Me saadaan vihdoin Poika!
Tulin ultrasta, oon ihan onnesta sekaisin. Meillä on jo tytöt 6 ja 8v, joten luonnollisesti toivottiin että saadaan myös toistakin sukupuolta. Ei voi olla totta, en malta odottaa kun kerron miehelle. :))))
Kommentit (36)
Onnea! On ihanaa olla pojan äiti :) mulle tulee sellainen Sarah Connor-fiilis. Ja yksi lapsi riittää.
On aika kummallista,miten rumasti toiset kommentoivat tätä aihetta.Miten Se kenenkään takapuoleen rupia tekee jos vanhemmat iloitsevat pojastaan.Varmasti tyttö olisi ollut yhtä tervetullut .Itselläni on yksi kumpaakin ja pojan jälkeen sanoin miten olisi mukava saada sisko hänelle.Kun mahdollisuutta isoon katraaseen ei ollut.
Mitä ihmettä kenellekään kuuluu toisten haaveet ja toiveet?Jokainen perhe on omanlainen.Sellainen tuntui hieman oudolle kun ystävä sanoi että tekisi lapsen jos varmasti saa pojan,ei halua tyttöä.Arvaatte varmaan onko lasta tullut?Jokainen muokatkoon omat kuvitelmansa,vaikka olkoot sukupuolettomia,siis ei edes kerrota kumpi syntyi,pelkkä lapsi vaan.Annetaan jokaisen iloita omistaan omalla tavallaan,ei kuulu toisille.
Onnea pojan tulosta ap! :) Meillä tuli ensiksi poika ja sitten tyttö ja kumpaakin rakastetaan yhtälailla. Poika jatkaa suvun mies-linjaa.
T M28
Itse toivoin aina kolmea poikaa, sain ne ja myös tytön. Onnellinen kaikista.
Miksi ihmisillä aina herää tällainen raivo tästä asiasta? Itsekin olen toivonut sekä tyttöjä että poikia ja olen saanutkin. Ei siinä mitään pahaa ole. Onneksi olkoon ap!!
On tärkeetä miehille, että saavat pojan. Kaikki tietää että naisille on tärkeää saada tyttö, miksi siis ei toisinpäin?
Vierailija kirjoitti:
On tärkeetä miehille, että saavat pojan. Kaikki tietää että naisille on tärkeää saada tyttö, miksi siis ei toisinpäin?
Ei ole kaikille. Vain joillekin, jotka haluavat elää menetettyjä unelmiaan lastensa kautta. Tuollaiset "miehille poika on tärkeä" -jutut kertovat kyllä siitä miehestä jotain. Eikä se jotain ole mitään hyvää.
Ainahan ihmisillä kai on ollut jotain toiveita, että tulisipa nyt tyttö tai tulisipa poika,. Ei kai siinä sinänsä ole mitään pahaa, kunhan vaan ne toiveet ja omat odotukset ei menis liiallisuuksiin, kun lapsi on kuitenkin lapsi, hyvä ja rakas sellaisenaan, ei pitäsi sukupuolesta olla kiinni, kuten ei ne tulevan lapsen kiinnostuksenkohteet tai mieltymyksetkään, tytöt ja pojatkin on jokainen yksilöitä, onneksi. Itselläni on poika, odotusaikana ei kysytty, kumpi tulee, oli kiva pitää salaisuutena itsellekin, asialla ei ollet meille merkitystä, kun toivottiin yhtä lailla kumpaa vaan, omanlaistaan persoonaa, jolle ei tyrkytetä erikseen mitään valmista kauraa, vaan saa sitten itse päättää mitkä leikit ja jutut on hänestä mieluisimpia. Sitten kun näki, että kappas, poikahan sieltä tuli, niin olin iloinen pienestä pojastani, ei siinä ollut sen kummempaa. Nyt odotan toista, ja ajatukset on samat, pääasia on, että saadaan lapsi, se otetaan vastaan, kuka sieltä sattuu tulemaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Tulin ultrasta, oon ihan onnesta sekaisin. Meillä on jo tytöt 6 ja 8v, joten luonnollisesti toivottiin että saadaan myös toistakin sukupuolta. Ei voi olla totta, en malta odottaa kun kerron miehelle. :))))
Tärkeintä että koko nettikansa tietää ensin. Sitten vasta kerrotaan miehelle.
Oo, ihanko on Ihmisen Poika tulossa??
Vierailija kirjoitti:
Oo, ihanko on Ihmisen Poika tulossa??
Vierailija kirjoitti:
Oikea Poika! Ei mikään Pinocchio!
Haha :DD
Tämä on kyllä mahtavaa, kaikki aina väittää ettei sukupuolella ole mitään väliä ja kuitenkin nämä ketjut on aina liekeissä.. Onnea!
Mäkin salaa haaveilen pojasta. Miksi se on niin kiellettyä?
Paljon onnea!