Me lakananvalkoiset kulmakarvattomat harmaavarpuset kun olemme koko maailman mittasuhteessa hyvinkin harvinaisia ja eksoottisia.

Keep telling yourself that. :D

Et oo vissiin ikinä tainnut kuulla small talkista ja siitä, miten sitä ihastelua ei nyt ihan niin tosissaan tarkoiteta. :D

Mutta jos sä haluut uskoa siihen ulkokultaiseen paskaan, jota sulle ihkut karvaranteet syöttää niin mikäs siinä. :D

Pieni vinkki: samat jutut sanotaan jokaiselle ja kaikenvärisille ihmisille. :DD

Vierailija
24/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää naurattaa kyllä aina, kun ladon seinästä revitty suomineito menee ekaa kertaa maailmalle ja törmää small talk kohteliaisuuksiin ja heti kuvittelee, että ne sanotaan tosissaan ja että olisi muka oikeasti kaunis. :D

Sitten tullaan takaisin kotiin ja hehkutetaan miten kuule maailmalla minua jumaloidaan!! :D facepalm

Vierailija
25/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoispiste deee!

Vierailija
26/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24: Kyllä se aika paljon suomalaisista kertoo (eikä mitään hyvää), että pitää lähteä ulkomaille kuullakseen edes hiukan kohteliaisuuksia. Minusta se ei ole naurettavaa, vaan säälittävää, ettei täällä kehuta toisia.

Vierailija
27/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä mitä pitäisi sanoa. Luulin että mammoille on itsestäänselvyys että meikkaaminen on kivaa, ja myös meikittä oleminen on kivaa. Ei tarvitse tuntea olevansa sysiruma/jumalaisen kaunis meikatakseen. Minä meikkaan töihin ja vapaalla kaupassa voin käydä meikittä mitään suurempia ajattelematta, en tiennyt sen olevan ongelma joillekin :D Mutta kai se on tää että kaikki paitsi hiusten pesu on ylimääräistä itseensä panostamista, kuka toi luulee olevansa kun sillä on huulipunaa, iik...

Vierailija
28/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24: Kyllä se aika paljon suomalaisista kertoo (eikä mitään hyvää), että pitää lähteä ulkomaille kuullakseen edes hiukan kohteliaisuuksia. Minusta se ei ole naurettavaa, vaan säälittävää, ettei täällä kehuta toisia.

Niinpä. Oma itsetunto on mennyt aivan pohjamutiin vuosien aikana, kun jopa samanikäiset naispuoliset ystävät esittävät vain kehitysehdotuksia tai kritiikkiä ulkonäöstä. Ei koskaan kehun kehua.

Vierailija
29/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen, ei ämpäriruma, mutta ei hyvännäköinenkään nainen tekee aina väärin meikkasi tai ei. Jos meikkaa, on tyrkky ja jos ei, on valju. Sanopa ap mitä sen kolleegan pitäisi sitten oikein tehdä, viskata happoa naamaansa ja ruveta kerralla rumaksi vai mennä kasvoleikkaukseen ja kosmetologille?

Vai oletko kenties kateellinen "tavalliselle" kolleegalle, joka näyttää meikillä paremmalta kuin sinä?

Miten naisen pitäisi oikeasti meikata jos mikään ei ole hyvä? Itse esim. näytän karsealta vanhat finniarvet helottaen, mutta jos nypin kulmat, laitan pohjustusvoidetta ja ohutta meikkivoidetta näytän kauniilta "meikittömältä". Sitäkin lookia saa tosin korjailla, sillä meikkivoide juoksee juonteisiin.

Naisena se on niin tai näin, teet aina väärin päin...

Vierailija
31/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en meikkaa juuri koskaan ja saan säännöllisesti kehuja ulkonäöstä niin miehiltä kuin naisilta. Mahtaa ap:ta vituttaa, kun ei koskaan saa samanlaista kohtelua.

Vierailija
32/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on porvoosta ja käy aina välitunnilla vastailemassa. Yläkoulussa aivot eivät ole vielä kovin kehittyneet ja siksi sieltä teinien suusta ja näppäimistöltä tulee vaikka mitä. Tai siis ap:n kannalta toivon näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän