Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin eilen aina niin laittautuneen tuttavani ilman meikkiä :D

Vierailija
31.03.2016 |

Yritti vielä jutella niinkuin ei mitään ja mua huvitti, koska se näytti ihan tavalliselta. :D
Huomenna olis illanistujaiset ja tää nainen ei varmasti tule sinne ilman meikkiä ja tukka ponnarilla niin pakko vissiin sanoa jotain tosta, naurattaa niin paljon. :D

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyhmä?

Vierailija
2/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sulle yllätyksenä, että meikki kaunistaa ihmistä? Kun tavallaan siinä koko meikkaamisen taustalla on ajatus, että ulkonäkö sen avulla kohenis. Harmi ettei se meikki auta, jos on sisäisesti noinkin ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman ihmisen jota en ole ikinä nähnyt ilman meikkiä. Kaunistaahan se, mutta kyllä siellä ikuisen meikkivuoren takana taitaa usein olla myös ihminen joka ei ole ihan niin sinut itsensä kanssa kun yrittää ympäristölleen viestittää. 

Vierailija
4/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko sulle yllätyksenä, että meikki kaunistaa ihmistä? Kun tavallaan siinä koko meikkaamisen taustalla on ajatus, että ulkonäkö sen avulla kohenis. Harmi ettei se meikki auta, jos on sisäisesti noinkin ruma.

No onhan se ihan sairaan huvittavaa kun joku luulee olevansa niin kaunis tai hyvännäköinen, että pitäis käyttää meikkiä joka päivä. :D

Sit yritetään olla niinku ei olisikaan kun joku bustaakin julkisella paikalla ilman meikkiä :D

Vierailija
5/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä suomalaisten halveksunta niitä kohtaan jotka yrittävät panostaa ulkonäköönsä, ei koskaan lakkaa hämmästyttävästä minua.

Vierailija
6/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin naisten ei yksinkertaisesti kannattaisi laittaa näitä meikittömiä kuvia, jos näyttää oikeasti näin karulta. Ihan siis kummitus. Hyi helvetti...

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016033121345172_vi.shtml

Vierailija
7/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
8/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän muutaman ihmisen jota en ole ikinä nähnyt ilman meikkiä. Kaunistaahan se, mutta kyllä siellä ikuisen meikkivuoren takana taitaa usein olla myös ihminen joka ei ole ihan niin sinut itsensä kanssa kun yrittää ympäristölleen viestittää. 

Word. Muistan kun kerran jouduin käymään erään työkaverini luona hakemassa papereita. Kävin siis hänen kotona. Hän tuli hyvin kuumeisena antamaan minulle ulko-ovelle paperit, silloinkin kaikki tällingit naamassa :O

Vierailija
9/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se ihan sairaan huvittavaa kun joku luulee olevansa niin kaunis tai hyvännäköinen, että pitäis käyttää meikkiä joka päivä. :D

Sit yritetään olla niinku ei olisikaan kun joku bustaakin julkisella paikalla ilman meikkiä :D

Niin siis sun mielestä ihmiset käyttää meikkiä päivittäin siksi että he luulevat olevansa niin kauniita ja hyvännäköisiä? Voitko perustella logiikkaasi, koska totta puhuen en ole kuullut tällaista paskaa koskaan ennen elämässäni.

Vierailija
10/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? En yhtään ymmärrä sun logiikkaa. Sua naurattaa se, että esim. töissä laittautuneena käyvä ihminen on joskus kaupungilla myös ilman meikkiä? Mitä ihmeellistä siinä nyt on? Kyllä mäkin joka päivä meikkaan töihin ja muihinkin menoihin, mutta joskus kun ei huvita meikata niin ei se oo mulle mikään ongelma lähteä kotoa ilman meikkiä enkä ole ajatellutkaan, että se olisi jonkun mielestä naurettavaa...

Vierailija
11/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu oikeesti.

Vierailija
12/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitten he ihan vaan pitävät meikkaamisesta ja itsensä laittamisesta. Itse rakastan meikkiä ja tykkään meikataan, opetella uusia tyylejä ja tekniikoita ja harvoin (jos ikinä) liikun ihmisten ilmoilla ilman meikkiä. Olen kuitenkin sinut itseni kanssa ja pidän itseäni oikein kauniina myös meikittömänä.

Ja meikeistä pitämisessä ei ole mitään väärää eikä se tarkoita sitä, että ihminen olisi epävarma tai tyhjäpäinen bimbo.

Vierailija
13/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä suomalaisten halveksunta niitä kohtaan jotka yrittävät panostaa ulkonäköönsä, ei koskaan lakkaa hämmästyttävästä minua.

..ja se että meikkaa koko ajan on sitä ulkonäköön panostamista? Tyypillinen suomalaisen naisen vastaus. Mun mielestä itseensä panostaminen on esim liikuntaan, ruokaan ja sitä kautta kehonkoostumukseen vaikuttamista. Toki meikkaaminen, hiustenlaitto yms tietenkin myös, mutta kyllä mulla ois paha olla jos en uskaltais lähteä roskiakaan viemään ilman meikkiä tai tunnetta siitä että minä olen minä. 

Vierailija
14/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri tuollainen "en minkään näköinen" meikittä, mutta meikattuna saan kehuja. En koe vaikeaksi olla ilman meikkiä, mutta minulle meikkaaminen on niin kiva arkirutiini, että koen olevani jotenkin enemmän oma itseni laitettuna.

Se mitä muut ajattelevat tästä dramaattisesta erosta meikatun ja meikkaamattoman välille, on merkityksetöntä.

Vierailija
15/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis sun mielestä ihmiset käyttää meikkiä päivittäin siksi että he luulevat olevansa niin kauniita ja hyvännäköisiä? Voitko perustella logiikkaasi, koska totta puhuen en ole kuullut tällaista paskaa koskaan ennen elämässäni.

No koska meikki sopii ja näyttää hyvältä vaan kauniilla ihmisillä. Suurin osa suomalaisista ei todellakaan oo niin kauniita, että vois käyttää meikkiä joka päivä. :D

Vierailija
16/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap 13vuotias, ymmärtäisin huvittuneisuutesi jos olisit. Älä kommentoi tuttavasi ulkonäköä jos ei ole mitään hyvää sanottavaa...

Vierailija
17/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..ja se että meikkaa koko ajan on sitä ulkonäköön panostamista? Tyypillinen suomalaisen naisen vastaus. Mun mielestä itseensä panostaminen on esim liikuntaan, ruokaan ja sitä kautta kehonkoostumukseen vaikuttamista. Toki meikkaaminen, hiustenlaitto yms tietenkin myös, mutta kyllä mulla ois paha olla jos en uskaltais lähteä roskiakaan viemään ilman meikkiä tai tunnetta siitä että minä olen minä. 

Mainitsiko kirjoittaja sun mielestä jotain siitä, että vaikka käyttäisikin arkena paljonkin meikkiä niin hän olisi tyytymätön meikittömään naamaansa eikä kehtaisi lähteä kotoa meikittä? Ei. Itsekin tykkään meikata ja rakastan kaikkea kosmetiikka ja yleensä mut näkee aina meikit naamassa, mutta kyllä mulla on pari kertaa viikossa niitäkin päiviä kun en jaksa meikata ja mulle ei silti tuota mitään ongelmia lähteä kotiovesta ulos.

Vierailija
18/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ap 13vuotias, ymmärtäisin huvittuneisuutesi jos olisit. Älä kommentoi tuttavasi ulkonäköä jos ei ole mitään hyvää sanottavaa...

Hehe, jotenkin suloista, kun AV:n lakananvalkoiset kulmakarvattomat harmaavarpuset puolustelevat Pinotex-meikkaustaan. :D

Vierailija
19/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sulla meni mönkään. Ei se ajattele että on niiin kaunis ja hyvännäköinen, vaan sinä ajattelet niin. Hänhän käyttäytyi ihan normaalisti. Sulla on nyt ongelma eihänellä

Vierailija
20/32 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehe, jotenkin suloista, kun AV:n lakananvalkoiset kulmakarvattomat harmaavarpuset puolustelevat Pinotex-meikkaustaan. :D

Jännä, kun valkoista ihoa ja "harmaata" (eli viileänsävyistä luonnonvaaleaa) tukkaa pidetään jotenkin rumana. Olen kalpea ja minulla on värjäämättömät vaaleat hiukset, enkä saa ulkomailla ollessani hetkenkään rauhaa ihastuneilta miehiltä. Me lakananvalkoiset kulmakarvattomat harmaavarpuset kun olemme koko maailman mittasuhteessa hyvinkin harvinaisia ja eksoottisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän